NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Charise, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier bevalt de loungebank nog wel, maar ja het is ook nog maar mn vijfde dag. Nog anderhalve week tot zaterdag 11 aug!

@2xtante: Flink balen meis! :(

2. L1980

L1980 Lid

29 jun 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @2xtante.. Jeetje meid, wat ontzettend balen! Gelukkig heb je iets leuks om naar uit te zien.. Heerlijk Parijs, stad van de liefde! Volgende ronde zekers op roze!!

3. L1980

L1980 Lid

29 jun 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier, zoals ik al aangaf, geen echte klachten meer! Ook geen heftige dromen gehad! Vanacht voor het eerst weer eens lekker doorgeslapen en uitgerust wakker!
    Wel liep gister avond onze kat weer de hele tijd om mijn benen heen.. als ik ergens heen liep, achtervolgde ze me steeds! Dat brengt me dan toch weer in verwarring! :(
    Denk dat ik morgen ochtend toch nog een testje doe! :p
    Erg verslavend als je ze in huis hebt liggen.. Gelukkig mijn laatste kv test, dan haal ik ze ook niet meer in huis!;)

4. L1980

L1980 Lid

29 jun 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ceilo, jou had ik hier niet verwacht?

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Balen meisjes die ongi zijn :((((
    Vandaag 3e testje gedaan 16dpo kv5
    Hij is gelijk duidelijk hoor! Net zo rood als controle streep dus zeker zwanger en gaat goede kant op!!
    Heb geen kwaaltjes maar heb gelezen dat het normaal is!

Succes iedereen deze maand nog of anders volgende ronde!

6. L1980

L1980 Lid

29 jun 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @piccolina, Super dat je test goed duidelijk is! :)

7. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @ceilo: hé meid! Zat toevallig gisteravond te denken dat je één deze dagen wel weer langs zou komen omdat de nod's er weer aan komen. Log ik vanmorgen in en zie ik je weer. Hoe is het nu meid?

@loungebank: ik vermaak me ook nog wel op het bankje hoor. Maar omdat ik geen idee heb wanneer ik mijn ei gehad heb blijf ik hier voorlopig nog wel even zitten, tenzij ik ongi wordt natuurlijk. Ga pas testen als ik iets van 35 dagen ben of zo (zeg ik nu, maar misschien kan ik niet zo rustig blijven als dat ik nu ben).

@2xtante: balen meid! Heel veel plezier in Parijs. Geniet van elkaar en probeer het los te laten dan kan je daarna weer lekker met frisse moed aan het klussen.

8. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    zo, 1 augustus, de NOD's zijn begonnen. Ben benieuwd meiden, laat t roze maar komen.

@2xtante geniet lekker van parijs! voel je je zo een stuk beter. Kun je lekker aan de franse vin. probeer t maar een beetje positief te zien. Voor je t weet kun je weer aan de klus. sterkte X

Weet zelf even niet meer wanneer mn NOD is, kan gewoon de 7e zijn maar ook de 15e. Laat m maar gewoon staan. 3 weken op de bank pffffffff. En ook zo balen ML was moe gisteren (terwijl ik de hele dag al met die knal ovu test in mn hoofd zit) dus niet geklust. Frustrerend is dat zeg, kennen jullie dat? Hij wil het eigenlijk een beetje op zn beloop laten, dus weet niets over mijn vruchtbare dagen. Vraag me af of ik hem er toch niet bij moet gaan betrekken. Kan 2 kanten op he; of hij klapt er van dicht, of hij gaat er gezellig in mee. Ga maar eens voorzichtig peilen ofzo

Even mn ei kwijt, sorry

9. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    nou molly dan zitten we voorlopig lekker samen op de bank denk ik, gezelligheid

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @pluisje30: mijn man weet wel wanneer ik ongeveer mijn ei heb. Hij gaat er wel goed mee om, maar ik lees hier ook van mannen die er helemaal niet goed mee om kunnen gaan. Ik vind het ook wel erg frustrerend als hij een keer niet wilt rond mijn ei. Dan kan ik best boos worden, maar aan de andere kant is het niet iets wat je kan afdwingen. Alleen dan weer zo zonde omdat je dan misschien weer een maand verder bent zonder kans gehad te hebben.

We blijven lekker zitten op het bankje

11. L1980

L1980 Lid

29 jun 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pluisje30.. mijn ml vraagt altijd belangstellend, is dit nu je vruchtbaarste periode! De klus periode vinden wij altijd erg gezellig! ik themp en test niet, dus gokken maar een beetje. Alleen de laatste week voor NOD vind ik een ramp, dat kan ik niet met ml delen! Hij vind dat je gewoon moet wachten totdat je ongesteld wordt en dat ik het gewoon naast me neer moet leggen, het komt vanzelf wel!
    Lijkt wel of mannen er wat meer vanaf staan en er nuchterder tegenaan kijken. (tenminste die van mijn dan)..

12. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Goedemorgen meiden :)

Ff echo berichtje: hier nog steeds niks te bekennen, geen rood maar ook geen krampen dat de ongi er aan zit te komen...ik snap er niks van... Ik weet precies wanneer mijn eitje is gesprongen omdat wij echo's krijgen in het zh dus het zou vandaag toch echt moeten komen...ik maak mezelf helemaal gek!! Sorry hoor ik moet het gewoon ff kwijt! Nou misschien vanmiddag dan...zal toch wel moeten? Waarom was de test gister anders omo wit!?!

13. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @taamaaar: dat je precies weet wanneer je ei is geweest, wilt niet zeggen dat je ook precies weet wanneer je ongi moet worden he. Misschien is je lf wel langer deze maand en komt de ongi later. Of je bent zwanger en maakt langzaam hcg aan en dan heb je over een paar dagen alsnog een positieve test. Het kan dus nu nog alle kanten op.

14. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ja inderdaad, ze staan er ook wat verder vanaf. Bij ons gebeurd er vanalles in je lijf. Voor hun valt er ook niets te timen. Is even in actie komen en weer klaar, daarvoor hoeven ze er ook niet er ook niet zo mee bezig te zijn.

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Joepie!!! Vandaag begint onze lijst!

Op naar een ROZE lijst dames! Succes met klussen, zoeken naar een ei of wachten op je bankje!

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @jufaman: hoe is het nu met jou dan? Heb je nog een afspraak staan voor een IUI of gaan jullie wat anders doen?

17. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Tanx allemaal meiden! Het gaat wel goed hoor. Had gistermorgen al een klein traantje gelaten.. Wist dat het kon gaan komen, dus dan ben je al wat voorbereid. Natuurlijk is het balen, maar goed.. Hoef ook niet meer te stressen, dat is ook wat waard!
    Ja, parijs gaat vast leuk worden, we gaan vrijdag morgen vroeg.. Vandaag eerst naar de spakenburgse dagen en morgen zwemmen en genieten van mn kleine grote neefje van 8 maanden..

Fijne dag allemaal!!

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik hoop hier ook veel roze tegemoet te gaan!!! Liefs gewoon iedereen, maar we blijven realistisch dus we weten dat het niet zo gaat zijn....

Ik heb bijna doorlopend het gevoel dat het niets gaat zijn deze ronde, doordat mijn cyclus dit keer zo lang geworden is, heb ik de hoop zowat opgegeven!
    Maar soms heb ik het ene moment echt het gevoel van: Goh, ik voel dit,... zou het toch? Om die reden heb ik vannacht tot 5u wakker gelegen!!! Ik ben nu niet eens moe; wekker gezet om half tien, ramen gekuist, nu de vloer nog ff doen en dan een zalige douche nemen! Dan ben ik weer klaar voor een ontspannen dagje in het zonnetje!

Weet iemand wat het wil zeggen als je amper afscheiding hebt? Bij een snelle test gisteren merkte ik wel dat, wat er was, wit en creamy was. Maar écht niet veel... Ook af en toe zo'n zuur gevoel in de onderbuik...
    Gisterenavond weer een beetje pijn in de borst, vnl onderkant en buitenkant.
    Dan enkel nog de pukkeltjes die beginnen te komen... dus denk dat mn ongi er aan zit te komen als ik mezelf zo hoor...

19. Sjee

Sjee Actief lid

26 jun 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net getest...
    Kon het niet meer laten!!!
    Nog even geduld, ik probeer een foto erop te zetten maar... Er zijn 2 strepen zichtbaar!!!!!!!

Liefs..

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hier is dat juist hetzelfde! Alleen vindt mijn man die klusperiode ook niet zo leuk (laag libido, dus de maand juli (7x klussen) was voor hem een hele opgave!! Minstens een verdubbeling van een normale cyclus)
    Maar idd, daarna is het ook erg nuchter! Hoewel als ik dan zeg: kijk, ik krijg weer allemaal pukkels! Dan zegt hij: ooh, dat is een goed teken, niet? En dan zeg ik nuchter: 'wie weet, het kan ook van mn ongi zijn....'

Deel Deze Pagina