NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Charise, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #821 piccolina, 29 jul 2012
    Laatst bewerkt: 29 jul 2012
    Nou ik snap nu niks meer van die testen.. mijn progesteroon zou toch vandaag hoger moet liggen dan gisteren en kijk:
    1e: 12 dpo (gisteren)
    2e: 13 dpo (vandaag)
    3e: 13 dpo (vandaag) predictor yearly die 4 dagen ervoor kan.
    Mijn NOD is morgen-overmorgen...

http://s19.postimage.org/d6owbm25f/foto.jpg

van Kv5 streepje lijkt vandaag nog lichter dan gisteren...
    Van predictor snap ik niks van! > ik zie wel super licht lijntje maar echt lichter dan bij Kv5...
    wat denken jullie, moet ik gewoon stoppen met testen en wachten volgende week af of zijn die testen altijd zo licht...
    ik weet het niet meer... morgen op vakantie voor bruiloft en zo onzeker.. we zitten dan met stel vrinden in B&B.. dus weet het niet wat ik moet doen wil niet echt daar testen of zo.. :(

of zit ik gewoon mijzelf voor de gek houden en die testen altijd zo licht omdat het nog geen 4 weken is....

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vind die van vandaag wel iets duidelijker dan van gisteren hoor. En ik denk dat het normaal is dat ze nog niet knal zijn, aangezien je nog niet overtijd bent. Ik heb bij mn zoontje op NOD getest, en toen had ik ook zo'n licht streepje. HCG vermenigvuldigd zich om de dag, dus goede kans dat het morgen wel een stuk duidelijker is. Was bij mij wel zo toen.
    Predictor heb ik geen ervaring mee, dus weet niet hoe gevoelig die zijn. Ik heb wel gehoord dat KV testen gevoeliger zijn.

3. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hij is vandaag duidelijker hoor! Ik zie zeker verschil...! En met die andere test moet je et niet vergelijken. ELke test geeft andere streepjes, dus geen verchillende merken met elkaar begrijpen.

Sommigen mensen hebben een knaltest op 13 dpo, maar lang niet iedereen hoor! Eigenlijk zou je pas op je NOD positief moeten testen, volgens de gebruiksaanwijzing, dus als je er nog voor zit heb je nu een hele mooie test in handen...!
    Je lichaam heeft tijd nodig meis, laat je niet gek maken!

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Die eerdere testen die moet je niet al te serieus nemen. Ik had bij mijn mk ook negatief getest met Sensi 6 dagen voor nod test. en kv was positief. Pas later werd ie heel licht positief. En je KV is wel donkerder geworden hoor!

5. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0

Ook ik vind je test wel duidelijker hoor. Ik vind trouwens dat het een hele mooie test is voor nod, ik heb voor nod meestal alleen tuurtestjes! Verder is het idd niet slim om verschillende testen te vergelijken.

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    okey ga ik dan gewoon Kv5 gebruiken heb nog 2 oven voor volgende week dan..
    Kan natuurlijk zoveel mis gaan gewoon eng! we hebben ons 6 maanden zo best gedaan en elke keer gewoon ongi en nu gewoon positief daar schrokken we wel van zo van- zouden we het geloven of zo :)

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Je bent nu echt zwanger hoor, en je moet erop vertrouwen dat het gewoon allemaal goed gaat:) (hoe moeilijk dat ook is...spreek uit ervaring)

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Maar denk dat de meeste meiden dat wel hebben. Probeer er van te genieten.

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    sjee: nee hoor, ik onthou dat niet, ben gewoon per pagina aan het knippen, plakken!

Troellaa: lief dat je naar mijn zoontje vraagt, de knobbels worden nog steeds iets groter. Je kan ze nu ook zien op foto's met ontspannen voeten. Het is nu afwachten wat de kinderorthopeed ervan vind...

extra echo: als je je ongerust maakt inderdaad goed aan geven bij je vk en dan kunnen ze vast je een extra echo geven. Mijn vk leefde ook erg mee tijdens en na mijn laatste mk en beelde ook nog extra. Dat vond ik ook erg fijn en lief.

Piccolina: wow! (voorzichtig) gefeliciteerd meid! natuurlijk wil je een knaller zien en hopleijk krijg je die ook binnen een paar dagen, maar dit streepje is al zo duidelijk! Leuk hoor!

Naliey: dus de eitjes waren toch bevrucht! Leuk hoor!

Grompy: fijne vakantie!

Piccolina: ik zou inderdaad geen resultaten van 2 verschillende merken vergelijken. Die van kv is iets duidelijker!

Groetjes!

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @piccolina, ik vind ze hartstikke duidelijk hoor! geen twijfel over mogelijk! gefeliciteerd!

@troelaa, mooie cb!! :):) fijn dat je eerder/vaker bij vk terecht kan voor een echo!! probeer er wel van te genieten hoor!

hoop dat jullie niet al te misselijk zullen worden :)

@vakantiegangers, fijne vakantie!!

@wachters, succes!

@hier, vrijdag posi ovu, gister weer nega (al was ik officieel te laat met testen, kon ff niet anders), wel nog steeds af en toe lichte krampjes, dus misschien is mn ei nog niet gesprongen, ik heb geen idee. in elk geval nog even aan de klus ;)
    ondanks t warme weer hebben wij geen problemen ondervonden hoor :D
    mn nod kan wel gewoon op 6 aug laten staan, wil toch op de 7e een testje doen, want de 8e gaan we richting zweden :)
    als ie nega is neem ik testen mee, maar ook alle andere benodigdheden ;) maar hoop eigenlijk dat mn lf dit keer wel weer iets langer is........

fijn weekend nog meiden!

11. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @picollina: je loopt toch bij de gyn? Ik moet gewoon de gyn bellen als ik nu zwanger blijk te zijn. Dat is meestal zo. Je hebt dan de eerste controles bij de gyn en al alles goed is draagt hij je over naar de verloskundige. Mijn gyn heeft ook aangegeven, of ik zie je over een half jaar als het niet gelukt is of als je een positieve test hebt. Zal dus als ik jou was snel je gyn bellen om het goede nieuws te vertellen.

@2xtantein1week: de twijfel is begonnen lees ik. Die krampen hoeven inderdaad niks te zeggen en het kan nog twee kanten op, ik hoop de roze!

12. Fengari

Fengari Lid

28 jun 2012
    89
    0
    0
    Hoi meiden, hier nog alles rustig, nergens geen klachten van...
    Ben uitgegaan van mijn laatste cyclus 30 dagen. Mijn langste cyclus was 35 dagen, nog even afwachten dus....

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Spannend :D Weet je wel wanneer je je ei hebt gehad?

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    molly27
    dan moet ik morgen eens naar zk bellen, mijn gyn. is op vakantie tot 30 augustus en dan heb ik 30 augustus ook afspraak met haar dat is dan precies 8 weken..
    Ik dacht in Bronovo bevallen, verloskundige zitten daar ook bij natuurlijk.. maar inderdaad ik vouw gewoon eerste echo in zk dan.. maar volgens mij is tot 7 weken niet te zien in elk geval...

Ik denk dat ik bel en vraag of ik dan op week 6 mag komen voor in elk geval kijken of de cyste niet terug is..

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (Belgiƫ)
    Ik denk dat ik hier op het lijstje ga aanschuiven... naargelang mijn ongi in de huidige maand gewoon niet is komen opdagen...

Korte schets zie je in mijn handtekening... Dit is nog steeds onze 3e ronde, momenteel CD43 ofzo... Op dag 40 (nog een) ei gehad, dus erg verwarrend! Ik ga dus testen op dag 54 en dat is 9 augustus! Nog twee lange weken wachten dus! Ben 27 jaar btw...

16. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hoi Hoi
    Als het goed is gister mijn ei gehad, ik wil nu graag op het wachtbankje van 11 aug, hij is al best vol maar hoop dat ik er nog bij pas ;)

bernou, 2e ronde, 1e kindje

17. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Voor meisje die wachten hun NOD:
    ik weet hoe het voelt dat je denkt dat elke kraampje vorige keer is niet geweest en nu misschien is het toch raak etc. Je luistert goed naar je lichaam en denkt van alles te voelen en elke keer is het anders. Dat had ok ook halfjaar tot deze maand... dus misschien helpt ik nu wel iemand misschien niet en natuurlijk het verschilt per vrouw, maar neem een gemiddelde vrouw zoals ik bijvoorbeeld die geen pil slikte of lang van de pil af ( cyslus op gang en elke maand vrij hetzelfde of met veranderingen maar altijd zo ongeweer hetzelfde zoals gevoelige tepels, kraampjes etc).

Ik voel soms wel en soms niet mij ei, dus gebruik testen waarin ik wist zeker waneer mij ei was +-1 dag natuurlijk omdat testen altijd 2 dagen positief geven.
    Sinds mijn ei vrij niks gevoeld. 4DPO begonnen tepels gevoelig worden maar dat had ik ook vaker of af en toe voor mijn NOD. 7 DPO werd ik op straat opeens benauwd en voelde soort van weinig suiker gehalte. Dat kan ook van alles zijn. Omdat ik eigenlijk niet veel hoop had op deze ronde dacht ik mijzelf niet gek maken en gewoon voor NOD wachten, maar vanaf 4-5 DPO begonnen beetje steekjes door hele buik: oppervlakkig en meer soort van pijn die ik ook na de operatie had alsof hechtingen beetje pijn doen of soort spieren pijn. Die zijn dan korter dan 1 seconde maar wel vaker en af en toe vooral tegen de avond.
    10 DPO had ik negatief getest en dacht dat ik dus ongi ga worden: tepels en borsten nog steeds gevoelig maar niet groter of ronder of roder donkerder etc: niks dus. Maar mijn twijfels had ik nog steeds over de steekjes die bleven komen en 11 DPO ook nog ongi krampen maar wel lichte - soort zeurende gevoel maar niet echt.
    Toen op dit moment dacht ik: het voelt al weekje alsof letterlijk iets in mij zich vast nestelt of alsof mijn buik neemt andere vormen voor iets, heel raar gevoel maar negatieve test en borsten gewoon normaal, niet misselijk gaven meer aan dat ik niet zwanger ben.
    Sinds 12 Dpo die gevoel alsof buik wordt verbouwd :) heb ik nu bijna constant: het trekt en steekt.
    Verder eigenlijk niks op dit moment van 13 DPO- 1 dag voor mijn NOD. Volgende week zal spannend worden dan zullen we zien of het inderdaad zo blijft, maar aan mijn buik kan ik voelen gewoon dat het aan veranderen is van binnen..

Dus misschien help ik wel iemand die hoopt op zwanger zijn en kan zijn steekjes en kraampjes niet ontcijferen :)
    In elk geval veel succes iedereen!!

18. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Even een ego bericht: ik wil zo graag testen omdat ik echt denk zwanger te zijn. Maar ik weet ook dat mijn testen meestal tot nod negatief blijven of echte tuurtestjes zijn. Ben benieuwd hoelang ik dit nog vol hou!

19. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Heel veel succes met volhouden tot je nod. Het is veel beter om tot dan te wachten. Je wilt alleen maar testen omdat je zekerheid wilt, maar die zekerheid krijg je niet door nu een test te doen. De uitslag zegt dan nog steeds niks.
    (dit weet je natuurlijk zelf ook, maar misschien helpt het je als een ander dit ook nog even zegt)

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bleh.. ik heb de hele dag heel lichte menstruatiekrampen. Best irritant.

Deel Deze Pagina