Hoi Hoi! Zou je mij ook weer op de lijst willen zetten Molly? 11 augustus - Noppie87 - 5e ronde - 1e kindje Alvast bedankt!
♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012♥ 1. (4) Fengari, (4e ronde, 1e kindje) Jolan0, (7de ronde na mk, 2e kindje) Nayr (10e ronde, 1e kindje) Riza (4e ronde, 1e kindje) 2. (8) Tinkerbell26 (9e ronde, 2e kindje, MMM) Flora01, (2e ronde, 1e kindje) Nonma (6e ronde, 1e kindje) 2xTantein1Week (3e ronde, 1e kindje) wimjo ( 2e ronde, 2e kindje) L1980 (6e ronde, 1e kindje) Piccolina (5e ronde, 1e kindje) hopelessinlove (4e ronde, 1e kindje, 2mk) 3. (2) Lizy (12e ronde, 1e kindje) Vlinder (1e ronde, 3e kindje) 4. (1) MarjoleinART (3de ronde, 1ste kindje) 5. (0) 6. (5) Channie32 (19e ronde, 3e kindje) Missy78 (2e ronde, 2e kindje) Sjee (2e ronde, 2e kindje) Missiej (15e ronde, 2e kindje) tamjedebamje (3de kindje, 2de ronde) 7. (2) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) Molly27 (15e ronde, 1e kindje) 8. (1) Ceilo (4e ronde,3e kindje) 9. (3) Naliey (56e ronde-10e ronde na mk, 1e kindje) Starry (1e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (7e ronde, 3e kindje) 10. (0) 11. (2) Crispy (4e ronde, 1e kindje) Noppie87 (5e ronde,1e kindje) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (2) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) Grumpy ( 7e ronde, 2e na mk, 1e kindje) Aantal: 30 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012♥ 1. (4) Fengari, (4e ronde, 1e kindje) Jolan0, (7de ronde na mk, 2e kindje) Nayr (10e ronde, 1e kindje) Riza (4e ronde, 1e kindje) 2. (8) Tinkerbell26 (9e ronde, 2e kindje, MMM) Flora01, (2e ronde, 1e kindje) Nonma (6e ronde, 1e kindje) 2xTantein1Week (3e ronde, 1e kindje) wimjo ( 2e ronde, 2e kindje) L1980 (6e ronde, 1e kindje) Piccolina (5e ronde, 1e kindje) hopelessinlove (4e ronde, 1e kindje, 2mk) 3. (2) Lizy (12e ronde, 1e kindje) Vlinder (1e ronde, 3e kindje) 4. (1) MarjoleinART (3de ronde, 1ste kindje) 5. (0) 6. (6) Channie32 (19e ronde, 3e kindje) Missy78 (2e ronde, 2e kindje) Sjee (2e ronde, 2e kindje) Missiej (15e ronde, 2e kindje) tamjedebamje (3de kindje, 2de ronde) babyfotograaf (4e ronde, 1e kindje) 7. (2) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) Molly27 (15e ronde, 1e kindje) 8. (1) Ceilo (4e ronde,3e kindje) 9. (3) Naliey (56e ronde-10e ronde na mk, 1e kindje) Starry (1e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (7e ronde, 3e kindje) 10. (0) 11. (2) Crispy (4e ronde, 1e kindje) Noppie87 (5e ronde,1e kindje) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (2) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) Grumpy ( 7e ronde, 2e na mk, 1e kindje) Aantal: 31 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Hi meiden, Ik kom me hier ook vast weer melden (helaas, uiteraard) en heb de lijst aangepast met de aantallen heb ovutesten besteld dus we gaan mn ei weer fijn spotten tempen ga ik toch nog maar niet aan beginnen...zoveel gedoe... dus voorlopig staat mn nod op 6 augustus, dan ga ik uit van 28 dagen succes allemaal en veel plezier met klussen! iedereen op roze!
Hi meiden, Vanaf deze maand gaan wij proberen voor een tweede kindje! Wil iemand mij op de lijst erbij zetten? (als ik het zelf probeer, gaat het vast niet goed) NOD: 7 augustus MiniMe81 (1e ronde, 2e kindje) THX!
Welkom meis, ik ga nu aan mn laatste ronde ovu testen beginnen en dit is mijn eerste ronde met tempen. Even kijken of het ongv klopt. Ik heb als het goed is mijn cyclys om en om met 34 of 29dagen. Even afwachten deze ronde dus. Welke ovu testen gebruik jij?
Dankjewel! Ik wilde eigenlijk er nog niet echt serieus voor gaan deze maand, maar nu het eenmaal zo ver is dat ik met de pil gestopt ben, ben ik er toch wel weer veel mee bezig, dus ik ga mn ei goed in de gaten houden. Toevallig is ons kleine ventje 2 dagen uit logeren rond mn eisprong Veel succes allemaal! Hopelijk heeeel veel roze!
Zo, heb net 25 ovulatietesten besteld. Eens kijken of ik mijn ei kan spotten. Ik kijk normaal naar mijn slijm, maar dan is het ongeveer, wil wel eens weten wanneer mijn ei precies komt. Ben erg benieuwd hoe het werkt!
Hoi hoi! Welke ovulatietesten heb je precies besteld? Ik gebruik degenen van Sensitest. Ik ben gisteren begonnen met testen, wel wat vroeg misschien maar wil hem niet missen! Ik ga ze ook nu bewaren zodat ik alle dagen naast elkaar kan leggen en zo kan zien of het streepje donkerder wordt. Weet iemand of die testen ook na 1 week nog goed af te lezen zijn? Of wordt alles steeds vager en kun je er na verloop van tijd niets meer van maken?
Ik heb ze ook de eerste twee maanden gebruikt enn bij mij waren ze goed af te lezen ook naar even bewaren, dat kan ik van de babyboomshop niet zeggen. Ben toen ook de tweede ronde zw geraakt met de sensitesten. Vond ze ideaal!!
♥NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012♥ 1. (4) Fengari, (4e ronde, 1e kindje) Jolan0, (7de ronde na mk, 2e kindje) Nayr (10e ronde, 1e kindje) Riza (4e ronde, 1e kindje) 2. (8) Tinkerbell26 (9e ronde, 2e kindje, MMM) Flora01, (2e ronde, 1e kindje) Nonma (6e ronde, 1e kindje) 2xTantein1Week (3e ronde, 1e kindje) wimjo ( 2e ronde, 2e kindje) L1980 (6e ronde, 1e kindje) Piccolina (5e ronde, 1e kindje) hopelessinlove (4e ronde, 1e kindje, 2mk) 3. (2) Lizy (12e ronde, 1e kindje) Vlinder (1e ronde, 3e kindje) 4. (1) MarjoleinART (3de ronde, 1ste kindje) 5. (0) 6. (5) Channie32 (19e ronde, 3e kindje) Missy78 (2e ronde, 2e kindje) Sjee (2e ronde, 2e kindje) Missiej (15e ronde, 2e kindje) tamjedebamje (3de kindje, 2de ronde) 7. (3) Charise ♥(1e kindje, 4e ronde (met temp/testen, 10e ronde zonder pil.) Molly27 (15e ronde, 1e kindje) MiniMe81 (1e ronde, 2e kindje) 8. (2) Ceilo (4e ronde,3e kindje) Marly87 (7e ronde 1e kindje) 9. (3) Naliey (56e ronde-10e ronde na mk, 1e kindje) Starry (1e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (7e ronde, 3e kindje) 10. (0) 11. (2) Crispy (4e ronde, 1e kindje) Noppie87 (5e ronde,1e kindje) 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (0) Datumloos: (2) Troelaa (7e ronde, 1e kindje) Grumpy ( 7e ronde, 2e na mk, 1e kindje) Aantal: 32 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden
Welke ovutesten hebben jullie? Van welk merk en dan de dipstick of een andere? Ik heb ze een aantal maanden gebruikt. Deze heb ik toen vanuit Engeland gekocht, maar deze werden nooit heel duidelijk. Zit er nu dus aan te denken om andere te kopen, maar ze zijn allemaal zo duur.
Met ovutesten weet je toch ookniet precies wannerhij is? ALs je een positest hebt kan het toch nog 1 tot 2 dagen duren? Of heb ik het nou mis? Ik twijfel op ik ga temperaturen deze maand.. Maar weet niet zo goed hoe of wat, dus twijfel nog ff. Haha, als ik nog ff door twijfel dan is de maand al om
Ik ben sinds 3 maanden wel bezig met temperaturen. Vind het zelf niet zo'n gedoe. Heb de temp meter op mn nachtkastje liggen en meet elke ochtend om 6:30. Zo gebeurd! In het weekend of op vrije dagen, zet ik even de wekker. ff meten en lekker weer verder slapen! Ik lees op internet dat wanneer zwanger worden niet lukt, de arts ook graag een curve wil zien van tenminste 3 maanden dus wat dat aangaat is het (hopelijk niet nodig) maar wel handig. Ovutesten vind ik ook wel fijn! (mits ze goed af te lezen zijn idd!) je krijgt dan binnen 12 tot 48 uur je eisprong dus weet je wat je te doen staat!
Ik hoefde van mijn gyn niet te tempen. Had wel van een paar maanden ovutesten liggen. Het is inderdaad zo dat je dan nog steeds niet precies weet wanneer je ei was. Daarom twijfel ik ook zo of ik er weer aan zal gaan. Deze maand heb ik zo'n rare ongi dat ik niet weet wat ik als eerste dag moet zien. Dan zijn die testen misschien wel handig. Wat beteft tempen: Ik zie het niet zo zitten om in het weekend ook mijn wekker te moeten zetten. Dan kan ik vast niet meer slapen daarna. Misschien moet ik gewoon maar niks doen.
Hmm.. ik had vanmorgen een draadje slijm bij afvegen (sorry kan het niet netter vertellen) zou dit al op een eisprong kunnen duiden?? Dan snap ik er echt helemaal niks meer van!
@Tempen: Ik ben deze maand begonnen met tempen en zet mijn wekker om half 8. Ik kan ook gewoon verder slapen erna als ik wil. Ik sliep de laatste week zonder mn zomerdeken dus best een lage temp, vannacht mn deken er maar weer opgedaan en mijn temp is 0,5 gestegen. Nu zo maar ff houden anders snapt FF er denk ik niks meer van. Het is nu toch kouder als vorige week dus niet erg. @Ovu testen: Ik vind die van Sensitest toch echt het fijnst. Maar ik heb nog een ronde van Babyboomshop liggen. Dus ga doe opmaken. Ze drogen alleen heel licht op, dus aan bewaren heb ik niet veel. Wij klussen toch om de dag dus is niet zo heel erg.