Nou inderdaad is dat zo... Ik had net een vriend op bezoek, aardige jongen.. Lekker zitten kletsen. Ga ik plassen toen hij weg was, ben ik zeik nat hihi, volgens mij komt mij ei eraan Ik vind hem niet eens aantrekkenlijk, gewoon aardig, meer niet. Haha, hij moest is weten! SCHAAM!!!!! Als mn man thuis ik ga ik aanvallen denk ik... Van mij mag hij wel komen!!
oop zich moet roken niet eght uitmaken, mijn man rookt ook en ben binnen 6 md zwanger geraakt na stoppen met de pil vorig jaar en die rookte pakje per dag... ja drinken denk als je wel is een glaasje drinkt het helemaalk niet erg is, al beinvloed het wel het vele drinken maar niet het zaad wat al klaar ligt... wat hierboven gemeld staat natuurlijk... en 2 potjes vullen kan ook kan je ze bijde inleveren en dan zie je vanzelf of het van invloed is geweest ja of nee su6
@sjee, dat klinkt is aan aankomend ei die pijn! ik heb normaal 1 dag redelijk hevig steken en krampen, vooral als ie links is, en rechts voelde ik nooit. tot vorige ronde, toen heb ik 3 dagen lang krampen gehad en toen op vrijdag (dag van posi ovutest) liep ik ook krom van de pijn! dus, t zou heel goed je ei kunnen zijn! even ander vraagje, las ergens iets over een te groot ei, en dat dat heel zeer kan doen.. vorige ronde kwam mn ei 3 of 4 dagen later dan verwacht (terwijl ik toch regelmatig ben, zie onderschrift), maar zoals ik hierboven al noem heb ik normaal maar 1 dag krampen en steken en niet 3... kan t dan zijn dat t eitje feitelijk al een beetje klaar lag op woensdag maar dat ie dus "groter" is gesprongen op vrijdag/zaterdag (zaterdag voelde ik namelijk helemaal niks meer) en dat ik daarom zo krom lag van de pijn?? (overigens vorige ronde ook 3 of 4 dagen kortere lf dan normaal)
sorry babyfotograaf heb daar geen ervaring mee... ik wist ook niet of dat ook zou kunnen dat die nog groeit en dat je daar dan zo veel pijn van kan hebben:-???.. ben benieuwt naar de antw. sorry aan die van mij heb je niks nu...
Kan je ook niet helpen Babyfotograaf! Ik denk um wel eens te voelen maar lig niet krom van de pijn op vorige ronde na! Normaal heb ik ook paar dagen beetje kramp en steekjes.
@babyfotograaf: Hier ook het geval, kan me nog herinneren dat het een keer zo erg was dat ik telkens ging plassen om de druk te verminderen. Gesprek was moeilijk want elke keer stokte mn adem van de steken. Maar ik heb er niets achter gezocht... Denk gewoon dat het de ene keer erger is dan de andere keer. En de ene keer ook wat langer pijn dan de andere keer. Ik heb me nooit verdiept in grote of kleine eieren... Alleen als het om kippeneieren ging
haha is ook geen halszaak hoor, vroeg t me gewoon af of dat zou kunnen misschien zat t wel in de lucht, wij allemaal opeens ergere steken en krampen!
Oef, een groter ei?! Nee ik ben hier totaal niet bekend mee srry! De hevige pijn is nu weer over.. Maar ik doe vanavond nog ff een ovutest maar als ik nu vanmorgen mijn ei heb gehad dan zou de test dus weer lichter aan moeten geven?! Als het in de lucht zit babyfotograaf, dan hoop ik dat de roze kleur aant eind Vd maand ook in de lucht zit!!
Jij hebt wel een bloemetje hoor! Een grijze...! Ik een roze.. ik hoop datie geluk brengt! AL hoop ik ook dat jouw grijze geluk brengt hoor!
Huuh, ik zie bij iedereen een roze of een grijze ( waarom verschillen die van kleur? ) maar bij mezelf niet. mJaa lekker boeiend Zie het al, online of offline
waren die bloemetjes er eerder ook al? Of vallen ze nu zo op omdat ik er op let? wat betreft de steken: ook ik kan je niet helpen, eigenlijk voel ik mooit mijn ei. Soms denk ik het wel te voelen maar of dat dan zo is omdat ik er dan juist aan denk weet ik niet. Maar als je ervan krom ligt van de pijn of er niet meer van uity je worden kan komen dan is dat wel erg heftig en helemaal niet leuk! Sterkte en succes en klusse! groetjes!
Ik heb ff een baalmomentje. Dit is de eerste ronde dat ik temp. Ik zet elke dag de wekker om half 8. Tot nu toe gaat dat goed, alleen nu moet ik morgen tussen kwart over 7 en half 8 de deur uit. Dus dan sta ik 6u op. Dat is wel veel tijd verschil om te tempen he
op zich moet het niet uit maken als het gewn ochtend is als je wakker wordt heb je ochtend temp als je hem maar gelijk doet als je wekker afgaat dus wakker wordt, en of dat om half 8 is of 6 uur dat maak niet uit je heb de hele nacht geslapen dus behoort dat bij de gewone ochtend temp zolang het maar niet 12 uur in de middag is... ik voer zelf ook tempen uit van mw werk vandaar dat ik er wat vanaf weet en daar zien ze ook voor 10 uur is een ochtendtemp su6
@sjee, jaaaa roze lucht! dat zou gunstig zijn!! als we nu allemaal heeeeeeeeel erg roze gaan denken, zou dat helpen?