NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Charise, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Vandaag naar Scheveningen en vanavond naar Wicked. We hebben er zin in!! Lekker samen de laatste dag van de vakantie vieren, van mn vriend dan. Hij moet maandag weer gaan werken en ik heb nog 2 weken vakantie! Lang leve het onderwijs....

Grts jufaman81

2. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Veel plezier jufaman81! Lijkt mij ook super tof!

ik ga zo aan het werk.. en als ik vrij ben is het VAKANTIE :D:D
    Heerlijk kan gewoon echt niet meer wachten!

Fijn weekend dames!

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Er is altijd een gedeelte waarbij de doktoren niet weten waarom het niet gelijk lukt. Ook bij mij en mijn man is niks gevonden en wij zijn helemaal gezond. Onverklaarbare onvuchtbaarheid komt ook voor. Maar ga er voorlopig nog niet van uit dat ik dat heb .

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Heel veel plezier :D

5. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    hai dames

even vanaf blz 50 zitten bij lezen poeh wat hebben jullie afgekletst zeg:-0...
    komt ervan als je in de zon heb gezeten aantal dg lang:p...

hoe gaat alles hier??

troela: meid van harte gefelisiteerd super leuk, al een afspr gemaakt bij je vk of loop je bij de gyn?

ei: aantal meiden op zoek naar hun eitje, vondt de uitspraak lijkt wel pasen wel grappig hhihi al begrijp ik dat het best gefrustreerd kan zijn als je niet weet wanneer je eitje springt:(..
    dan zit je verbonden aan tempen en testen.. al wil dat soms ook niet zeggen en mag je van geluk spreken als je je eitje voelt elke maand dat je gericht kan klussen en ja anders om de dag, al weet ik niet of iedere man daar zin in heb nu met de warmte?

wachtbankje: allemaal spannend zo na de eisprong en dan duren die 2 weken best lang he... nog even volhouden meiden die daarop zitten en neem zo nu en dan een kussentje wat ik al las zit het toch wat zachter:p...

katten: toen ik ze nog had kwam de ene bij mij ook rond mijn periode toen ik zwanger al bleek te zijn al wist ik dat niet, en heb dat ook wel is horen zeggen idd, net als moeders die zien dat toch snel he... de mijne ook bij mijn zw mijn ma was net geopereerd en voor de OK zei ze kay ga een test doen, ik nee mam niet nodig ik wordt gewoon ongi, en toch zei ze je bent en zie er anders uit,( hahah toch maar gedaan en ja hoor, dus moeders was wakker na OK nou beter nieuws kon ik toen niet brengen.....

hoop dat iedereen van de mooie dagen heb genoten, vanavond begint hier in de stad battle off drums wil er graag heen maar als ik naar buiten kijk wordt ik niet vrolijk die vijand van mij:(... regen...en dat blijft denk ook het weekend zo...
    tis en blijft toch nland he...

Gaan er nog mensen op vakantie??

geniet van het weekend ook al beloofd het niet goed weer e worden....

6. Fengari

Fengari Lid

28 jun 2012
    89
    0
    0
    Dacht laat ik eens kijken of er al dames zijn die getest hebben en ja hoor, super! Gefeliciteerd Troelaa...

Sommige met kwaaltjes, daar had ik afgelopen maanden ook zo last van, dit is de 1ste keer dat ik nog niets voel ofzo... Wacht maar gewoon rustig af

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @piccolina, nou je hebt elke maand maar zo'n 15-25% kans dat t raak is hoor, dus als je gyn zegt nu zou t gelijk raak moeten zijn vind ik beetje vreemd......hangt nog aan zoveel factoren....ook als alles goed is kan t wel eens wat langer duren....
    voor t zelfde geld hebben we allemaal maandelijks een bevrucht eitje, alleen kunnen ze om wat voor reden dan ook op dat moment niet innestelen, en heb je gewoon geluk als dat wel enigszins snel gebeurd :)

@hier, ei gespot! had alleen erg verdunde urine, dus hij is niet helemaal knal knal, maar doe straks nog even testje met goede urine voor de zekerheid :) al twijfel ik er al de hele middag geen seconde aan :D ei is onderweg en goed ook :D
    dus wij gaan nog maar even gezellig doen vandaag en komende dagen ;)

fijn weekend allemaal!

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @fengari, oohhh bij jou schiet t ook al op!! duim voor je hoor!

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dank je :D Nee nog niet gebeld. Ga van het weekend een CB doen en dan aankomende week ff bellen. Mag bij de gyn komen maar vind me VK leuker en ik mocht optijd komen had ze gezegt. Hebben de nieuwste echo apparatuur dus zien net zoveel :D

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dank je :D

Jij ook bijna testen :D Jeeej :D

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Jippieeee :D Aan de klus jullie :cool:

12. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @babyfotograaf: veel plezier met klussen dit weekend!

Mijn man is bij ons thuis aan het klussen in de keuken. Nou zei ik van de week ineens tegen hem: ik wil straks nog wel klussen hoor. Zit hij me gek aan te kijken. Ik had dat woord nog nooit gebruikt buiten dit forum, maar ik zei het voordat ik het door had. Hij dacht dat ik bedoelde dat we 's avonds nog in de keuken moesten klussen:D

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012♥

1. (6)
    Fengari, (4e ronde, 1e kindje)
    Jolan0, (7de ronde na mk, 2e kindje)
    Nayr (10e ronde, 1e kindje)
    Riza (4e ronde, 1e kindje)
    Bontekoe (10e ronde, 1e kindje)
    Taaamaaar (8e ronde, 1e kindje)

2. (8)
    Tinkerbell26 (9e ronde, 2e kindje, MMM)
    Flora01, (2e ronde, 1e kindje)
    Nonma (6e ronde, 1e kindje)
    2xTantein1Week (3e ronde, 1e kindje)
    wimjo ( 2e ronde, 2e kindje)
    L1980 (6e ronde, 1e kindje)
    Piccolina (5e ronde, 1e kindje)
    hopelessinlove (4e ronde, 1e kindje, 2mk)

3. (1)
    Vlinder (1e ronde, 3e kindje)

4. (1)
    MarjoleinART (3de ronde, 1ste kindje)

5. (1)
    Jufaman81 (20e ronde, 1e kindje)

6. (6)
    Channie32 (19e ronde, 3e kindje)
    Missy78 (2e ronde, 2e kindje)
    Sjee (2e ronde, 2e kindje)
    tamjedebamje (3de kindje, 2de ronde)
    babyfotograaf (4e ronde, 1e kindje)
    Chantalcindy (4e ronde, 1e kindje)

7. (4)
    Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.)
    Molly27 (15e ronde, 1e kindje)
    MiniMe81 (1e ronde, 2e kindje)
    Pluisje 30 (2e ronde, eerste kindje)

8. (4)
    Ceilo (4e ronde,3e kindje)
    Marly87 (7e ronde 1e kindje)
    monica076(2e ronde 2e kindje)
    Lavina (3e ronde 1e kindje)

9. (5)
    Naliey (56e ronde-10e ronde na mk, 1e kindje)
    Starry (1e ronde, 2e kindje)
    Mommy2010Tony (4e ronde 2e kindje)
    RHR1985 (11e ronde, 1e kindje)
    MamaJens (4e ronde, 2e kindje. 1e kindje overleden 23wk)

10. (2)
    Angel77 (10e ronde, 2e kindje)
    Sannevh (1e kindje, 3e ronde)

11. (6)
    Crispy (4e ronde, 1e kindje)
    Noppie87 (5e ronde,1e kindje)
    Mart (2e ronde, 1e kindje)
    Gewoonmanon (3e ronde, 1e kindje)
    Cygnet2 (7e ronde, 3e kindje)
    Vrouwtje72 (3e ronde na mk, 2e kindje)

12. (4)
    Clijntje (19e ronde, 1e kindje)
    jv23 (3e ronde, 1e ronde na mk,1e kindje)
    Meis1987 (? ronde 1e kindje)
    Midani (2e ronde, 1e kindje)

13. (1)
    Jettos (5e ronde, 1e kindje)

14. (2)
    Britttt ( 2e ronde, 1e kindje)
    Void

15. (0)

Datumloos: (2)
    Stopcontact ( 7e ronde, 2e kindje)
    Grumpy (7e ronde, 2e na mk, 1e kindje)

Illegaal: (3)
    Troelaa (7e ronde, 1e kindje)
    kaytjuh (2e ronde, 2de kindje)
    Lizy (12e ronde, 1e kindje)

Aantal: 56

1 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend

Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden :D

Heb mezelf op roze gezet :D Maar op hoeveel berichten per pagina hebben jullie hem staan?

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Mijn man vond het vreselijk toen ik dat een keer zei ;)
    Ik had een posi ovu test en zei het toen ook en ik vond het zelf ook maar raar. Zeg gewoon liever waar het op staat. mJaa aangezien wij om de dag deden hoefde ik eigelijk niks te zeggen. Maar was blij me me posi ovu test hihi :D

15. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    ok super, ben benieuwt wanneer je mag komen, aan je testjes te zien is het duidelijk posi hoor geen twijfel mogelijk...:D
    gyn heeft wel voordeel he met regelmaat controle;)

16. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    hhahahahahah vindt het wel grappig hier nog zo 1 die dat niet zal begrijpen denk:D

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Bij vk mag ik ook vaker komen :) En ml zegt, al moet ik er voor betalen als jij vaker een echo wilt hebben in het begin dan betalen we het gewoon ;)

18. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    hier nog geen eisprong gehad hoop dat ie van het weekend toch gaat komen loop nu weer achter met mijn ronde pff ben de lange cyclussen zat

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    babyfotograaf
    klopt 15-25% op spontaan zwangerschap! als je precies weet waneer je ei en je doet het dus om de dag of elke dag 5 dagen ervoor en 2 dagen later en als alle andere facturen uitgesloten zoals: gebruik antibiotika, ziek zijn, drinken, warme sauna, roken, gezond eten, sporten etc dan moet zwangerschaap heel snel gebeuren.
    Inderdaad bij 99% die binnen 1 jaar toch zwanger worden zijn alle andere facturen wel aanwezig of tenminste 1, als je toch niet zwanger ben geworden binnen 1 jaar spontaan is kans nog heel erg kleine dat het gewoon lukt.

Verder vind ik wat mijn gyn. zegt niet raar hoor: in begin zei ze ook dat we eerst moeten jaar wachten en zaad onderzoek zal eerst plaats vinden na 1 jaar proberen, maar naar aanleiding van mijn operatie pratte ze toch wel anders over ook mede omdat we hebben het overlegde hoe we dus zwangerschap voorbereiden en hoe gezond zijn we en alle factoren.. dus op basis van die factoren kon zij zeggen dat eerste 2-3 maanden naar de laparoscopie zijn te beoordelen of ik zwanger kan worden spontaan, als niet dan doet zij als het goed is op maand 8 van proberen een zaad onderzoek omdat alle factoren bij ons dan uitgesloten...
    > er blijft wel over dat stel dat rechts mijn ei niet volledig groeit of wat dan ook, dan kan het ook maar dat kunnen zij zien allen op basis van follikel metingen.
    > de zaad van mijn man niet goed (wat kan heel goed zijn lijkt mij door aantal factoren)
    > samenlevingstest niet goed

Verder geen problemen dan waarom niet zwanger volgens mij gyn.
    dus gelukkig hoef ik jaar niet wachten want na 1 jaar wachten moet je nog jaartje alle onderzoeken doen etc.

Maar ja wie weet maak ik morgen een testje met 2 lijntjes hehe :)

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Je kan ook klussen in de keuken:p:p:p Have fun!

Deel Deze Pagina