Ik hoop het voor je naliey! Vraag me af of je als je zwanger bent ook ongesteldheidskrampen kunt hebben. Had het gisteren af en toe dus dacht ik word ongesteld maar nog steeds niks. Iemand enig idee?
@nailey zou een mooi cadeautje zijn! @marley dat kan heel goed (dat hoort eigenlijk zelfs..je baarmoeder is aan het 'rekken'....kan ook zijn dat je krampen eerder beginnen om een dag later ongesteld te worden...Ik duim
Even een stom vraagje aan de vroege "zwangere" Hebben jullie toen jullie net een paar weekjes zwanger waren tijdens het "klussen" ook krampjes gehad in de onderbuik? Toen wij aan t klussen waren kreeg ik ineens krampjes, van die krampjes die ik ook gewoon overdag heb.. Ik ga morgen een andere test halen bij de DA ofzo.. Ff geen kruidvat test.. Ik denk dat ik het op moet vangen en daarna de test moet halen zodat ik daarna gelijk kan testen maar ik weet niet of dat ook echt kan...Iemand enig idee??
Wow... Ik heb net de ha gebeld en kreeg de telefoniste.. Ik heb me verhaal uitgelegd, dat we al bijna 5 jaar bezig zijn. Dat ik nu iets van 2 weken overtijd ben en al 5 testen heb gedaan. Alle 5 de testen hebben echt een heel licht tuurstreepje en dat binnen de 5 min maar ik twijfel heel erg over de uitslag en dus zou ik graag een bloedtest willen.. Toen zei ze: Mevrouw ik denk dat ik u mag feliciteren want hoe licht dan ook, als het streepje er zo snel staat is hij gewoon posi.. Ze zegt een streepje is een streepje. Ik was er gelijk stil van, en ze wilde gelijk een vk of gyn regelen. Ik zeg ik laat het eerst even tot me doordringen en ik wil eerst een duidelijkere test in me handen hebben voor ik dingen ga regelen. Als ik volgende week nog geen donkerder streepje heb dan kan ik altijd nog een bloedtest aanvragen.. Ik heb gelijk me man gebeld om het te vertellen maar die gelooft het nog steeds niet.. En ik ben er nog steeds stil van hahaha
Gefeliciteerd! Maar waarom laat je haar niet gewoon de afspraak regelen? Laat je een bloedtest doen en ben je zelf tenminste overtuigd. Lijkt mij tenminste heel vervelend om zo'n onduidelijke test te hebben.
@Naliey: Ik was ook zo onzeker over mijn testenomdat ze niet heel snel donkerder werden. Maar mij CB wel duidelijk was 1 dag voor nod 2-3w aangaf. Zei de vk ook: streepje is streepje of hij nu licht of donker is. Maar ik had toch wel een afspraak gemaakt e stel dat het toch mis is, dan kun je atijd nog afbellen, maar heb je wel duidelijkheid!! Iig voorzichtig gefeliciteed! En ik duim heel hard voor je!!
@naliey, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! voorzichtig gefeliciteerd meid!!! wat een goed nieuws lees ik vandaag! haal anders een CB (plus of met indicator), de plus was bij mij veel duidelijker dan de kv... zou idd gewoon ff vk of gyn bellen, wie weet kunnen ze wat onzekerheid weghalen bij je! @marly, ja die krampen lijken verschrikkelijk veel op elkaar, maar ik vond t wel "anders", al voor ik een goede test in mn handen had....spannend dus! wanneer ga je testen?? of pas als je echt overtijd bent?
Ik wil eerst nog even een keer testen en dan wat de uitslag ook is ga ik bellen Sowieso voor een bloedtest, en met de vk.. Met mijn 1e zwangerschap had ik al vrij snel een donker streepje, daarom twijfel ik dus nog steeds.. Maar mijn schoonmoeder testte ook pas met de 6 maanden posi terwijl ze al een dikke buik had...
Thnx Ik hoop echt dat de test dan wat donkerder is.. Maar als ik nu urine opvang (ben vandaag nog niet naar de wc geweest maar al wel gedronken) en een test haal, maakt het dan niks uit??
naliey: (voorzichtig) gefeliciteerd! Nu hopen dat de test gauw duidelijker wordt en anders inderdaad voor die bloedtest gaan!
Naliey! Gefeliciteerd! Urine opvangen, in de koelkast zetten (max 8 uur) en een test gaan halen! Niet teveel kijken met je testen naar je vorige zwangerschap.. Tis een nieuw jaar, nieuwe zwangerschap! Liefs,
Ik heb net weer getest... Weer licht posi (ik kon nog ophouden tot ik thuis was) Heb er foto's van gemaakt... Volgens mij is t nu wel op de foto te zien..
Bekijk bijlage 268756 Bekijk bijlage 268758 Dit zijn dezelfde foto's 1e is t originele en 2e is in t negatief..
Dag dames, Helaas, mijn naam mag op rood, ongi geworden... Voor de dames die zwanger zijn: gefeliciteerd! Super zeg!! Voor de dames die nog niet zwanger zijn: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Voor de dames in twijfel: sterkte en ik duim voor jullie.