Ja ze vonden het echt schattig Alleen het haarbandje is nog iets te groot.. Het is bij roze gebleven (alleen met afvegen) dus geen idee hoe of wat..
Met het jonkie gaat het nog steeds super Beweegt erg veel, eet goed, en Aag zorgt er weer goed voor.. Aag wist gister gewoon niet wat ze moest doen..
Dit is het 2e nestje, van het eerste nestje waren er geen bevrucht.. Het is nu afwachten of de andere 4 ook uitkomen..(2 zijn er van een ander stelletje die er niet voor zorgen)
enne naliey, wie weet was t wel van een innesteling @hier, gevoelige boobs beginnen te komen, zou dan mn eitje toch al geweest zijn?? ach, straks hopelijk nog even aan de klus en denk dat ik t dan wel genoeg geweest vind haha we hebben nog nooit zoveel geklust in een maand tijd en dan schuif ik ook heel graag aan op t wachtbankje, zal mn eigen kussen meenemen hoor
Mag ik hier ook mee kletsen? Ik ben Summerlove, 24 jaar en we zijn bezig in de 5de ronde voor ons eerste kindje.. Heb mijn NOD op 9 augustus. Deze cyclus al op dag 12 mn ei, vorige cyclus pas op dag 23. We hebben nu op dag 9,12 en 14 geklust. Hopen dat het nu raak is!
Hey Naliey, dat is fijn! Komt goed met babybird! Nu nog afwachten of er iets in de andere eitjes zit! Hier vandaag erg veel last van mijn borsten.. Ik weet het niet haha! Volgens ml zijn ze groter maja, die zegt alles om eraan te mogen zitten We zullen het volgende week weten! We gaan as zaterdag op vakantie en ze hebben daar een subtropisch zwembad... Nog een rede waarom ik echt heel erg hoop dat ik niet ongesteld wordt!! Liefs,
nee eigenlijk niet, haha. Had deze maand ovulatietesten gebruikt, maar niet echt duidelijk had een paar keer naar mijn idee positieve testen gehad, en dat kan natuurlijk niet... Ga er maar vanuit dat ik tussen nu en 5 dagen toch wel ongi ga worden. Zoniet dan maar een testje er tegenaan...
Heb toch maar een test gedaan vandaag. Ik zie een super licht streepje maar ik ben dan ook heel goed in tuurtestjes bekijken. Of zie ik het streepje puur omdat ik het wil zien?! Hij is ook niet op de foto te krijgen! Hmm het wordt afwachten denk ik ..
hmmm nog even afwachten ja, als ik goed tuur zie ik ook wat, maar wil je geen valse hoop geven. Over paar dagen weer proberen...
Volgens mij zie ik ook wat. Spannend! Even wachten nog maar dan, misschien issie over een dag of 2 duidelijker
ik denk ook iets te zien, maar idd over paar daagjes nog maar eens testen! ga voor je duimen! @hier, word nu beetje gestoord van die krampen...weet 100% zeker dat t mn darmen niet zijn, dus echt mn bm... kramp zit nog steeds links, maar t lijkt iets meer richting t midden verschoven te zijn...(bevrucht vermenigvuldigd eitje??) gaat vanzelf wel weer over... gister na t klussen kwam er allemaal roze uit, waarschijnlijk vaatje gesprongen ofzo (wel vaker gehad), maar was ook bij t klussen erg gevoelig tegen bijna pijnlijk aan dus was echt ff bang dat we iets aan t forceren waren daar binnen ofzo?...dus hoop maar dat t gewoon een vaatje is geweest..... fijne dag meiden! wie gaan er nog meer testen deze week??
hallo allemaal, Ik had me in t begin al aangemeld voor dit topic. Maar alleen mee gelezen soms, wilde even rustig aan doen en mezelf niet gek maken. Maar ohhhh wat kriebelt het weer als je vlak voor je NOD zit. Dus heb jullie toch weer opgezocht voor morele steun... Is er nog plaats??? Heb van van alles last, maar wil mezelf niet voor de gek houden!
Ik zie ook wel iets als ik me scherm iets naar achtere klap Mijn testen begonnen ook zo, dus ik zeg morgen nog een testje doen. Of even wachten tot je NOD als je zoveel geduld hebt
@wimjo: tuurlijk is er nog plaats. Er hangt wel een beetje nerveuze sfeer, maar voor de rest is het erg gezellig op het wachtbankje. @hopelessinlove: Ik zie wat, maar het is wel erg licht. Ik hoop dat hij snel duidelijker wordt!