NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Charise, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam

Een paar rondes verder leer je wel dat de meeste 'kwaaltjes' gewoon elke maand terugkomen... Ik heb elke maand ongeveer 4 dagen voor NOD dat mijn borsten zeer gaan doen. Dat is gewoon een duidelijk teken dat ik ongi word...Verder heb ik ongeveer 2 dagen voor NOD altijd wat rood/roze slijmverlies, dan zet het nog niet echt door, maar dat is gewoon wat oud bloed. Die zie ik ook vaak voorbij komen als kwaaltje, maar is veel vaker gewoon aankondiging van je regels... Er zijn volgens mij maar heel weinig vrouwen die een innestelingsbloeding hebben... in 80% van de gevallen gaat de innesteling ongemerkt voorbij... Van dames die zwanger zijn hoor ik vaak dat ze het al 'wisten' maar dat is altijd achteraf... ik heb het ook wel eens 'geweten' maar toen werd ik toch gewoon ongesteld... Ik hecht dus niet zoveel waarde aan kwaaltjes, want het zegt niks... de echte kwaaltjes komen vaak pas met 6/7 weken, dan is namelijk je HCG piek... Je kan op internet zo'n hele lijst vinden met allerlei vroege signalen, ik kan al die signalen elke maand afvinken, maar ik ben nog steeds niet zwanger:)

2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Helemaal mee eens nonma. Mezelf 1 keer gek maken vond ik al meer dan genoeg. En nu ik het gevoel heb dat het niets wordt deze maand en me niet zo focus op die zogenaamde kwaaltje zit ik ook stuk lekkerder op de bank.

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    na het kleine beetje bloed in mijn slijm van gisterochtend nu helemaal niks meer. Heb ook even gevoelt aan de binnenkant (ik weet het, dat moet ik niet doen, maar ik kon het niet laten:)). Normaal gesproken was ik dan vandaag toch echt wel ongi geworden als ik de dag daarvoor het eerste bloed heb. Het was ook helder rood en normaal begint het met oud bloed bij mij.

Nu heb ik dus weer hoop terwijl die gister ochtend weg was. Kwaaltjes heb ik genoeg, maar die heb ik elke maand, dus daar let ik niet meer op.

Ik had nog wel iets stoms gisteravond. Onder de douche had ik mijn bikinilijn geschoren. Vervolgens ga ik voor het slapen naar de wc en zit er bloed in mijn onderbroek. Eerst dacht ik, toch ongi, toen dacht ik wat een gekke plek. Bleek ik me dus gesneden te hebben bij het scheren. :D

4. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Helemaal waar natuurlijk, maar toch ben je er in je enthousiasme mee bezig, ik dan tenminste... het is natuurlijk hartstikke spannend allemaal. Dus ga je opletten als je al iets ziet veranderen aan je lichaam/ gevoel tuurlijk kan het allemaal niks betekenen maar toch doen...
    Ik vind het fijn om erover te kunnen 'praten' met mede forumgenoten, omdat ik het niet echt wereldkundig wil maken dat we aan het proberen zijn...

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam

Dat is ook zo. Alleen wij vrouwen kunnen onszelf zo gek maken en druk maken om de kleinste dingen:) elk pijntje of seintje geeft ons hoop, terwijl het 9 van de 10 keer op niks uitdraait, helaas. Daar wilde ik enkel voor waarschuwen...

misschien ben ik wel te pessimistisch vandaag hoor, want ik heb sinds gisteravond dus zere borsten, dus ik weet zeker dat mijn ongi zaterdag gewoon komt...

6. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat k** dat het niet gelukt is deze ronde, ik hoop echt voor je en alle anderen dat het snel wel lukt.

Bedankt voor de waarschuwing hoor ;) niks mis mee.

7. Lenali

Lenali Actief lid

6 dec 2011
    107
    1
    18
    NULL
    NULL
    @gek maken met symptomen en vroeg testen: Het is natuurlijk helemaal waar dat we allemaal gewoon moeten wachten totdat we NIET ongesteld worden. We maken onszelf helemaal gek en een vroege test zegt zelfs nog niets: er kan nog van alles gebeuren en misgaan...

Maar o, wat is het moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je zo graag zwanger wilt worden. En dan moet ik ook nog temperaturen iedere ochtend (van de arts), dus dan ontkom je er niet aan dat je er direct mee bezig bent. Pfff...

Maar goed. Vandaag 7dpo, dus nog een weekje wachten. Het lijkt alleen wel alsof ik al weer endo pijn begin te krijgen (heup, lies, stuitje/rug) dus ik reken op een menstruatie volgende week. Zeg ik ;) Maar ondertussen hoop ik natuurlijk nog steeds heel hard op een positieve test.

Sterkte allemaa!

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam

T geeft niet zo:) ik had er toch al niet veel hoop op en we gaan komende week voor onderzoeken, dus het komt vast goed!

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Het is zo vervelend dat je ook 'kwaaltjes' kunt krijgen voor je ongi word. Ik had elke keer nergens last van. Maar na de test komt er elke keer wat bij ;) En het zijn wel een hoop dingen wat jij opnoemt:
    -maagzuur -misselijk - duizelig - gevoelige borsten - soort spierpijn in bovenbenen.

Hoop dat je een mooie test in handen krijgt :)

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hahaha ow zulke dingen maak ik ook altijd mee. Ik schrok me dood. Tot ik ff ging nadenken :p

11. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek

Hoop het ook ;)
    Krijg nu wel weer een beetje hoop haha..
    Maar we wachten nog af..

12. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bernou: Welkom en succes met wachten

naliey: Morgen weer een testje doen? Spannend. Wel bizar die dromen. Hoop voor je dat jullie gevoel klopt.

Cayth: Welkom! En wie weet stiekum toch raak deze maand ;)

r0my: Balen! Wel fijn dat je nu een beetje je cyclus weet.

Troelaa: Mooie test weer hoor :) enne nog steeds positief gelukkig ;)

Vrouwtje72: Tja je eisprong zo goed voelen is wel makkelijk maar niet altijd even leuk. Ik voel m ook duidelijk, maar is bij mij gelukkig niet zo pijnlijk en kan gewoon mijn ding blijven doen

monica076: Super! Gefeliciteerd!

MiniMe81: Balen! *knuff*

love and hope: Welkom op het wachtbankje

molly27: Thanks voor het up to date houden :) Wanneer ga je testen?

Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Voel verder niet echt iets behalve elke keer steekjes in mijn onderbuik.

13. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik ga morgen testen. Ik denk dat hij negatief is hoor. Had net bij het naar de wc gaan weer heel licht gekleurd slijm. Denk dus dat ik toch wel ongi ga worden ookal heb ik helemaal geen buikpijn. Als ik dan morgen een negatieve test heb dan weet ik ook waar ik aan toe ben en hoef ik niet zo spastisch te zijn elke keer dat ik naar de wc ga.

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Zo deed ik dat ook hoor. Ik werd niet goed van mezelf, dus deed ik maar testen dan wist ik t ook meteen!

15. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Dat van die kwaaltjes herken ik ook helemaal! Al een paar keer gedacht dat het zover was, maar toen hoorde het vooral bij het afkicken van de pil. Maar toch; mijn eerste zwangerschap was helemaal ongepland, en de kwaaltjes hebben me er destijds toe aangezet te gaan testen dus...
    Voel wel nieuwe dingen deze maand, en hoop er toch wel stiekum op hoewel ik ook nuchter probeer te zijn. Pfff, misschien is ongepland zwanger raken wel veel minder ingewikkeld! ;)

@ Molly27: ik hoop toch nog echt voor je dat je een postieve test morgen hebt!

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Echt spannend nu :D
    Er heeft net iemand tarrotkaarten voor me gelegd (ik weet dat niet iedereen erin geloofd maar wil het toch even melden)
    Eerst vroeg ze wat ik de komende 3 weken kon verwachten: tweestrijd over wat praktisch is en je gevoel Je staat positief in je leven maar laat het verleden rusten je zal dan krijgen naar waar je verlangt

En daarna vroeg ze of ik zwanger ben: Ik trok de zegewagen en die staat voor krachtinspanning die al geleverd is En grootste dingen Iets waar je naar uit mag zien Je hebt iets gepresteerd want niet iedereen mag de zegewagen berijden En het getal is 7 dat is een magisch nummer een geluks nummer...

Klinkt posi :D Nu afwachten of t klopt...

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @ego: ik word helemaal gek van mezelf. Kan me niet concentreren op mijn werk, maak stomme fouten en ben de ene keer vrolijk en het volgende moment down en moet ik me inhouden om mijn collega's niet af te snauwen.

Het ene moment denk ik: ik ben zwanger, het volgende moment weet ik zeker dat ik ongi ga worden.

Ik ga morgenochtend testen want nog zo een dag trek ik niet meer.

Gaan er nog meer mensen morgen testen?

18. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Pff ik ben zo misselijk he..
    Is niet leuk meer.. het word steeds erger..

sorry moest het even kwijt

19. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    normaal is morgen mijn NOD dus als ik het aandurf zal ik morgen testen...

20. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even vraagje want ik weet het even niet meer: Ik heb dus op vrijdag 27 juli mijn ei duidelijk gevoelt dus weet ook dat ie toen gesprongen is. Dan zou ik toch as vrijdag mijn NOD hebben of toch morgen?

Deel Deze Pagina