@ Nilo Nou inderdaad me geduld wordt ook best wel op de proef gesteld hoor Hoop ook zo dat het deze keer lukt. En anders in ronde 14 (duurt nog wel 3 maandjes maar goed) want dat is me geluksgetal Liefs
Ja, klopt. Maar ik ben pietje paniek he, als streepje lichter is ofzo. Ben gewoon bang dat t miss weer fout gaat ook al heb ik er wel een goed gevoel over, maar die angst blijft.
@troelaa: Natuurlijk gaat het een mooie test worden, maar ik snap dat je het spannend vind. Ben benieuwd naar die test, laat je wel een fototje zien dan? @hier: begin het nu toch wel raar te vinden dat ik helemaal geen buikpijn heb. Dat heb ik normaal echt wel al een week voordat ik ongi wordt. Ik heb natuurlijk ook al geen ei kunnen vinden dus ik ben een beetje in de war. Dan maar hopen op een positieve test aan het eind van de week.
@Molly; Ja, ik kom hem wel showen Ook spannend vor jou! Geen ovu testen deze ronde toch? Ik had ook nergens last van hoor! Dus miss wel een goed teken @Dames op rood, echt balen! Succes in de volgende ronde. Ik blijf hier nog ff hangen hoor, ben zo benieuwd.
Dankje voor het toevoegen. Zijn er hier nog meer dames die pijn/last hebben (gehad) van opgezwollen eierstokken?
Net toch een test gedaan maar nog steeds negatief! Ongesteldheid ook nog niet doorgebroken vandaag pfff gek van allemaal!
Wat een naar verhaal Kaytjuh. Krijg het er een beetje koud van. Kan me voorstellen dat het erg spannend voor je zal worden als je weer zwanger bent. Hoelang is het nu geleden? Hoop dat alles straks meteen goed gaat, zal voor je duimen.
@katjuh: wat vervelend om mee te maken zeg! Hoop dat je snel zwanger bent en dat dan alles goed gaat.
Hey molly, hier precies hetzelfde, geen ei en nog steeds geen ongi. Mijn langste cyclus is 35, de laatste tijd rond 30. Dus of ik ben of 1 dag overtijd of 6 dagen overtijd. Hmmm snap er niets meer van...
Ik had een tijd geleden vergeten de pil weer in te nemen, toen dacht ik nou ja dan sla ik maar een maandje over. Halverwege die maand ineens hele heftige buikpijn, echt niet normaal kon niets meer. Misselijk, transpireren alleen maar van de pijn. Mijn vriend heeft me toen naar de huisarts gebracht, eenmaal daar aangekomen was de pijn ineens verdwenen. Toch inwendig onderzoek gedaan, en daaruit bleek dat ik waarschijnlijk gedraaide eierstokken heb gehad, ze waren erg gezwollen. Door de stuwing zijn ze vanzelf weer teruggedraaid. Ik weet niet of je dit ongeveer bedoeld, maar misschien heb je wat aan mijn verhaal...
Jeetje wat een verhaal zeg. Lijkt me heel vervelend om mee te moeten maken. Goed van je dat je zo positief bent. Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en blijft!
Ik hoop dat mijn ongi snel komt... ben stik chagerijnig en dat in combinatie met een kerel die net gestopt is met roken (waardoor ik dus waanzinnig geïrriteerd raak) is geen gelukkig combi... :x
@Ceilo: Balen zeg @babyfotograaf: Zie nog steeds geen streepje Misschien moet ik nog langer turen.. @Nonma: Ik duim voor je! Zou zo mooi zijn als de onderzoeken niet nodig blijken te zijn! @marknes + Huiboobee: Hier ook eerste ronde, maar ik ga er gelijk voor hoor Geen kansen onbenut laten hihi @Kaytjuh: Heftig verhaal zeg! Verschrikkelijk Een mede april 2011 mama (hier op het forum) heeft ook een cerclage gehad tot in de laatste weken van de zwangerschap. Ze moest vooral heel erg rustig aan doen, maar uiteindelijk heeft ze wel een prachtige gezonde zoon gekregen! Hopelijk ben je snel weer zwanger en kun je ondanks de zorgen ook genieten van het wondertje in je buik! MvM doet ook gewoon een zwangerschapstest, dus idd ook op het HCG hormoon. @Molly: Morgen jouw NOD toch? Wanneer wil je gaan testen? @Cygnet: Waarom denk je dat het deze ronde niet gelukt is? @Hier: Allerlei gerommel in mn buik, en steekjes en vanalles. Pfff, die laatste wachtweek is wel irritant zeg! Maar ja, ik verwacht er nog steeds niets van, ik heb wel vaker gerommel in mn buik.
Dit komt aardig in de buurt. Maar ik heb al vanaf het stoppen met de pil flinke buikpijnen. Huisarts zegt dat ze gewoon opgezwollen zijn door het stoppen met de pil! De laatste dagen neemt de pijn gelukkig wat af! (pas na 30 dagen )
Oh jongens ik heb testdrang.... slaat nergens op, want mijn NOD is zaterdag pas... ik heb dit ook nog niet eerder zo gevoeld.... misschien omdat ik wil weten of de onderzoeken ons misschien bespaard blijven, misschien omdat ik me anders voel dan anders... ik weet het echt niet... ik moet me beheersen!!