hey molly ja kan ik begrijpen dat je er nu even mee ophoud, ik zie ook ronde 16 dat is best heftig dan, snap jou gevoel als je andere wel ziet dat het lukt en bij jou niet... weet je al wie de lijst gaat bijhouden? ik staat bij illegaal en wil graag naar 11 aug
Ik heb enkele zwangerschapstesten gedaan rond NOD 1 + bloedtest bij dokter! Nu heb ik geen testen gedaan, omdat ik dus denk dat ik ongi ben... Al enkele dagen een drupje en sinds namiddag ietsje meer... (Maar nog steeds niet kei veel zoals anders) En idd... nu dag 53, geen ongi gehad tot dag 50 dan met de drupjes! Als dit zo blijft aanhouden, ga ik zondag testen.
Wat lastig zo'n cyclus opeens tussendoor! Ik heb dat een keer gehad, toevallig na mk, eerste cyclus extreem kort 3 weken toen een klein beetje roze afscheiding en toen een normale cyclus, dus na 7 weken werd ik ongerust....en afspraak bij de gyn....zag m'n baarmoeder eruit alsof ik zwanger was...bloedtest gedaan en jawel ik was zwanger. Daarna kon dus bevestigd worden dat die afscheiding een ongi was....
Hallo, Ik moet helaas op rood. Alle zwangeren gefeliciteerd. Alle wachtenden hopelijk hebben jullie wel een mooie test. En alle ongi meiden, onze ronde komt er aan.
Me nichtje van 3 is hier... Ze blijft hier logeren en net tijdens het eten ging ze naar de wc.. Ze riep me want ze had gepoept.. Dus ik liep naar haar toe en ik werd me toch misselijk terwijl ik daar nooit last van heb gehad...Ook met luiers verschonen enz niet.. Ik heb stage gelopen op psz en andere soorten werk met kids... Maar echt nooit problemen gehad met poepluiers of iets.. En zij gaat al gewoon zelf naar de wc.. Hmm een teken?? Nu zijn ML en ons nichtje buiten aan het voetballen en ik kijk uit t raam naar hun, en in me buik voel ik een fijn kriebel gevoel (vlindersgevoel)
cygnet: fijne vakantie! Geniet ervan! En inderdaad wie weet brengt de ontspannen sfeer iets moois mee terug? Ik hoop het voor jullie! unexpectedmum: voorzichtig gefeliciteerd! molly: jammer meid...sterkte en een knuffel voot jou! (ik herken het gevoel....) Troelaa: gefeliciteerd met je contract! MaudvanL:spannend! groetjes!
Hier is het rood nog steeds niet echt doorgebroken... Telkens maar een inieminiebeetje... het is al iets meer dan een drupje vandaag. Deze namiddag was het weer bijna niets meer... Morgen is mijn eigenlijke NOD, waarschijnlijk zal het dan wel doorbreken... Daarna sta ik wsl dus wel op rood, maar nu is het nog niet officieel! VERWARREND!!! Deze ongi is zo anders dan alle anderen! Ook totaal nergens last van, zoals anders bij ongi (buikpijn, rommelende darmen,...) Nu vooral pijn aan de borsten en geconstipeerd!
♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012♥ 1. (7) Fengari, (4e ronde, 1e kindje) Jolan0, (7e ronde na mk, 2e kindje) Nayr (10e ronde, 1e kindje) Taaamaaar (8e ronde, 1e kindje, MMM) Lindaw (10e ronde, 1e kindje) Riza (4e ronde, 1e kindje) Bontekoe (10e ronde, 1e kindje) 2. (6) Piccolina (5e ronde, 1e kindje) hopelessinlove (4e ronde, 1e kindje, 2mk) wimjo ( 2e ronde, 2e kindje) Tinkerbell26 (9e ronde, 2e kindje, MMM) 2xTantein1Week (3e ronde, 1e kindje) L1980 (6e ronde, 1e kindje) 3. (1) Vlinder (1e ronde, 3e kindje) 4. (1) MarjoleinART (3e ronde, 1e kindje) 5. (1) Jufaman81 (20e ronde, 1e kindje MMM) 6. (6) Sjee (2e ronde, 2e kindje) tamjedebamje (2e ronde, 3e kindje,) babyfotograaf (4e ronde, 1e kindje) Channie32 (19e ronde, 3e kindje) NJK (1e ronde, 2e kindje) Missy78 (2e ronde, 2e kindje) 7. (2) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) Molly27 (15e ronde, 1e kindje) 8. (5) Fleurop (1e ronde, 2e kindje) Ceilo (4e ronde,3e kindje) Marly87 (7e ronde 1e kindje) monica076(2e ronde 2e kindje MMM) Lavina (3e ronde 1e kindje) 9. (6) Naliey (56e ronde-10e ronde na mk, 1e kindje) Starry (1e ronde, 2e kindje) Mommy2010Tony (4e ronde 2e kindje) RHR1985 (11e ronde, 1e kindje) MamaJens (4e ronde, 2e kindje. 1e kindje overleden 23wk) jv23 (3e ronde, 1e ronde na mk,1e kindje) MaudvanL (3e ronde, 2e kindje) 10. (5) Angel77 (10e ronde, 2e kindje) Sannevh (1e kindje, 3e ronde) TieLO (1e kindje, 3e ronde) Cygnet2 (7e ronde, 3e kindje) Nila (2e ronde, 4e kindje) 11. (11) Crispy (4e ronde, 1e kindje) Noppie87 (5e ronde,1e kindje) Mart (2e ronde, 1e kindje) Gewoonmanon (3e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (3e ronde na mk, 2e kindje) Nonma (6e ronde, 1e kindje) MiniMe81 (1e ronde, 2e kindje) MIxje (3e ronde, 2e kindje) Mommie van 3 (10e ronde, 4e kindje) Naad26 (3e ronde, en 1e kind) Bernou (2e ronde, 1e kindje) Cayth (1e ronde, 2e kindje) kaytjuh (2e ronde, 2de kindje) 12. (4) Clijntje (19e ronde, 1e kindje) Meis1987 (? ronde 1e kindje) Midani (2e ronde, 1e kindje) Huiboobee (1e ronde, 1e kindje) 13. (4) Jettos (5e ronde, 1e kindje) Flora01, (2e ronde, 1e kindje) Markness (1e ronde, 1e kindje) Love en hope (4e ronde 1e kindje) 14. (4) Britttt ( 2e ronde, 1e kindje) Void Lenali (1e ronde, 1e kindje MMM) Pluisje 30 (2e ronde, 1e kindje) 15. (1) Chantalcindy (4e ronde, 1e kindje) Datumloos: (2) Stopcontact ( 7e ronde, 2e kindje) Grumpy (7e ronde, 2e na mk, 1e kindje) Illegaal: (3) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) Lizy (12e ronde, 1e kindje) Aantal: 71 9 zwanger, 22 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 2 negatieve test, 1 twijfeltest,cyclus van slag, 5 informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Ik mag trouwens ook op rood sta op de eerste! Rode dames hopelijk volgende keer op roze. En roze dames, gefeliciteerd! Geniet ervan!
Ik ben bang dat de duivels hier toch ook door zullen breken. Buikpijn en net al wat bruinig bij afvegen Voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd! Dames die ongi zijn geworden, Balen!
Nog geen ongi hier, zit nu op dag 32. Wat zal ik doen? Testen of nog afwachten aangezien mn vorige cyclus 44 dagen duurde... Pfff wat spannend weer!
Heb je een idee wanneer je je ei gehad hebt? Dan kan je 14 dagen erna testen, of neem dan 16 dagen daarna voor de zekerheid?
♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012♥ 1. (7) Fengari, (4e ronde, 1e kindje) Jolan0, (7e ronde na mk, 2e kindje) Nayr (10e ronde, 1e kindje) Taaamaaar (8e ronde, 1e kindje, MMM) Lindaw (10e ronde, 1e kindje) Riza (4e ronde, 1e kindje) Bontekoe (10e ronde, 1e kindje) 2. (6) Piccolina (5e ronde, 1e kindje) hopelessinlove (4e ronde, 1e kindje, 2mk) wimjo ( 2e ronde, 2e kindje) Tinkerbell26 (9e ronde, 2e kindje, MMM) 2xTantein1Week (3e ronde, 1e kindje) L1980 (6e ronde, 1e kindje) 3. (1) Vlinder (1e ronde, 3e kindje) 4. (1) MarjoleinART (3e ronde, 1e kindje) 5. (1) Jufaman81 (20e ronde, 1e kindje MMM) 6. (6) Sjee (2e ronde, 2e kindje) tamjedebamje (2e ronde, 3e kindje,) babyfotograaf (4e ronde, 1e kindje) Channie32 (19e ronde, 3e kindje) NJK (1e ronde, 2e kindje) Missy78 (2e ronde, 2e kindje) 7. (2) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) Molly27 (15e ronde, 1e kindje) 8. (5) Fleurop (1e ronde, 2e kindje) Ceilo (4e ronde,3e kindje) Marly87 (7e ronde 1e kindje) monica076(2e ronde 2e kindje MMM) Lavina (3e ronde 1e kindje) 9. (6) Naliey (56e ronde-10e ronde na mk, 1e kindje) Starry (1e ronde, 2e kindje) Mommy2010Tony (4e ronde 2e kindje) RHR1985 (11e ronde, 1e kindje) MamaJens (4e ronde, 2e kindje. 1e kindje overleden 23wk) jv23 (3e ronde, 1e ronde na mk,1e kindje) MaudvanL (3e ronde, 2e kindje) 10. (5) Angel77 (10e ronde, 2e kindje) Sannevh (1e kindje, 3e ronde) TieLO (1e kindje, 3e ronde) Cygnet2 (7e ronde, 3e kindje) Nila (2e ronde, 4e kindje) 11. (11) Crispy (4e ronde, 1e kindje) Noppie87 (5e ronde,1e kindje) Mart (2e ronde, 1e kindje) Gewoonmanon (3e ronde, 1e kindje) Vrouwtje72 (3e ronde na mk, 2e kindje) Nonma (6e ronde, 1e kindje) MiniMe81 (1e ronde, 2e kindje) MIxje (3e ronde, 2e kindje) Mommie van 3 (10e ronde, 4e kindje) Naad26 (3e ronde, en 1e kind) Bernou (2e ronde, 1e kindje) Cayth (1e ronde, 2e kindje) kaytjuh (2e ronde, 2de kindje) 12. (4) Clijntje (19e ronde, 1e kindje) Meis1987 (? ronde 1e kindje) Midani (2e ronde, 1e kindje) Huiboobee (1e ronde, 1e kindje) 13. (4) Jettos (5e ronde, 1e kindje) Flora01, (2e ronde, 1e kindje) Markness (1e ronde, 1e kindje) Love en hope (4e ronde 1e kindje) 14. (4) Britttt ( 2e ronde, 1e kindje) Void Lenali (1e ronde, 1e kindje MMM) Pluisje 30 (2e ronde, 1e kindje) 15. (1) Chantalcindy (4e ronde, 1e kindje) Datumloos: (2) Stopcontact ( 7e ronde, 2e kindje) Grumpy (7e ronde, 2e na mk, 1e kindje) Illegaal: (3) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) Lizy (12e ronde, 1e kindje) Aantal: 71 9 zwanger, 23 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 2 negatieve test, 1 twijfeltest,cyclus van slag, 5 informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Goedemorgen meiden, ik heb volgens mij iets gemist. Ben ook terug aan het lezen maar kan het niet vinden Kaytjuh heb je toch eerder getest, dat je op blauw staat? Dacht dat je week na nod zou doen? Dames die op rood staan, echt balen en heel veel succes in de volgende ronde!! Vandaag nog meiden getest?
denk dat dat met copy pasten fout gegaan is...zal het straks veranderen MaudvanL, heb je al een nieuwe test gedaan???
Hi dames, Ik kon het vanmorgen niet meer houden....ik had/heb echt het idee zwanger te zijn, maar de digitale test (nou ja, de stick is van m'n persona) is het er niet mee eens het is welliswaar 2 dagen voor NOD, maar had de ijdele hoop dat het in 1x raak was....
Jammer zeg, maar er is nog hoop! KAn me goed voorstellen dat het toch een teleurstelling is. zondag nog een keertje testen