@gewoonmanon, gefeliciteeeeeerd!!!! @naliey, spannend spannend spannend! Ik duim me echt helemaal suf voor je!!!! *blaast nog wat hcg in jouw richting* @crispy, ah balen meid dikke knuff!!!!! En succes volgende ronde..... @hier, vandaag Stockholm in geweest en had mn test vsn gister meegenomen dus met leuk uitzicht mn test op de foto gezet!! (voor in t album mini's 1e vakantie haha) ga nu wel weer even iets kleins eten...hmmm En heb armband van carneool gekocht! Voor bescherming etc voor mij en de beeb baadt t niet dan schaadt t niet
Net op het moment dat ik wou gaan testen, kwamen de rode duivels om de hoek kijken! Dus ook ik mag op rood, was ook wel bijzonder geweest als het wel raak was ( te laat geklust) Op naar september! Succes voor de dames die nog op het wachtbankje zitten
Hallo lieve meiden!! Ik ben weer in Nederland en weer zin om op de site te kijken... Er is weer aardig wat roze........ Alles lezen is veeeeel haha dus dat ga ik ook niet helemaal doen..sorry alvast!! Hier nog geen nieuws.. Meiden in het roze...GEFELICITEERDDDD
Gefeliciteerd Mone! Hier nog geen ongi zit steeds te denken zal ik morgen testen zal ik morgen testen.... ik durf niet!!!!
Spannend, ben benieuwd. Iedereen die vandaag gaat testen veel succes, er mag meer roze op de lijst hoor! Ik denk dat ik morgen weer ga testen. Kan de laatste dagen aan niets anders meer denken. Hoop zo dat het is gelukt. Het enige waar ik een paar dagen last van heb is een opgezette buik, soms met een vlaag misselijk, gevoel van een bijna blaasontsteking, lage rugpijn en obstipatie. Kunnen natuurlijk ook klachten zijn van een aankomende ongi.... Maar normaal heb ik altijd veel buikkrampen en hoofdpijn en dit heb ik helemaal niet... Nu dag 42, nog nooit een langere cyclus dan 36 gehad. Dus of mijn cyclus is van slag of ik ben gewoon zwanger. 2 dagen geleden een tuurstreepje op de test. Pfff moeilijk hoor om jezelf niet gek te maken. Daarom ben ik ook zo blij met dit forum, kan je het even van je af praten.... (einde ego bericht)