Jettos, jammer.. Succes in de volgende ronde! Naliey, hoe ver ben je nu dan? Er is inderdaad een streepje te zien..! Mijn duidelijkste streepjestest is die van moeders voor moeders! Jammer dat die niet gewoon in de omloop zijn..! Liefs,
Ligt er natuurlijk aan wanneer je je eisprong hebt gehad. Want je telt nu denk ik vanaf de eerste dag van je laatste ongi? Je moet 2 weken bij je dag van je eisprong optellen. Maar Naliey ik zie je streepje wel!! Dus bellen meis en maak nou die afspraak ook om jezelf gerust te stellen.
Meiden wat fijn dat ik,als ik even kom kijken,zoveel roze op de lijst zie! gefeliciteerd hoor meiden! gun het jullie van harte!! teveel rood ook weer natuurlijk,heel jammer.... dikke knufff!!
@nailey wat gaaf voor je! ik ga je ook gewoon vast feliciteren! Waarom maak je niet vast de afspraak bij je HA voor de bloedtest en dan kun je in tussentijd nog zo veel testen van de drogist doen als je zelf wil? ik heb zelf ook kruidvat testen gedaan en ook heel vroeg en dat waren ook hele lichte streepjes. na de bloedtest ben ik gestopt met plastesten want ik vind de uitslagen van het bloed nog beter om te horen ik heb inderdaad ook lichte krampen gehad, ook vlak na het klussen. ik hoop het echt voor je, probeer er gewoon een beetje van te genieten en wie weet is het gewoon jullie tijd nu! succes met de 'test' beslissingen
Wow nailey! Alvast gefeliciteerd. Ik hoop dat je snel een donkere test hebt, maar ik zou denk voor het weekend bij de HA toch wat bloed laten afnemen. Dan weet je het echt zeker. Wel superleuk hoor, ben blij voor je! Hier nog steeds geen duidelijkheid en sinds donderdag al wat bruinverlies, maar geen ongi. Over 5 dagen ga ik testen dan is het 2 weken na mijn vermoedelijke late ei.
net in t ziekenhuis geweest voor me syndroom.daar doen ze geen bloedtest maar wel een urinetest.als t goed is weet ik vanmiddag meer.
@naliey, urine kan je 's ochtends opvangen trouwens, en in de wc laten staan of in de koelkast, zolang het potje of glaasje maar afgesloten is (toevallig gevraagd aan de mevrouw van MvM want zij komt 's avonds langs dus wilde weten of ze ochtendurine nodig had ) ik zie streep ook hoor! misschien heb je wel een heel laat ei gehad??? je cyclus begon natuurlijk al zo raar dit keer....maar met bloedtest weet je t idd 100% zeker maar voor nu gewoon gefeliciteerd hoor!!!
Nee Ik heb gister (maandag) een test gedaan en die was dus licht posi (zie foto) En bij de arts een urine test gedaan en hij belde me op maar was nega.. Ik ga v/d week weer een test doen om te kijken of hij al donkerder is.. Het was wel een enorme domper toen ik het van de arts hoorde.. Ik heb zo'n sterk vermoeden dat de arts geen gelijk heeft... Me gevoel blijft zeggen dat het toch posi is.. Bekijk bijlage 268891
Owh wat ontzettend balen nailey! Ga je nu die bloedtest doen? @hier; nog steeds bruinverlies, temp op recordhoogte en een negatest. Ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken!
Ik wacht nog 1 testje af en daarna ha bellen voor een bloedtest. Bij jou ook zo'n onzekerheid zie ik.
Wanneer ga je dan testen nailey? Ik word er gek van. Heb altijd een regelmatige cyclus gehad want ben al heel lang van de pil af en dan ineens dit. Misschien zit ik me gewoon druk te maken.
Mss t weekend zodat ik eventueel gelijk ma. kan bellen. Dat is idd raar.hopen dat je snel zekerheid hebt.
Ik ga morgenochtend toch maar een testje wagen. Het zal wel voor niks zijn maarja wie weet.... Nu anderhalve week geleden dat ik getest heb, ben benieuwd!
Balen meiden dat jullie zo in onzekerheid zitten. Hopelijk is dat niet voor niks en krijgen jullie uiteindelijk een mooie test in handen.
Ben nieuw hier, lees altijd de verschijnselen nu mag ik ook eindelijk. 27 is mijn nod. Symptomen nu: Spierpijn, buik Benen kuit, steken in de borst Schouderpijn Steken in m'n liezen, slaperig Pijnlijke borsten vooral aan de zijkant Heel de tijd dorst Wat denken jullie dames?