NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Charise, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    hmmm misschien moet je even testen dan? Kan ook zijn dat je ei later was (had ik ook ineens deze maand nadat ik een jaar lang heel regelmatig was) helaas geeft alleen je menstruatie of een test duidelijkheid.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zou in elk geval zolang je niet zeker weet of je zwanger bent of niet geen tampon gebruiken....en zou gewoon testje doen voor de zekerheid :)
    T zou evt van een innesteling kunnen zijn....of idd een laat ei, kan zomaar gebeuren...
    Maar zou gewoon even testen hoor ;)

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Net getest en weer een tuurtestje.

4. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Wat irritant! heb je weer de kruidvat test gebruikt?

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ja die doe ik steeds

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @naliey, dat kan, hcg verdubbelt om de dag, ik had ook 2 dgen tuurstreepjes ;) waarom doe je eigenlijk niet met ochtendurine?? Alvast bekertje klaar zetten ;)

7. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Bedankt ik wacht morgen nog even af geen idee waarom maar dan is het 5 dagen.
    Ik laat het jullie weten.

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nieuwe zwangeren gefeliciteerd. Rode dames balen, op naar de volgende ronde dan worden het mooie mei kindjes!

En wat ontzettend veel blauw!

@biancaw ik heb iets soortgelijks. Ben al jaren van de pil af en altijd regelmatig. Nu begon ik 2 dagen voor nod slijm te verliezen en dat duurde 3 dagen lang. Ovutestje gedaan en die kleurde veel donkerder dan tijdens mijn standaard ei-tijd. Dag erna voor de zekerheid nog een zwtestje en die was negatief. Inmiddels 4 dagen overtijd. Ik denk dat mijn ei verlaat was. Ik wacht tot de 24e en dan waag ik weer een testje. Wellicht heb jij ook gewoon een verlaat ei. Ik zou als ik jou was even een ovutestje en zwtestje wagen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

9. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Ik heb gister nog een test van zwanger en kids gedaan, hardstikke omowit.. Zolang ik nog niet ongesteld ben en geen positieve test, is mijn NOD toch nog niet geweest? Ik hoop dat ik deze week wel wat duidelijkheid krijg!

10. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Pfff nog steeds niks! Dag 36 alweer... vervelend hoor dat wachten...
    Iemand een tip om je cyclus te verkorten, vitamines oid?! Ik slik nu alleen foliumzuur.

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    doe ik normaal ook maar had zin om te testen

12. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Een tip..ga langs je huisarts met deze mededeling...je cyclussen zijn echt wel lang! Helaas is er niks aan te doen..hier worden ze ook alleen maar langer en langer!!

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hihi dat gevoel ken ik ;)

@bernou, die testen van zw&k zijn lang zo gevoelig niet....ik had tuurstrepen op de kv, zw&k omo
    Toen op 11dpo gen tuurstreep meer op kv, hele mooie plus op de cb, en echt een in de verte een tuurstreep op de zw&k.....
    Maar t kan voorkomen natuurlijk dat een ei pas springt 5 dagen na positieve ovutest.....
    Anders wacht je tot t weekend als je je daar prettiger bij voelt??

Fijne avond meiden en slaap lekker alvast!

14. eitje85

eitje85 Lid

12 aug 2012
    74
    0
    6
    NULL
    zuid holland
    Ook ik heb lange cyclussen, van minimaal 30 dagen. Vandaag NOD, 1e ronde 1e kindje, durf niet te testen vind het spannend!!!

15. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Welkom Eitje85!

30 dagen is redelijk 'normaal'.
    Zou mooi zijn als het de 1e x raak zou zijn...
    Succes

16. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Vanmorgen getest, dacht heeeeel licht streepje te zien maar misschien was het alleen de plek waar het streepje hoort te komen. Ik ga er van uit dat het negatief is. :( Ik vermoed door hoe ik me gevoeld heb dat ik wel even zwanger ben geweest, maar een heel vroege miskraam heb gehad. Maar zeker weten weet ik het niet. Ik ga naar de volgende ronde, en naar het septembertopic. Veel succes degene die nog wachten!

17. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    goeie morgen dames.ik ga vandaag geen test doen.ik probeer het uit te stellen tot zaterdag.ik heb wel ineens een druk in me buik.ik laat veel winden.me buik is strakker en harder.ik moet veel plassen.onrustige nacht, erg moe, 's avonds veel trek maar snel misselijk.ene dag schoonmaak buien andere dag kan ik me nergens toe zetten.hele erge stemmingswisselingen.veel vochtverlies.lijkt alsof ik ongi ben.en ik heb gister een heel serieus gesprek gehad met me schoonvader over de cyclus en kinderwens enz.dit bespreek ik niet gauw met andere en vooral niet met hem.maar met hem kan ik heel goed over serieuze dingen praten.2x een test met een hele lichte tuurstreepje.

18. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds niet ongesteld..... spannend hoor!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik mag op blauw, ik heb vrijdag nega getest. Verder nog geen ongi te bekennen! Vanmiddag of morgenvroeg weer testen.

20. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Helaas ik mag op rood

Alle andere dames, veel succes nog!

Deel Deze Pagina