@ Molly: de 1e IUI in juni ging niet door, doordat het zaad van vriend ronduit slecht was! En bij mij op het ziekenhuis hebben ze een 'zomerstop' (wat een K*Twoord) m.b.t. IUI-behandelingen. Dat betekent dat ze 8 weken geen inseminaties doen! En omgerekend betekent dat dat ik 3x een eisprong heb gehad voordat ik een gesprek heb. Voor ons zijn dat 3 gemiste kansen!!! Ik weet ook wel dat ik het erg klinisch omschrijf, maar zo voelt dat wel.... Nu zouden we 13 augustus op gesprek terug meten naar de gyn. Maar dat is mijn 1e schooldag om weer te gaan werken en de afspraak zou onder schooltijd zijn. Dat gaat dus niet lukken! We hebben nu een afspraak voor 21 augustus (na schooltijd) om te bespreken wat we/ze gaan doen. Volgende week moet ik voor de 3e keer het zaad van vriend inleveren om te kijken of het nu wel goed is! Eigenlijk is dat de 4e keer; 1e keer uitmuntend, 2e keer prima en 3e keer voor de IUI: slecht! Ik ben benieuwd wat ze adviseren, maar ik hoop gewoon verder te gaan met IUI. We wachten maar gewoon af en we geven zeker de hoop niet op! Bedankt voor je interesse! Liefs jufaman81
@jufaman81: wat vervelend dat jullie zo lang moeten wachten. Wie weet lukt het nog wel voordat je weer naar de gyn moet vanzelf. Dat ze een zomerstop hebben joh, wist niet dat dat ook kon in een ziekenhuis. Heel veel sterkte en probeer een beetje afleiding te zoeken!
Volgens mij moet deze voor jullie te zien zijn.. Ik zit nog 5 dagen voor NOD (ja ik weet het.. Maar mijn gevoel zat dus toch goed deze maand!!) Liefs,
Hmm, jammer dattie op de laptop niet zo mooi is.. Nouja.. Ik heb er nog meer dus overmorgen laat ik er nog wel eentje zien dan.. Liefs.
Piccolina: We lopen gelijk! Kom je niet naar April mama's 2013 topic? Ceilo: Ook ik dacht van de week aan je. Dacht ook die zal dalijk wel weer te voorschijn komen wuhahaha. Hoe gaat het nu met je? 2xTante: Balen meis, succes in de volgende ronde. Maar ga lekker samen genieten in Parijs Wachtbankje: Hopelijk is jullie wachttijd zo voorbij en hebben jullie mooie testen in je handen
JAAAAAAAAA duidelijk zichtbaar!!! (voorzichtig) gefeliciteerd!!! ik ga duimen voor een mooie plakkert!! nog meer goed nieuws meiden?
Gefeliciteerd Sjee! Hij is al best duidelijk. Hopelijk over een paar daagjes een knaller. Ik hier zit op het wachtbankje. Alleen welk bankje ben ik nog niet uit. Nog geen ei gespot en over 9/10 dagen is mijn NOD al.
ik heb alles gelezen, maar is haast niet te doen om overal op te reageren maar heb wel weer iets... *ZUCHT* zondag met klussen ws een vaatje gesprongen ofzo, want na afloop kwamen de zwemmers en roze gekleurd uit zeg maar (ja ben eerst keurig blijven liggen hoor ) en inlegkruisje was ook helemaal rozig. maandag en dinsdag helemaal niks meer en nou vanmorgen veegde ik opeens doorzichtigachtig slijm af met bruinrozige sliertjes erdoorheen? nu zit paar inimieniedruppeltjes in inlegkruisje, en met afvegen zijn t nu paar lichtroze sliertjes door t slijm heen. ik had gister wel heel erg zo'n "nat" gevoel, maar absoluut geen vruchtbaar slijm meer. is dit nou nog wat restant van zondag?? (heb t namelijk nog nooit eerder gehad, ja 1 x voor mn ei, en meestal vlak voor ongi begint) en heb verder wel beetje een ongigevoel, maarja....afgelopen vrijdag was ovutest pas eindelijk positief??? dus ongi zou wel heeeeeeeeeeel snel zijn... normaal heb ik rond deze tijd al dat mn boobies van gevoelig heel snel naar killing gaan...nu zijn ze nog niet eens gevoelig te noemen? vind t allemaal maar weer raar, en probeer nergens op te hopen.... sorry voor mn lange ego bericht.... liefs PS ja ik was het met familie in Zweden, en daar gaan we idd een weekje heen! @ceilo, nu niet testen voor nod he
@sjee: die is al goed duidelijk hoor zo ver voor NOD. Gefeliciteerd!! @mart: hier hetzelfde. Ben toch maar op de wachtloungebank neergestreken. @babyfotograaf: sorry, maar heb echt geen zinnig woord te zeggen over je klachten, ik zou het echt niet weten. Het lichaam doet soms rare dingen die irritant zijn en niet te verklaren.
@sjee van harte gefeliciteerd! het is je gegunt!! super nieuws. Hopen voor de andere dames ook heel veel roze deze periode! Ik ben zelf niet zo actief kwa verhalen schrijven maar vindt het super om jullie verhalen en reacties te lezen! Op roze! xx
Dankjewel!! Ik wacht nog ff totdat ik mijn banner aanpas.. De vorige keer ging het nl. 2 dagen na testen alsnog mis.. Ik heb "besloten" die angst aan de kant te zetten maja das natuurlijk weer sneller gezegd dan gedaan! Ik ga gewoon nog meer testen de aankomende dagen, op naar een duidelijke vette knaller afsluitend met een CB'tje erachteraan denk ik zo Liefs,
Sjee! Gefeliciteerd! Wat een duidelijke streep al!! geloof je het zelf al? @hier: vandaag de dokter gesproken. ML mag direct een potje inleveren om zijn zwemmertjes te checken. Als dat is uitgesloten gaan ze pas naar mij kijken. Dit had ik al verwacht en ook al aangekondigd bij ML, en ik bel hemn vandaag dat ie zijn ha moet bellen voor een afspraak. gaat ie toch een partij moeilijk zitten doen... Dat ik niet zo gestresst moet doen, en dat dat de enige reden is dat het niet (een statement die ik echt zo oneerlijk vind, alsof het mijn schuld is) Hij is denk ik gewoon bang dat er iets mis is met zijn zaadjes, maar ja, we willen dit toch allebei?? kom op zeg, je moet er wat voor over hebben! Wat heeft het nou voor zin om jezelf nog een half jaar te kwellen als ze gewoon eenvoudig kunnen checken of er iets mankeert. Als blijkt dat er niks mis is, dan kunnen we het gewoon rustig blijven proberen, maar dan hoef ik me inderdaad niet meer druk te maken of er iets mis is... En wie weet laten ze me een paar keer komen voor een inwendige echo, zoals bij mijn vriendin, dan word je een handje geholpen doordat de Gyn precies zegt wanneer het juiste moment is om te klussen, nou daar is toch niks mis mee.... Ik krijg ML maar niet aan zijn verstand dat de manier waarop mijn cyclus zich ontwikkeld echt niet normaal ik... hij snapt het gewoon niet maar ja, hij is ook geen meisje... sorry, maar ben echt verdrietig, moest het even kwijt...
Jammer dat jouw man de klusperiode niet zo leuk vind.. Kan je 'm misschien nog ergens mee verleiden? wie weet geeft dat een aanzetje. Over de laatste week, heb ik me er maar bij neergelegd! Vorige keer heb ik me er nog erg boos over gemaakt, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee! Mijn nega test van afgelopen maandag avond heb ik 'm ook niet verteld! Want krijg toch een reactie, je moet het gewoon afwachten..... Ik zeg 't 'm wel altijd als ik ongesteld ben geworden, daar reageerde hij de afgelopen keren dan wel weer pittig op! Dat vind hij dan ook echt jammer voor mij! Maar zo'n test doet hem niet zoveel! Vind ie denk overdreven! (als je er ook nuchter over na denkt, is dat misschien ook wel zo! maar hij voelt niet hoe wij vrouwen ons voelen, zo vlak voor NOD) Dan is de drang om te testen super groot!!
@Nonma.. Misschien is hij bang om in zijn mannelijkheid aangetast te worden? En kwam dat telefoontje toch iets te onverwachts voor hem.. door er over te praten is het nog niet zover dat hij al heen moet! Misschien moet het bij hem nog even verder tot hem doordringen en heeft hij hier even de tijd voor nodig? Sterkte ermee.. hopelijk heeft hij er snel begrip voor.
Nonma, wat vervelend voor je. Ik snap dat je verdrietig bent. Misschien kun je als hij klaar is met werken er nog even rustig over hebben. Qua 'drive' hier geen problemen. Mijn man wilt het liefste elke dag, maar zegt nu zelf dat om de dag beter is. Hij vindt het ook geweldig om die testjes te doen. Dus ik geef mijn bekertje aan hem (als ie thuis is) en hij doet de rest. Wel vindt ie dat ik qua zwtesten niet te vroeg mag testen. Vorige ronde wel gedaan en nu wachten we gewoon lekker af. Lukt me denk ook beter, want ik verwacht er helemaal niks van.