en meen innesteling gemerkt te hebben, extreem vroeg op 4 dpo Maar blijf wel nuchter hoor, ik hoop wel maar verwacht niks
Morgen is NOD.. Maar heb meestal/vaak 1 dag ervoor al wat bruinverlies.. Nu vooralsnog niks, maar kan ook rustig pas morgenochtend komen, hoor! Het is echt even afwachten nog
Hi ladies, wat blijft het hier spannend zeg! Iemand vroeg naar de symptomen van de zwangeren. Ik heb het idee dat ik nu veel minder merk en voel dan tijdens mijn vorige zwangerschap.. Vorige keer had ik pijnlijke borsten en een ijzersmaak enzo. Dat heb ik nu helemaal niet. Wel soms al echt cravings haha, andere dingen dan vorige zws. Andere geslacht misschien? Zou leuk zijn hihi! Ik had wel ineens al last van maagzuur (vorige keer niet echt gehad) en soms een vlaag misselijkheid. En ik ben erg moe. Maar dat is eigenlijk alles tot nu toe. Ja en soms wat trekkend gevoel onderin mijn buik/rug en ik ben snel buiten adem.
Spannend! Ik test nog niet met je mee in de ochtend, heb ook niet het gevoel dat het raak is... En ik heb geen testen, die komen morgen als het goed is binnen. Vandaag overigens wel heel veel pijn in m'n buik gehad, en in het litteken van m'n keizersnede en het trok door naar m'n rug. Heeft half uurtje/uurtje geduurd. Ik had bloed verwacht, maar nog niets. Pijn is weg, maar m'n litteken zeurt nog wel. Ik wil zo graag mee naar een zwangerschapsgroep met jouw en @michele25!
Klinkt toch best spannend je klachten!! Ik zou het nog zeker niet afschrijven, hoor Hopelijk mogen we gewoon allebei op roze (en volgt de rest snel). Ik zou ook wel heel graag met wat bekende meiden willen schrijven in een zwangerschapsgroepje ♡
Ik wil ook heel graag met jullie blijven meeschrijven, maar ik wil ZEKER niet dat jullie op mij wachten!
Hallo dames, hier blijf ik hele vage streepjes op de testen houden. Zowel sensitest als action test. heb nog nooit indrogers gehad als ik niet zwanger was. Nu dus wel. Maar ik weet het niet hoor. Ze worden ook niet duidelijker. Ben nu 10 dpo dus nog vroeg. Ik verwacht zaterdag (13 dpo) mijn menstruatie. Dus wacht het nog maar af. Ik denk dat ik morgenochtend een predictor ga proberen. Ik heb geen idee of ik zwanger ben. Normaal wel sterk voorgevoel gehad altijd en nu twijfel ik. Dus denk eigenlijk dat ik niet zwanger ben. Toch vind ik die streepjes wel gek. als ik niet zwanger ben dan is het prima zo hoor. We hebben 3 prachtige kindjes dus dan is het goed. Ga dan dus niet mee doen met een volgende ronde. is er iemand van jullie bekend met Indrooglijntjes of vals positieve testen?
Maar pijn in je rug hoort er toch niet bij? Tenminste kan het niet herinneren van de andere keren...en het is nu weer allemaal weggetrokken.
Vandaag 13 dpo (volgens de app) ronde 2 dus ik ken mijn cyclus nog niet zo goed.. ook niet doorgetest met ovulatietesten vanwege vakantie.. Ik heb sinds vanmiddag een raar gevoel in m'n onderbuik.. geen idee waarvan. Gister getest en die was omo wit.
Ik heb 1 keer een indrooglijntje gehad... was een Kruidvat test. Maar echt pas toen ik hem 's avonds uit de vuilbak haalde (ik weet het, zielig van mij, maar wanhopig, je weet wel... ) ben even die foto terug gaan opzoeken. Bij deze! Ik was toen absoluut niet zwanger jammer genoeg... Maar het is idd nog héél vroeg. Kan altijd nog he! Heb je foto's?
Hopelijk morgen of overmorgen beter? volgens de gyn is dag 12 en zelfs 13 nog niet 100% zeker is als je negatief test! Dus ik blijf duimen!!
We wachten rustig af! Want zeer zeker van mijn cyclus ben ik ook niet.. Bij onze dochter testen ik ook pas later positief.. blijven spannende dagen haha
Vorige ronde had ik 13 dpo ook pijn in m'n onderrug.. was wel zwanger. Maarja, 4 dagen later bloedverlies Dus geen idee of het erbij kan horen of slecht nieuws is! Ik denk het eerste
Neen, nooit indrooglijntjes gehad of vals positief. Predictor Early is heel betrouwbaar en meet al vanaf 10 HCG. Als er wat is, zal die het wel oppikken. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Ja die van sensitest ook 10 hcg. Heb 1 early en 2 express testen van predictor. Dus morgen maar eens kijken. Las later dat express soms ook valse lijntjes geeft.
Haha ja herkenbaar hoor. Ik blijf ook turen, ook na afleestijd. Ik dacht dat die kruidvat testen wel vaker vals positief gaven, die plus testen dan, maar geen idee hoe dat nu is. We gaan nu maar verder gewoon afwachten. Ik had van de week ook foto geupload hier maar lastig te zien. En bij testen topic had ik een topic geopend. (Sensitest indrooglijntjes heet het geloof ik) daar een gewone foto en een bewerkte. Ik zag toen wel oploop in de testen. Maar nu niet verder opgelopen. Dus ben benieuwd naar morgen.
Volgens mij kunnen vroege testen goed werken. Als je een LF van 14 dagen hebt kan je dus testen vanaf 8 dpo als je 6 dagen eerder kunt. En je kunt dan positief testen. Maar een innesteling vind gemiddeld vaak op dag 9 plaats heb ik wel eens geleden. (Tussen 4 en 10 dpo oid, maar 9 dpo is meest voorkomend). Dus dan heb je aan een vroege test eigenlijk niets. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Dat deed en doe ik ook altijd haha. ik denk zelf dat je vanaf 10-12 dpo de meeste kans hebt op een positieve test.
Overigens schijnt de predictor early wel heel betrouwbaar te zijn. Die is ook vanaf 6 dagen voor NOD.