Hallo allemaal, Ik ben aan het terug lezen en hier volgen mijn reactie: Troela: mooie taart: Cygnet: alvast fijne verjaardag met je zoon! 4 jaar is ook wel erg bijzonder! Troelaa: wat leuk!!! (voorzichtig) gefeliciteerd! Cygnet en troellaa"nog meer mooie (en lekkere taarten!) mmmmm vrouwtje: welkom, en heel begrijpelijk hoor dat je een pauze hebt genomen! succes en sterkte! troella: ik zie hem staan hoor! spannend! Marjolein: even in de gaten houden hoor! En anders je urine bij de ha laten onderzoeken. oergevoel: heb ik ook wel eens, maar helaas heeft dat gevoel het ook vaak fout.... jufaman: veel plezier! molly: ha ha grappig! Ik zeg hier ook nooit klussen hoor. zo weer helemaal bijgelezen! fijn weekend! Groetjes!
Hey dames! Zo Jolan0 jij onthoudt het goed joh!! Ik heb 2 pagina's bijgelezen maar ik weet niet meer precies wie wat gezegd heeft Verder heb ik sinds gister ontzettend veel last van mijn borsten.. Wie weet ist wat wie weet ok niet! Wat ik zeker ff wilde melden; Troelaa, die banner staat je goed meid!! Goed bezig! Liefs,
troela: je heb helemaal gelijk, hoeveel echos je ook wilt gewoon doen, op zich zijn ze niet zo duur hoor maar dan niet elke week denk ik, want anders wordt het wel duurder he hahah....maar neem aan dat dat ook niet de bedoeling is, want je zal ook niet eght groeiverschil zien elke week een echo... was dat maar zo... ben benieuwt naar je digi test morgen picolina: je heb helemaal gelijk meid, jullie zijn nog binnen dat jaar,gaat heus wel goed komen we willen meer roze hier))
@Jolan: Hoe gaat het met je zoontje? @Sjee: hihi dank je Vind het nog wel eng hoor. Maar heb er eigelijk ook wel een goed gevoel over, dus waarom ook niet
@Kaytjuh: Daarom, wil 1 extra echo tussen de 8 en 12 weken, want vorige keer ging het mis in de 10e week en 4weken wachten is ook erg lang op het begin vind ik. En ik ben al zo'n schijterd
Hey Troelaa, Ik snap je angst daarin wel.. Het is inderdaad niet zo heel prijzig om het een keer extra te doen en het zou zomaar eens kunnen dat als je aangeeft hoe het zit dat je automatisch al weer ingepland wordt in week 10.. Mijn vriendinnetje heeft dat ook.. 2 mk's beide in de 11e week.. Die mocht week 10 11 en 12 komen.. En weet je, de banner.. je hebt je positieve test, je voelt je zwanger, hier mag je dat vanaf dag 1 laten zien toch!? Liefs,
@Klussen: hier noem ik het thuis niet zo hoor, want dan wordt het helemaal zo plastisch, en ik denk dat de zin dan vergaat bij ml @Piccolina: Ik duim voor je morgen! @Troelaa: Misschien als je het aangeeft bij de vk, dat je inderdaad gewoon een extra echo krijgt! Bij ons deden ze niet zo moeilijk hoor. Is toch heel begrijpelijk dat je in jouw geval rond de 10e week ook nog even wilt kijken hoe het gaat? @Hier: Ik denk nu toch echt dat mn ei eraan zit te komen. Merk het aan mn slijm en mn baarmoedermond ligt erg hoog en is zacht. Dus hoe plakkerig en warm het ook is, ik heb ml gelukkig toch zover gekregen om vandaag nog even te klussen
Ik mag al eerder als 8weken komen, maar denk niet dat ik dat ga doen. Twijfel nog. Ja, ze zei toen al, als je je zorgen maakt kun je altijd tussen door nog een echo laten maken. En de VK hebben me heel goed geholpen toen ik mijn mk had. Ze wilde ook langs komen bij mij thuis. Hebben me ook 2 a 3 x gebeld hoe het met me ging enz. Dus dat is wel prettig. Ik heb een de zelfde kwaal als toen met de mk en dat is dat ik om 16:00u echt kapot zit en ff mn ogen een uurtje dicht moet doen. In week 5 werd ik ook misselijk, maar dat mag wel wegblijven.
@Troelaa: Dat je dezelfde kwaal hebt als bij je mk zegt niets. Je bent gewoon zwanger en dan is je lijf hard aan het werk en daar word je moe van
@MiniMe: Ja, komt allemaal wel goed Ga echt proberen te genieten deze keer. Vorige keer wist ik van het begin dat het fout zat. Terwijl eerste echo echt prima was. Oeehh aan de klus, gezellig met dit plak weer
Bedoelde ook meer van ik merk wel dat ik zwanger ben ook omdat ik het herken van toen. Maar ben tpt nu toe lief tegen ml geweest en toen was ik echt een trut, en kon hij niks goed doen
Hoi allemaal! Staat echt super goed Troelaa!! Mooie banner! Hihi Het ging net over echos. Daat had ik even een vraag over. Ik ga nu even op de zaken vooruit lopen, maar goed, moet soms wel kunnen ... Beetje dromen ... 26 augustus ben ik jarig en word ik 30! Een super gelegenheid om het nieuws te vertellen ( ALS er nieuws is dan! ) Ik zou die dag als het deze ronde lukt 6 weken en 5 dagen zwanger zijn. Er zou dus al hartactie kunnen zijn. Lijkt me wel leuk dat te weten voor ik het vertel. Maar 'krijg' je rond die tijd een echo? Of moet je die dan zelf betalen? I know het is echt op de zaken vooruit lopen, maar misschien vinden meer mensen dit interessant te weten truste allemaal en een fijn weekend!!
Hey Marjolein, Bij de ene vk-praktijk wel en de andere niet.. Bij ons doet de ene de eerste echo bij de 7 wkn en de andere doet het pas bij de 12 wkn.. Even navragen bij de praktijk. Liefs,
@marjolein: Hier rekenen ze 8 weken vanaf de eerste dag van je laatste ongi. En dan mag je dus komen. bij mij dachten ze 8 weken te zijn maar ik wist dat ik me ei later had gehad dus ik lag er met 7w en 2d
Ik heb eindelijk ook testje te laten zien http://www.freebits.nl/images/847foto.jpg Vanochtend getest zou dan 12 dpo zijn, dus maandag test ik nog keertje maar volgens mij voorzichtig is wel ene streppje Ik had test gedaan en dacht dat ik gelijk iets moest zien maar zag niks toen gelijk weggegaan van wc, mijn man vroeg- en ik zei gewoon negatief, toen ging hij gelijk naar wc komt met test en zegt nou ik zie toch wel een streepje hoor! toen pakte ik die en zag het ook inderdaad vrij duidelijk! het was dan binnen 5 minuten van de leestijd! wat denken jullie Verder voel ik mij wel zwanger hoor: rommelt in buik vooral tegen de avond, vlinders in buik, oppervlakkige pijn en gisteren avond begon iets van ongi pijn maar heel licht. Pijnlijke borsten en tepels, opgezette buik tegen de avond (beetje voelt als veel veel gegeten). misselijk ben ik niet echt gewoon spanning meer denk ik
2xtantein1week dankje wel voorzichtig ben ik met emoties, want wil echt een knaller zien en wel over mijn ongi datum zijn... Troelaa: die laatste testje is welke naam en welke dpo heb je dit gedaan - ik wil ook zo'n mooie Vraag voor meisjes: ik testte dus - 10 DPO met sensitest gevoellig negatief of wel na 12 uur indrooglijntje. - 12 DPO Kv5 positief (licht) - 14 DPO maandah voor de vakantie vertrek wil ik goed testen - wat raden jullie aan op te kopen voor goede test. Ga nu naar kruidwat en koop wat om zeker te zijn!