NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door MrsWit, 4 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickey20

    Mickey20 Bekend lid

    29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Same here :$
     
    Line922 vindt dit leuk.
  2. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Zou je test toch ongeldig zijn geweest wat jij al dacht? Heb je nog meer tests gedaan?
    Heel erg jammer :( Veel sterkte.
     
  3. Barbsan

    Barbsan Fanatiek lid

    1 mei 2015
    1.713
    681
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ook ik vandaag te vroeg ongesteld geworden.. ook al was het maar een soort van halve ronde, toch jammer. Met goede moed door naar de volgende!
     
  4. Zwennie

    Zwennie Bekend lid

    25 jun 2015
    736
    479
    63
  5. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    He, zo jammer! :(
    Maar idd, vol goede moed naar de volgende ronde!
     
  6. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Helpt altijd (een beetje)... :oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    ilse23, Secret Promise en Zwennie vinden dit leuk.
  7. Zwennie

    Zwennie Bekend lid

    25 jun 2015
    736
    479
    63
    Nu heb ik ook zin in ijs o_O:roflmao:
     
    Maudje123, Lientje91 en Strijkplank vinden dit leuk.
  8. Nymeria

    Nymeria Bekend lid

    5 okt 2017
    667
    655
    93
    Vrouw
    Lekker!! Heb je helemaal verdiend!
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  9. Nymeria

    Nymeria Bekend lid

    5 okt 2017
    667
    655
    93
    Vrouw
    Die opmerkingen zijn altijd rot.
    Toen wij voor de eerste bezig waren kregen we ook regelmatig opmerkingen. “Je moet het loslaten”, “het komt vanzelf”. En toen raakte mijn schoonzusje zwanger in ronde 2. En ik werd ongesteld. Ik was zo verdrietig.
    Uiteindelijk werd het bij hun een miskraam. Echt super verdrietig natuurlijk. Want gunde hun natuurlijk ook een kindje. uiteindelijk waren we een paar maanden later tegelijk zwanger. Dus onze oudste dochters schelen 4 dagen. Super leuk!

    Was het maar zo makkelijk om “er niet mee bezig te zijn”. Er is geen knopje waar mee je dat uit zet helaas. Je wens is zo groot. ik hoop dat iedereen hier snel 2 knalstrepen krijgt en een mooi gezond kindje in de armen mag sluiten.
     
    Mickey20 en Lientje91 vinden dit leuk.
  10. Kruimeltje 1

    Kruimeltje 1 Bekend lid

    18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Heey ladys.

    Jeetje wat een berichten. LillyAlphen, @Barbsan @Lientje91 :
    Bagger bagger dat jullie weer ongesteld zijn geworden. :cry::cry: (het spijt me als ik iemand vergeten ben. Waren zoveel berichten. Ook voor doe natuurlijk erg kak)
    Doet me wel wat die berichten. De lijst roze word niet mega lang meer. :( hopelijk komen er nog wel wat meiden bij.

    Die bak ijs heb je zeker verdiend @Lientje91 .

    Pff wat een dag. Stik chjaggi vanmorgen weer. Weer om mijn haar. Heb mijn vriend uitgefoeterd *oeps*
    Op mijn werk ging het wel mrt mijn humeur.
    Einde van de dag voelde ik me niet zo lekker . Zal wel door het weer komen.

    Hopelijk morgen een betere dag.

    Ik las dat meer meiden er last van hadden. Heerlijk hè dat humeur en die waterlanders.
     
  11. Kruimeltje 1

    Kruimeltje 1 Bekend lid

    18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Die opmerkingen zijn idd niet leuk.
    Had mijn moeder al gezegt om niet steeds te gaan vragen . Ze zou het niet doen zei ze.

    Maar overal hoor ik vaak : en wanneer is de volgende ... word wel een x tijd.
    Ja ik wil wel, al veel eerder maaar ja vriendlief toen niet.

    Enne.. waar zit die knop5 om die om te zetten en er niet mee bezig te zijn ? Wil die graag hebben

    Kon niet eens meer naar de primark zonder me naar te voelen . En overal zwangere vrouwen, baby spullen etc
     
    Lientje91 vindt dit leuk.
  12. Mommytobe090818

    Mommytobe090818 Bekend lid

    12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Ah zo herkenbaar !!
    Ons zoontje is net 2 geweest en we krijgen zo vaak de vraag wanneer die 2de komt .. en de meeste weten niet van ons miskraam begin dit jaar dus is nog zo pijnlijker .. hatelijk! :(
    Of idd vaak “niet teveel op focussen”, ja precies of dat lukt ...
     
  13. Lientje91

    Lientje91 Fanatiek lid

    21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    Jah, al die opmerkingen... Er niet mee bezig zijn lukt gewoon niet. En ondertussen komen de mensen die het niet weten met 'en, wanneer komt er een kindje? Wordt wel eens tijd he? Onze dochter is helemaal klaar om te komen babysitten bij jullie hoor! Zou je niet snel beginnen nu? Je bent toch al bijna 30? Zoveel tijd heb je niet meer he!'
    Nu jah... :-0

    Primark Ed ook super herkenbaar!!! Ik zie ook overal wandelwagens... Word er super droevig van. Zelfs een bakfiets ergens voor de deur zien staan is tegenwoordig vaak al voldoende.

    En dan doet die bak ijs soms echt even goed. Je gewoon even kut voelen... Maar dan kunnen we er binnen een week of twee weer vol goede moed voor gaan.
    Mijn mama zei vandaag 'tegenwoordig kunnen ze écht wel iedereen helpen. Het moet echt al heel serieus zijn opdat het niet lukt om kinderen te krijgen. Dus het komt wel.' en daar heeft ze natuurlijk gelijk in. Maar als die wens er is... Jah, dan is elke maand en zelfs elke dag er eentje te veel...
     
  14. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Pff pijnlijk zeg die opmerkingen. Ik was op mn 19e zwanger dus heb deze reacties zelden meegemaakt.. het minder ermee bezig zijn betreft het stresshormoon Cortisol. In elk artikel wat je ook leest over zwanger raken staat stress op num 1.

    Ja t is een kut reactie ook al bedoelen mensen t goed je kunt er niks mee, die wens is zo diep. En elke maand is het een grote teleurstelling. Ik hoop stiekum als jij dadelijk bij t fertiliteits centrum je afspraak hebt dat je zonder hen zwanger raakt... dat je rust hebt van ze helpen me toch wel als t nu niet lukt.. het geeft een soort van rust. Ik hoop dat in elk geval voor jou en alle anderen hier zo erg. Knuffel
     
    Asil en Lientje91 vinden dit leuk.
  15. Kruimeltje 1

    Kruimeltje 1 Bekend lid

    18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Goedenmorgen.

    Gister sliep ik aardig snel. Niet eens gemerkt dat mijn vriend in bed stapte. Hahha.
    Was wel mega vroeg wakker. Geen idee hoe laat. Om 5 u maar opgestaan. Ben ook een stukkie vroeger op het werk dan normaal.

    Op mijn humeur na heb ik niet echt ergens last van. Hopelijk is het snel zaterdag en kan ik testen, mits ik ongesteld ben geworden natuurlijk.

    @michele25 : hoe voel jij je ?
    En de andere zwangeren ?
     
    michele25 en Lientje91 vinden dit leuk.
  16. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Zijn er nog testers vandaag?
    Ik heb gister testen besteld (geen zin om naar de action te gaan). Maar ik heb 't gevoel dat het toch niet gelukt is.
     
  17. Elianora

    Elianora Actief lid

    31 jul 2017
    340
    308
    63
    Vrouw
    Hallo, zoals mijn gevoel bevestigde, ik ben ongesteld geworden. Ben blij dat ik niet op voorhand heb getest!
     
  18. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    goedemorgen meiden.. we naderen nu de testers snel.. wie o wie vandaag??:o::o:

    @Kruimeltje 1 lief dat je het vraagt. Ik voel me goed. Buik is wat opgeblazen en heb soms een vlaag v misselijkheid vooral sochtends. Maar ik mag nog afkloppen. Ben 3x gehele zwangerschap ziek geweest... dus ben bang om bij de 6/7wk te belanden dan begint de ellende vaak.o_Oo_O
     
    Asil, Secret Promise en Lientje91 vinden dit leuk.
  19. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    :(:mad: knuffel
     
  20. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    Hallo meiden

    momenteel ben ik even een beetje in de war ik ben bang dat ik er niet klaar voor ben om nog een kindje te krijgen
    Ik vind het te eng
    Om meerdere redenen
    Mijn zwangerschappen zijn niet onbezorgd en ik weet niet of het de juiste tijd is om nu weer een stap verder te gaan in ons leven.
     

Deel Deze Pagina