Maar ik bereid mij voor, ik weet dat 't niet goed is. Heb 4 kids en 4 miskramen en herken de streepjes. Ik ga mij nu eerst focussen om mijn overgewicht kwijt te raken en dan heel misschien geef ik 't nog een kans. Ben tenslotte ook al 40
Heb de lijst weer even aangepast en ietsje verkort. Als je volgende NOD na 15 september is kan je hem er gewoon achteraan plakken
Het ziet er helaas niet zo goed uit nee.. hij had eigenlijk wel in ieder geval hetzelfde moeten zijn als die van gisteren. Geen ietwat verdunde urine gebruikt?
Ik laat 't morgen weten, maar diep in mij weet ik 't antwoord al. . Ik wens jullie uiteraard heel veel geluk toe!!!!
@sweetlove80 normaal is het wel 2 a 3 dg wachten tot je opnieuw test.. hoeveel dpo ben je? Ik lees dat je ervaring erin hebt bij jezelf. Ik duim toch heel erg dat dit een plakkertje mag blijven en je ernaast zit. Knuffel!
@Lientje91 bah wat balen weer zeg.. net nu je naar de vk moest en beetje hoop had. Ik hoop dat de extra progesteron gaat helpen en je snel zwanger gaat zijn. @Secret Promise hoe gaat het bij jou??
Oh je verlof komt meer dan ideaal! Ik hoop voor ons beide dat het rond ons ei niet meer zo snikheet is
@sweetlove80 : ik snap je bezorgdheid wel... Hopelijk komt het toch nog goed... :s @michele25 : ach, was te verwachten ergens hoor! Hopelijk inderdaad ronde 4 meer geluk met de extra progesteron... Zou toch sowieso al iets moeten doen aan de innesteling. Kan alleen maar helpen toch? who ja! Amai! Daar zit ik echt niet op te wachten! Wij waren er zondag spontaan aan begonnen, maar halverwege had ik (mega romantisch, i know) echt zoiets van 'man, doe voort, dit is echt te warm, voor mij hoeft het al niet meer!' En als je dan meerdere keren achter elkaar moet is dat echt niet bevorderlijk...
Begin nu best zenuwachtig te worden... 12 dpo. Ik ga het sowieso wel volhouden tot donderdag om niet te testen, maar damn.. Ik voel uiteraard vanalles en ook veel wel vergelijkbaar met vorige maand. Maar durf er niet echt op te hopen
net naar de supermarkt getrokken om een zak M&M's met pinda's en een pot ben&jerry's ijs... Ik geef mezelf een dagje zielig zijn kado...
Haha snap je helemaal! Daarvan is de winter denk ik wel iets beter, kruip je sowieso vaker gezellig dicht bij elkaar