NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Charise, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Ja Gelijk heb je ik zie in het buitenlicht inderdaad een licht streepje! Spannend hoor.

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Ja als ik vanaf de 1e dag van me ongi tel...
    Nu 2 weken overtijd..

Maar het rare is, normaal als ik niet zw ben is hij gewoon wit...
    Nu al 7 testen licht posi..
    Ik weet t echt niet wat ik ervan moet denken..
    Morgen de ha bellen voor een bloedtest..

3. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    *breekt even in*

jeetje wat een onzekerheid weer naliey...
    ik zie inderdaad een heeeeeel licht streepje, ik hoop echt voor je dat ze gaan knallen!
    knuf voor jou!

gefeliciteerd met je 1 jarige huwelijk!

xxx

*breekt weer uit*

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Hey inbreekster dank je wel.
    Ja is echt een heeeeeeel licht streepje morgen bel ik naar de ha voor een bloedtest want ik word gek van de onzekerheid..
    We gaan zo eerst saampies even genieten van onze papieren bruiloft en vanaaf komt de visite..

5. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Ja geniet er gewoon van. Zet je verstand op nul.( makkelijk praten ik weet) . En laat weten wat de bloedtest geeft. Dan heb jij ook zekerheid en kun je weer verder. En wij ook. Ik hoop het zo voor je.

6. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    nailey, gefeliciteerd!!! Geniet lekker samen van deze dag
    En ga nou alsjeblieft naar de ha met je donder! Al die vage testjes van je schiet je toch niets mee op?! Snap niet dat je dat zo lang uit blijft stellen, huppeta morgen verplicht naar de ha. Ik hoop het echt voor je. Maar geef je even een schop onder je kont, want we willen het allemaal weten ;)

liefs en sterkte

En wil iemand met heel veel HCG eens over een paardeploem plassen en een foto maken, ben heel benieuwd of dat werkt haha!

7. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Ja iemand die zwanger is ff de paardebloem wie wee kunnen we in de toekomst flink besparen en ui de buurvrouw haar tuin paarden bloemen jatten.

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @paardenbloem, jaaaa maar moet ie nog in de grond staan of mag ik m plukken en meenemn naar huis?;) :D:D:D haha zullen vanavond zien of ik veel hcg heb, test van mvm! :)

@naliey, ik zie wel iets (nu even op tel), maar ene moment lijkt ie wel even breed, en andere moment lijkt t weer een pennenstreep?
    maar wat betreft je termijn, weet niet of jullie doorgeklust hebben?? Maar heb nu erg t gevoel dat je een erg laat ei hebt gehad, en nu dus eigenlijk nog voor je nod zit...of je moet wel heeeeeeeeel traag hcg aanmaken ;)
    morgen idd maar ff ha voor bloedtest, je kan t maar zeker weten :)
    vind t trouwens knap dat jij t zo lang op kan houden 's ochtends! Als ik op sta, zwanger of niet, moet ik echt gelijk plassen hoor! :D

@marly, bedankt! Nog erg onwerkelijk hoor zo snel al!

@hannabella, bij mij in ronde 4 raak.....droeg wel armband met maansteen eraan in ronde 4...weet niet of je dat al geprobeerd hebt?
    Maansteen werd vroeger in midden-oosten en Azië vooral gebruikt voor de vruchtbaarheid bij vrouwen als ze kinderen wilden.

@zwanger, voel me zowat schuldig dat t bij ons zo snel gelukt is en dat zovelen zo lang moeten wachten....maar goed, ik doe ook met die reden mee met mvm!

9. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Fotograaf: je moet m op n vel folipapier leggen op de grond de blaadjes de gele dan plukker van de stam en op de folie leggen, en dan erop plassen week ze wel ff in de urine. 10 min later zouden ze roodachtig moeten verkleuren als je zwanger bent. Gefeliciteerd! Wat is maansteen dan?

10. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Hèhè ik mag op rood. Op naar de volgende ronde...

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Wauw een topdag gehad.
    Schoonfam en 2 buren op bezoek gehad.
    Leuke dingen gekregen.
    Zondag komen me ouders langs en mss me zusje.
    Ze moeten vanuit Tilburg naar Delft en weer terug dus dat is niet te doen aangezien ze morgen weer moeten werken..
    En me buuf vertelde me dat ze pas met de 7 weken posi testte en daarvoor ook steeds zulke testjes zoals ik heb dus er is nog een kans ;)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik mag ook eindelijk op rood!

Op dag 54 eindelijk ongi geworden, ovutest was blijkbaar toch nog niet donker genoeg. Deze ronde maar cb smileytesten erbij gebruiken! Enn hopelijk een kortere cyclus!

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Jammer flora s66 in de volgende ronde.
    Ik mag bloed laten prikken.straks kan ik het formulier ophalen.
    Dus morgen maar ff laten doen.

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Gister tijdens t klussen had ik gewoon weer krampjes in me onderbuik.nooit last van gehad en nu al 2x.in me onderbuik voel je ook een dikke harde bult zitten.me darmen ofzo?
    Morgen dus ff bloed laten prikken.

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @naliey, waarom doe je niet gelijk vandaag bloed laten prikken? ;) bij ons kan je de hele dag terecht hoor voor bloedprikken ;):p

@flora :(

@marly :(

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ik heb t vandaag een ietsje pietsje druk.
    Ha en zh zitten niet dicht bij elkaar dus vandaag halen morgen prikken.

17. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Naliey petje af dat je dat kunt. Ik was gelijk heel Nederland doorgereisd om bloed te prikken! Plaats je wel de uitslag hier. Want ik heb zo een sterk gevoel dat je heel blij word morgen.

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Volgens mij krijg ik de uitslag dan pas na t weekend :(

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ik heb t formulier opgehaald.binnen 5 werkdagen kan ik bellen voor de uitslag.morgen prikken en dan ergens volgende week de uitslag.

20. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Ow jee nog meer in de spanning. Ik kan ook na het weekend pas testen. Hopen dat we samen een positieve hebben. nou ja aan de andere kant kun je er toch weinig aan veranderen als je zwanger bent ben je het gewoon. en zo niet gaan we lekker naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina