jeetje wat heftig zeg!! Er lopen veel idioten rond. Dat snap je toch niet!! Snap dat jullie geschrokken zijn. Hoop dat hij er niks aan over houdt kwa bang zijn op straat. Sterkte!
Ik ook hoor! het stomme is juist dat er heel veel dingen in theorie zo zijnm, maar in de praktijk is altijd alles weer anders. Net zoals het slijm wat picollina zegt. Heb ik niet echt, maar ik heb wel een ei en het beinvloedt niks zegt mijn gyn.
Dat is wel het duidelijkst. Tenzij je meerdere keren per dag wil testen, maar dat heb ik noit gedaan.
Ik doe mijn best om alles bij te houden, maar ik schaam me en beetje. Heb heel weinig tijd om het bij te houden, heb het nu zo druk op het werk en thuis met de voorbereidingen voor de nieuwe keuken. En dat nog wel terwijl ik had belooft de lijst bij te houden. Maar ik doe mijn best.
Nee 1 x pr dg is voldoende hoor, anders ga ik het niet zien denk ik... Miss de dag dat hij egt knalt twee keer, maar dan morgen weer zelfde tijd hihi... Is beste dan thx
Dank je Molly! Wat betreft testen: zodra je een posi-ovu-test hebt, dan ga je gewoon zorgen dat je gaat klussen toch? Dan hoef je niet nog eens te testen die dag, dan weet je gewoon: de komende dagen lekker aan de slag samen!
nee dat doet ze nog wel, maar ze wordt overladen door pb's omdat anderen haar naam ziet staan bij degenen die ze heeft gependeld.
hi meiden, even ego.. gister had ik weer allerlei krampjes en steekjes, dus dacht "jeej mn ei is in aantocht!" dus ik verwachtte eigenlijk een knalposi ovutest, maar neeeeeee, nog niet eens een tuurstreepje dusss....nu zegt mn banner wel vandaag mn ei en niet gister, dus ben benieuwd hoe mn testje vanmiddag is begin trouwens ook een patroon te ontdekken met mn pds.... sorry voor t onsmakelijke verhaal bij ongi is t normaal, daarna (richting) verstopping, dicht bij ei wordt t weer normaal, richting ongi gaat t weer tegen verstopping, en dan bij ongi weer normaal, zou t dan gewoon 1 grote hormonale kwestie zijn bij mij einde ego hoe is t hier met iedereen? iedereen lekker aan t genieten van dit prachtige weer??
Goedemorgen, Sorry voor komend enorm ego bericht al een tijdje niet actief geweest hier, maar toch maar weer even komen kijken... Erg gefrustreerd momenteel omdat ik nu al weet dat deze maand weer niks wordt Waar mijn cyclus vorige maand zo duidelijk en keurig was is het deze maand alweer een zooitje. ik zit op dag 22 en heb nog geen ei gespot... ik heb nog geen posi ovu test gezien... ik had me wel voorgenomen om er deze maand minder mee bezig te zijn, daarom heb ik ook niet echt trouw getempt, ik vergeet het steeds. Maar hoe meer de maand vordert hoe meer de zenuwen ik krijg dat ik nog steeds geen ei heb gezien we vrijen wel keurig om de dag (vanaf na mijn ongi zodat we niks konden missen) maar soms wordt dat wel een beetje een opgave... ben echt bang dat zo de fut er uit gaat en dat we dan weer het moment missen pfffff tot overmaat van ramp meldt collega nr zoveel van de week aan dat ze zwanger is van nummer 2, wanneer is het onze beurt? Ik weet dat er stellen zijn die nog veel langer bezig zijn, maar ik had gewoon niet verwacht dat het zo moeizaam zou gaan Nou nogmaals sorry, maar moest het echt even kwijt...
Ik heb gisteren trouwens ook eens een test gedaan. Spierwit, maar nu voel ik rechts mn eitje volgens mij. Geniet van t weer allemaal! Ik zit de hele dag op kantoor
ah nomna, wat vervelend dat je het niet los kunt laten. Kan me goed voorstellen. Zo frustrerend dat je het niet in de hand hebt en niet kunt vertrouwen op je lichaam. Was je cyclus in de maanden hiervoor wel normaal? Ronde 6 zit je toch? Volgens mij nog niets om je zorgen om te maken hoor meis.
Hey dit is ronde 6 die we tellen, daarvoor hebben we al een jaar 'we zien wel' gedaan... dus geen bescherming gebruikt maar ook niet gericht geklust... dus feitelijk zijn we al wel wat langer bezig... tot vorig jaar april was mijn cyclus keurig 31/32 dagen, in april 2011 was mijn cyclus ineens 45 dagen en daarna is het elke maand anders geweest... om gek van te worden
Ik heb 1 keer bloed laten prikken voor mijn schildklier en dat was in orde, ik heb met mijn man afgesproken dat als we deze maand weer niet zwanger zijn dat ik een afspraak ga maken... maar ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is we blijven maar even trouw om de dag doorklussen...