NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Charise, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Als ik niet zw blijk te zijn wil ik t liefst gister nog ongi worden zodat we sneller door kunnen.
    Maar ik hoop voor ons beide dat t natuurlijk posi is.
    Zijn wij de enige 2 nog van deze lijst?

2. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Ja . Want als je ongi word. Gaat er een hele last van je schouder. En kun je weer door. Dus dat accepteer je ook vrij snel. Bij mij is het van Ow shit! even huil gevoel. En dan pak ik braaf m'n pak maandverband en ga vrolijk door. Had jij zelf ook van die donkere aders op je borsten?

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Het ene moment denk ik van dat me boobs en aders donkerder zijn.ander moment weer niet.ze zijn wel wat groter en zwaarder.ik pas me bh niet meer.

4. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames op rood: balen! Succes in de volgende ronde.

Nailey: fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Wij hebben van onze 1e trouwdag ook een klein feestje gemaakt. Was ook erg leuk.
    Wat duurt de uitslag trouwens lang. Maar dan weet je het wel helemaal zeker. Spannend dus nog even.

Ik voel me enorm opgelucht dat ik de knoop heb doorgehakt om me te laten behandelen. Beetje balen dat mijn gyn op vakantie gaat en ik pas in oktober terecht kan. Ze bellen me morgen of het echt niet eerder kan bij mijn eigen gyn. Anders maar een andere gyn denk ik.
    En mijn ongie is echt in alle hevigheid losgebarsten. Die moet sowieso voor de ingreep over zijn anders kunnen ze het niet goed zien.

Fijne avond!

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @naliey, lees elders op t forum steeds dat ze t dezelfde dag nog weten?? dus zou t even navragen in t zkh :) wat op zo'n formulier staat is idd meestal het gemiddelde voor andere bloedonderzoeken...alles wat eerder kan ;)
    spannend!

6. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Naliey wat spannend. Ben heel benieuwd.

Ik ben nog steeds niet ongi. Ben nu maar begonnen met teunisbloemolie. Schijnt te helpen. Mijn tempratuur blijft de laatste tijd rond 36. Dus dacht baat het niet schaadt het niet. Blijf duimen voor je.

7. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Naliey: dat heb ik dus ook met mijn aders. Af en toe heel duidelijk en dan weer niks. Fotograaf heeft gelijk als e ochtend test kun je na 12 uur bellen voor de uitslag bij e huisarts.
    Chanon: wanneer kan je testen en heb jij ok symptomen?

8. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Kon al testen. Elke keer negatief... maar ja het is ook pas de eerste ronde hoor. Helaas is er vorig jaar pcos vastgesteld bij mij.

9. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Chanan: dus jij zit een beetje in het zelfde schuitje. Wanneer ga je het weer proberen , testen. En had je wat symptomen

10. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Als ik maandag nog niet ongi ben gsm ik weer testen. Wel wat aangekomen en gevoeligere borsten. Meer niet eigenlijk. Tempratuur is ook laag. Dus denk dat het ontpillen is. Hoop ik eigenlijk. Liever dat dan dat ik niet ongesteld ben door de pcos....

11. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Ja, dat is een vervelend iets. Teunisbloemolie helpt bij een regelmatig menstruatie ik gebruik het ook. Alhoewel ik het weleens vergeet. Je kunt ook ajwad dadels eten wat ik hier eerder zei. Helpt bij vruchtbaarheid en een regelmatige cyclus. Elke ochtend 3 op lege maag. Je kan ze niet in de super kopen want het zijn speciale dadels. Daar zitten alle vitamine in wat een vrouw nodig heeft behalve folium. Misschien een tip dacht ik. Ik was er ook net mee begonnen. Dus hoop zaterdag dat het geholpen heeft.

12. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    O zal eens naar kijken op internet. Hoop dat het helpt allemaal. Hou me op de hoogte!

13. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Doe ik Chanan ! Succes

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Poeh hey ik ben me de laatste tijd toch een partij duizelig..
    Ik ging net even opzoeken wat dat zou kunnen zijn..
    En ja hoor ook een symptoom.
    Hopen dat het voor mij idd ook geld ;)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @naliey, al bloed gaan prikken?? dan weet je t vanmiddag ;) hihi

@hannabella, maansteen is een edelsteen, zoek anders maar eens op op internet ;) ook andere stenen kunnen de vruchtbaarheid ondersteunen (zeggen ze)...ik heb zelf altijd zoiets baadt t niet, schaden doet t ook niet...;)

ik draag nu elke dag een armband van carneool (maansteen werd ik nu juist weer erg misselijk van, hoe stom t ook klinkt), en carneool zou dus mij en de baby beschermen tijdens de zwangerschap ;) ach, ik heb m braaf om, wie weet helpt t ;)

16. Ik heb tijdens mijnvvruchtbare periode altijd een maansteen om, maar nu dat voorbij is draag ik een robijn :) dat is dan tegen een miskraam. Tja, baadt het niet ... Hihi.

Spannend nog steeds hier!!!

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    ik heb de knuffelstenen: maansteen, robijn en rozekwarts
    hebben jullie de stenen of de armbandjes/kettingskes?

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik had maansteen aan zo'n gemengd armbandje zitten, een keer op vakantie gekocht, ben m gaan dragen met t oog op...baadt t niet dan schaadt t niet...en heb m omgehouden zelfs nadat ik posi testte!
    maar toen ik in een winkeltje op vakantie dus een steen wilde hebben voor bescherming van mij en ons ukje, was t of maansteen of carneool. maansteen toen vast gehouden (hele hoek vol met verschillende soorten maanstenen), maar werd me toch afgrijselijk misselijk toen ik daar stond en die stenen vast had gehad...dus toen ben ik gauw naar de andere kant van t winkeltje gegaan en toen ging t gelukkig gauw beter :D
    en daar lag de carneool, dus heb armbandje gekocht, ze hadden er helaas geen mooie hangers van (of überhaupt geen hangers), en sindsdien draag ik hem dagelijks, alleen 's nachts niet, dan ligt ie op de vensterbank :)

rosekwarts heb ik ook armbandje van, en een hanger, maar draag m eigenlijk niet zo vaak, trouwens wel gedaan ook deze ronde :D
    en draag altijd en eeuwig amethist :)

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Een amethist heb ik ook

20. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Vandaag getest k2 v5 omowit! Misschien te vroeg? Mijn NOD is zondag of maandag

Deel Deze Pagina