♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012 ♥ 1. (2) Fengari, 4e ronde, 1e kindje Jolan0, 7de ronde na mk, 2e kindje 2. (3) Tinkerbell26 9e ronde, 2e kindje, MMM Flora01, 2e ronde, 1e kindje Nonma 6e ronde, 1e kindje 2xTantein1Week, 3e ronde, 1e kindje 3. (1) Lizy, 12e ronde, 1e kindje 4. (0) 5. (0) 6. (1) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) 7. (1) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) 8. (0) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Aantal: (7) Je staat er bij hoor Tante! Welkom op de lijst, we gaan weer gelijk op! zullen we dan deze afspreken allebei op Roze te gaa?!! zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend
2xtante en de andere nieuwe meiden: welkom! En we gaan gewoon allemaal op rolze! (sprak zij hoopvol....)
Hoi hoi dames ook ik mag mij helaas weer hier melden.. 19de ronde 3de kindje...nod 6 augustus.. Heb een pendel voor deze en volgende maand hopelijk mag een van deze uitkomen...sucses allemaal liefs
♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012 ♥ 1. (2) Fengari, 4e ronde, 1e kindje Jolan0, 7de ronde na mk, 2e kindje 2. (3) Tinkerbell26 9e ronde, 2e kindje, MMM Flora01, 2e ronde, 1e kindje Nonma 6e ronde, 1e kindje 2xTantein1Week, 3e ronde, 1e kindje 3. (1) Lizy, 12e ronde, 1e kindje 4. (0) 5. (0) 6. (2) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) Channie32, 19e ronde, 3e kindje 7. (1) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) 8. (0) 9. (0) 10. (0) 11. (0) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Aantal: (8) Je staat er bij Channie! Ik hoop van harte op een roze maand voor je!! zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend
Oooo, ja heb ik ook! Hoe leuk is dat! En het wordt een meisje Dus eigenlijk mag ik vast op roze toch? hihi
als het zo gemakkelijk gaat wil ik ook een pendel!!!! Nee hoor meid, ik gun het je van harte! Zou wel erg leuk zijn als het uit zou komen! Groetjes!
Nou, dat zou zeker leuk zijn. Maar ik heb ook een pendel voor augustus voor een jongen. Als ze allebei uit zouden komen moet ik dus een miskraam krijgen.. Dus voor nu vergeet ik die 2e pendel even, en als het dan deze maand niet gelukt is vergeet ik de eerste pendel Ik wil trouwens graag delen hoor, ik een meisje in juli, jij ook een meisje in juli Als er nog meer mensen interesse hebben....!
Hoi wat grappig ik heb dezelfde pendels ls jou.. Deze Of volgende maand zwanger deze maand van een meisje en volgende maand jongen hahaha.. Nou vind alles best als maar snel raak is.. Sucses allemaal
Hallo! Ik sluit mij graag aan als ik mag! Dit is mijn eerste officiële ronde na het verwijderen van mijn spiraaltje eind mei en kreeg vandaag eindelijk mijn MS!! Wij gaan voor ons derde (en laatste) kindje Hopelijk zijn we terug snel zwanger!! vlinder
Hahaha, ja, dat kan ook.. Laten we het daar maar op houden.. Al ben ik persoonlijk nog niet met nr 2 bezig, haha. Eerst maar eens 1 realiseren
Hahaha, ik blijf automatisch in het vorige topic plakken. Maar in het begin is het altijd rustig hier he. Jullie nog wat leuks gedaan vandaag of gaan jullie nog wat leuks doen?
Hallo allemaal! Ik wil ook graag meedoen en op de nod-lijst.. Het is voor mij inmiddels alweer ronde 10. Ik ben met tempen erachter gekomen dat ik een kore lf heb, maar sinds ik etos zwanger worden pillen slik en tarwekiemolie is mijn cyckus langzaam aan het verlengen. Daar ben ik wel blij mee. Vandaag op dag 26 weer ongi geworden, maar positief gezind voor de volgende ronde, gezien het weer wat langer is geworden! Onze tijd komt ook!! Mijn nod is nu op 1 augustus.