1 t/m 15 juli 2012 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. helaas weer een nieuw topic dat ik mag openen.. ben net als vorige maand uit gegaan van mijn langste cyclus.. 42 dagen .. hoop zoals altijd en iedereen op een flink roze lijst! Liefs, Loes
1 t/m 15 juli 2012 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. 10. Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Hoi Loes! Ik sluit mij bij jou aan hoor! Ook ik zit in ronde 4 voor een eerste kindje. Had deze keer een lange cyclus, dus ook deze aangehouden en dan sla je zomaar een maand over hè? Heel veel succes!
Hoi dames! Vandaag ongi geworden helaas.. dus ik mag op de lijst. Mijn nod is 3 juli! Derde ronde... Succes allemaal en hopen op veel roze deze lijst!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. 2. 3. (1) Riza (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. (1) Troelaa ( 6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) 6. 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. 10. (1) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 4 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Goedemorgen meiden, heb even de lijst wat aangepast en mezelf er helaas weer op moeten zetten. Heel veel succes in deze rond!!
hallo dames ..vandaag ongie geworden ..dus kan me weer aansluiten op de lijst. nod 5 juli 4e ronde ,4e kindje !
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. 2. 3. (1) Riza (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. (2) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) 6. 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. 10. (1) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 5 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
we zitten dus in hetzelfde schuitje.. als ik mijn banner nu zie denk ik echt nee!! nog zo lang tot de ei-sprong! maar goed, niets aan te doen.. hopelijk is die rot ongi snel weer vertrokken en kunnen we weer lekker aan de klus.. vriendlief en ik gaan vanaf deze maand ook samen aan het klussen voor de toekomstige babykamer.. dit is nu nog een grote kamer waar je doorheen moet lopen om naar zolder te gaan en door muurtjes te zetten moet dit een kinderkamer en een kastruimte worden.. we hebben besloten dit met zijn 2e te doen.. vind ik eigenlijk wel heel erg leuk! ook de andere meiden natuurlijk welkom hier! had jullie alleen liever niet gezien.. we gaan voor roze deze maand! Liefs, Loes
Pfff juli klinkt gewoon nog zo verweg. mJaa ik ga half juni met manlief naar Disney en Parijs. Als we terug komen heb ik of al mn ei gehad of krijg ik hem net
Hoi dames mag ik erbij op de lijst voor 2 juli vandaag al wat rood gespot dus denk morgen wel door zet..helaas al 18 de rond voor ons 3de kindje thanks
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. 2. (1) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) 3. (1) Riza (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. (2) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) 6. 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. 10. (1) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 6 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
zo, heb eens even lekker uitgeslapen.. nou ja eigenlijk meer mijn nacht verplaatst want we lagen er pas om half 4 in .. haha.. hoe gaat het bij jullie dames? liefs, Loes
hoi hoi hier nog steeds aan het balen ik ongi ben geworden blehh hoop zo het deze ronde eindelijk raak mag zijn..Kijg mijn banner ook niet veranderd zucht..binnen kort zal het wel drukker worden hier hoop natuurlijk van niet dan betekent het de andere allemaal op rose kunnen doegg
Mag ik er ook op voor 2 juli? Ronde 1, kindje 1 Moet nog even uit vinden hoe alles werkt. Voel me soms wel een beetje blond, of dat ik niet opgelet heb bij biologie Afgelopen vrijdag besloten ervoor te gaan. Was meer een keuze met verstand, en uiteraard ook een klein stukje gevoel. Aan de pil deed ik niet want ik ben er allergisch voor. Dus wij kunnen snel van start. Maar deze maand zal wel niks worden. Te snel en mijn vruchtbare periode is al voorbij. Dus even zitten rekenen en ik moet omstreeks 2 juli niet ongesteld worden. Mijn cyclus is redelijk constant, gelukkig. En nu maar hopen op het beste!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2012 ♥ 1. (1) Gesina (16e ronde, 1e kindje) 2. (1) Channie32 (18e ronde, 3e kindje) 3. (1) Riza (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. (2) Troelaa (6e ronde, 4e na mk, 1e kindje) Grieby (4e ronde, 4e kindje) 6. 7. 8. (1) Yvonnevto (4e ronde, 1e kindje) 9. 10. (1) Loes1990 (4e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Totaal: 7 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven mag me ook weer aanmelden op naar ronde 16
hoi Gesina, Ik zie dat jij helaas ook op de lijst staat...ik kom gezellig naast je staan. Mijn nod is 1 juli, 6de ronde na mk, 2de kindje (en al 4 jr bezig) Wie weet wordt dit wel helemaal onze maand! En kleurt hij straks helemaal rolze! (we blijven positief, ook al valt het niet altijd mee...) Ik zie helaas een hoop bekende "namen" voorbij komen, maar ook nieuwe meiden. Gezellig! En van harte welkom allemaal. We gaan er voor! Groetjes!