Thnxx...Ik geloof al bijna niet meer dat het gaat lukken op deze manier...weer iets nieuws wat ik kan proberen idd
Clijntje. Dat is het nou. Ik ben in juni afgelope op vakantie in Dubai geweest. Ik moet je vertellen dat was de enige maand in die 20 dat ik me er helemaal niet mee bezig heb gehouden. Wat denk je? Zwanger en miskraam in het vliegtuig op terug weg naar Schiphol! Balen was dat hoor. Dus het is wel echt zo als je het loslaat lukt het meestal. Dus we geven niet op! Wat me ook hoop geeft is dat ik mensen om me heen ken die na 5 7 en 10 jaar pas zwanger zijn geworden. wanneer is jou nod?
Op dit moment onduidelijk...2 maanden ineens niet strak ongesteld geworden, maar 2 x een week overtijd..dus durf niet te zeggen wanneer mijn NOD was. Ik ben er wel meerdere maanden niet echt mee bezig geweest, maar het gevoel hier in huis (er klopt gewoon iets niet) laat ons niet los..
@babyfotograaf: zit nu op dag 44. cyclus van slag, heb ook geen idee wanneer m'n eisprong is geweest. Zodra ik ongi word ga ik denk ik beginnen met temperaturen. Jij bent zwanger zie ik gefeliciteerd! 😃
de dadels dan echt proberen lieverd samen met teunisbloemolie capsules. Vanaf dag 1 dat je ong bent. Je menstruatie word echt regelmatig. dat kan ik je wel mee geven. Ik heb zelf wel een regelmaat in m'n cycli
Nou in dat geval heb je de halve wereld. Er zijn zelf mensen zeanger geworden met halve eierstok. Jij markeert gelukkig niks dus dat is fijn. De dadels zijn trouwens geen gewone dadels uit de supermarkt. Ze komen uit Saoudi Arabië. Je kunt ze bestellen via internet. Zijn best prijzig omdat ze juist zo goed zijn. Zon 15 euro per doosje. Maar die zwangerchapstesten die wel elke maand verslinden zijn ook wat. Dus
Ik heb getest en weer een heel licht streepje. En ik heb idd met ochtendurine getest.ik had expres nog niet geplast.alleen 1 kop koffie op. Ik probeer er weer een foto van te maken.
ach naliey. Ik zou zeggen een streep is een streep heb je ovulatie test thuis? Als je daarmee test en je bent zwanger slaat ie positief aan. De streep ik meestal knallend
Jammer genoeg geeft het ziekenhuis zelfs niet zo een positief antwoord als dat jij nu doet..er zit wel veel meer achter bij ons..in onze situatie dan...lichamelijk LIJKT alles goed...laatste onderzoek moet nog komen..als dat niks uitwijst gaat ZH toch met ons in gesprek wat en hoe..(zij hebben het idee dat er ook iets niet helemaal goed gaat) Nailey Geloof er zelf in meisje! Je bent echt zwanger
Ik wil t zo graag geloven zeker omdat dit. Al de 7e test is dat gelijk een licht streepje heeft.maar ik blijf twijfelen.
clijntje. Hopen dat er niks is dan. En je verder gezond bent. Maar als alles ok LIJKT lijkt het goed want als het ernstig is was het duidelijk. Positief blijven. En hoop dat je snel verblijd word met een wonder! Naliey. Doe iets zo ga je toch op van de zenuwen. Zoek een gele paardebloem plas erop en als het rood kleurt ben je zwanger. Of doe bleek bij je urine als het schuimt ook. Haha zijn ouderwetse zwangerschaps testen. You van try ti's gratis
Ik ook niet las het op internet laatst. You never know mensen van toen waren slimmer dan wij dus. Zijn dat je laatste testen ik zie geen tweede streep. Misschien door de camera.
Naliey: ik zie inderdaad een heel licht streepje. Maar een heleboel berichtjes terug schreef je dat je nu ong 7 weken zou zijn. Mij lijkt dat de streep dan toch echt duidelijk aanwezig zou moeten zijn. Dus denk ik, of je bent veel minder ver en je hebt over een paar dagen alsnog een knaltest in handen of er is heel misschien iets anders aan de hand. (ik wil je niet bang maken ofzo hoor! en ik hoop met heel mijn hart dat je gewoon lekker zwanger bent!). Ik zou als ik jou was een afspraak maken bij je ha (die hebben al een test gedaan en gezecht dat deze negatief is) want die treepjes komen toch niet zomaar tevoorschijn. Met een bloedtest kunnen ze je waarden meten en weet je waar je aan toe bent. Doen hoor! En voor nu, ga lekker even iets leuks doen met je man, even naar de stad, een museum, een wandeling, fietsen, het strand of iets anders wat jullie leuk vinden. En even nergens aan denken en lekker genieten! En morgen die afspraak maken! groetjes!