dat denk ik... Uiteindelijk heeft hij toch de ha gebeld en kan hij vrijdag in het ziekenhuis meteen het spulletje achterlaten, maar daar moet dan eerst een heel drama aan voorafgaan, alsof het niet al frustrerend genoeg is... pfff... maar goed... ik doe die onderzoeken liever ook niet, maar het 'niet-weten' vind ik nog veel erger,...
Hey ladies, Ik strooi nog even wat HCG had gehoopt bepaalde dames hier niet meer te zien. Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie! Dikke knuffel en op naar een positieve test!
Vandaag is mijn NOD 18de posi ovutest van cb gehad. die dag 3 keer getest om het begin goed te kunnen vinden en met succes 2 dagen geklust. 19de me ei gevoelt dus ik zou rond deze dagen ongi moeten worden. Spannend! Heb wel met vlagen erge last van me onder rug dat heb ik normaal nooit. Maar goed inmiddels ben ik er wel achter dat mijn lichaam me ook kan foppen. Ook voel ik gekke steekjes in me bm of er met en stokje in geprikt wordt hihi. Durf nog niet te testen want heb al genoeg negatieve testen in me handen gehad. Ga wel zwaar duimen nu . Deze maand begon ik nuchter maar krijg nu wel beetje kriebels. Mag het dan deze ronde raak zijn?
@zograag: dankje! Ik pik er alvast wat van in. @nonna: misschien is het vooral de eerste schrik. Gelukkig heeft hij wel een afspraak gemaakt. Sterkte!
Als die mannen eens wisten hoe het voor ons is. Vervelend dat je naast je eigen frustratie nog eens een strijd moet leveren. Je hoopt toch op een beetje steun van je partner en dat het iets is wat je samen doet. Maar ja, zet t van je af, hij gaat nu tenminste. Misschien denkt ie er wel achteraf over na en maakt hij het goed met je. Zo gaat het bij ons meestal
Ja dat denk ik ook we zullen het vanavond ook nog wel even rustig bespreken... Mannen... af en toe kan ik ze door de wringer halen maar goed... Zij kunnen zich inderdaad niet voorstellen hoe het voor ons vrouwen is...
@nonma, in eerst instantie dacht "wel gloeiende gloeiende", dat zou mn vent bij mij echt niet moeten doen hoor! "suck it up, get over it", maar gelukkig las ik later dat ie gewoon een afspraak heeft gemaakt! ik hoop dat ze je echt kunnen helpen met je cyclus! want dit is idd echt niet normaal.... hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt meid! maar voor nu een dikke knuf @linda, spannend! ga voor je duimen! @molly, bij jou mag t ook wel gaan gebeuren ik duim voor een mooie roze afsluiting van deze ronde! @anderen, uiteraard duim ik voor ons allemaal dat we op roze mogen!
@ZoGraag.. Stooi maar flink rond hier!! kunnen we allemaal goed gebruiken!! Thanks.. @lindaw.. Knap hoor van je dat je nog niet getest hebt! Duim voor je dat het raak is voor je.. Heb je wel al een idee wanneer je wilt gaan testen?
Dankje babyfotograaf L1980 We zijn nu een jaar bezig om zwanger te raken. 1 Keer voelde ik me zo zwanger echt alle symptomen waren er toen was ik een week overtijd en werd ik gekweld door héle zere rugpijn en werd ik het als nog. Dat heeft me erg in de war gebracht met als gevolg dat ik niet meer durf te testen. Ik wil pas na de 8ste testen om me zelf te beschermen tegen twijfel testen. We hebben hier feestweek dus genoeg afleiding om te kunnen er proberen niet aan te denken Als ik wel zwanger mag zijn zal hij tegen die tijd wel knal positief zijn hoop ik
Dat vind ik dus ook niet zeuren, gewoon even meewerken maar goed, uiteindelijk is het gewoon de mannelijke trots ofzo die dan opsteekt. Bang dat ze ontmant worden als zou blijken dat het zaakje niet goed werkt, wat natuurlijk onzin is!
Troelaa Ja waneer ben je uitgerekend?? Ik heb bevruchting 16e juli gehad dus 8 april bevallen dan ) Ik kom in de topic even opzoeken dan waar die is
Hi ladies, Ik kom me ook melden. Zit in de MMM sinds oktober vorig jaar (BBZ en endometriose geconstateerd). Vanwege hevige endo en daardoor hevige pijnklachten sinds januari aan de pil geweest, maar alle onderzoeken met positieve uitslagen gehad en endo is nu rustig, dus sinds een week of 3 zonder pil omdat we het nu een paar maanden zelf mogen proberen! Wil dus geen kans verloren laten gaan, maar zoals aan mijn temp kaart (zie handtekening) te zien, is het nog onduidelijk wanneer ik mijn eisprong had. Ik dacht maandag, maar mijn temp was vandaag ineens wel heel laag. Afwachten dus... En best lastig omdat mijn man niet heel makkelijk kan 'klussen op commando' Ik ga nu uit van een NOD op de 14e. Sterkte aan alle dames met wachten en gefeliciteerd aan wie al zwanger is!
pfff ik vind dat wachten op je eerste menstruatie zo lang duren.. volgens hier heb ik het goed berekend en zou ik maandag mijn nod hebben maarja ik ben zo onzeker ook he.. we hebben het wel veilig gedaan maar ook wel een soort van onveilig door wel eerst zonder condoom te doen en in voorvocht zitten ook spermacellen.. ik heb verder geen klachten hoor dus het lijkt me allemaal erg sterk maar toch is het allemaal spannend..
Hey hey, @nonma, Dankjewel! Ik voelde me al zo "zwanger" deze keer.. Heb mezelf wel heel erg proberen te beschermen (gedacht dat mn lijf me mss toch voor de gek hield) maar eigenlijk heb ik alles zo duidelijk gevoeld.. Het enige nu is hopen dat ie blijft plakken want dat was dus vorig jaar Juni niet het geval... Wat fijn dat er nu stappen worden gezet bij jullie! Ik snap wel dat je mannetje het mss doodeng vind omdat er dadelijk uit kan komen dat het misschien niet de beste zwemmers zijn... Als er iets met je eigen lijf is dan denk je toch dat je hebt gefaald.. Gelukkig snapt ie wel dat het toch gewoon ff moet... Ik zou hier meneer waarschijnlijk ook een veeg uit de pan geven als ie dan moeilijk zou gaan lopen doen.. Ik hoop in ieder geval voor jullie dat er hoe dan ook duidelijkheid en zekerheid komt! En dan in de positiefste zin van het woord! Liefs,
@piccolina, hoe weet je zo zeker wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden?? kan je toch nooit met zekerheid zeggen??
Proficiat sjee!! Wat een mooie test al voor 5 dagen voor nod!! @ de rest: heel veel succes allemaal, en mijn duimen draaien voor jullie!!
hay meiden hoe is het met jullie vandaag, allemaal van de zon genoten? hier in rotjeknor zie ik nu hellaas alleen maar regen... maar mag ook niet klagen na een hele dag in de zon en water te hebben gelezen... 2x tante: he meid wat balen van die rot ongi...maar je gaat wel weer in volle moed door naar de next ronde? molly: nou snap best wat jij bedoel met mannen die soms lastig kunnen doen rond de eisprong omdat ze dan niet willen of het maar doen omdat het moet, snap de man ivm op commando maar snap de vrouwgevoel ook hoor, wij als vrouwen willen niet wachten weer 4 weken want wie weet kan het die 4 weken ervoor wel raak zijn..., tis en blijft lastig soms. Mn man is vooraf aan de ovutest altijd positief maar had ik een knaller vn weekend vondt die het best eng en hield zich beetje afzijdig toen er wat moest gebeuren... uiteindelijk toch gelukt.. maar niet makkelijk dan he.. soms denk ik had beter niks kunnen zeggen en dan een verleidingsact erin gegooit... sjee: superr meid van harte streep is zeker te zien.... weer een roze erbij... hopen op een plakbeeb jufaman: ziekenhuis stop nee ook nog nooit van gehoort vaag... kom zeker door zomertijd???.. alsnog vaag hoor in mijn ogen.. laten we hopen op positief resultaat bij het inleveren van potje babyfotograaf: meid wat lastig van je lichaam, en dat zit soms erg raar in elkaar ook, maar zou je ook geen advies of mening erover kunnen geven sorry! nonma: wow, zal ook wel even schrikken geweest zijn voor jou toen je man zijn reactie gaf, tis iets waar je samen naar uitkijkt en ja miss wat al eerder is gezegt tast het zijn mannelijkeheid aan en daar was die dan van geschrokken, maar lees toch as vrijdag inleveren))... nou hopen dat alles gewoon oke is! lindaw: su6 nog ff, wat je al zij je heb genoeg afleiding hihih dus moet wel goed komen toch lenali welkom hier! ja dat commando is herkenbaar vinden niet alle mannen leuk.. wat ik hierboven ook schrijf... toch hopen dat het raak is voor jullie! romy.. is dan zeker spannend zeg! maar wat je zeg met en zonder condoom, jullie gaan wel of niet dan voor een kleintje? hier... ga rustig op het wachtbankje zitten, mijn nod mag dan ook verplaatst worden naar 11 augustus, wie wil dat voor me doen...gister had ik dan zo raar daggie waarbij ik dacht dat het deze keer raak is??? weet niet wat dat is kreeg ineens zo sterk gevoel... miss omdat we ons best hebben gedaan tijdens de posi ovutest... we gaan het zien... iedereen fijne avond veder liefs