Wij vertrekken zo, onze tressures ophalen... hopelijk mogen we ook uitpakken over een 8 tal maandjes.
Zo hè echt waar? Dat heb ik nou nog nooit gehoord. Dat je borsten unaniem van elkaar de melkproductie regeld. Heel interessant allemaal. Bedankt voor je kennis. Ik heb weer veel bij geleerd
Ik heb op school helemaal niks over baby's of voortplanting gehad haha. Biologieles ging meer over alle botten en spieren van een menselijk lichaam en planten en dieren. Maar interessant allemaal
Ah zo ik snap hem. Dankje voor je uitleg. Klinkt ook wel logisch dat je bv minder word want je lichaam moet zich bezig houden met de groei van de ongeboren baby.
Kan iemand mijn naam blauw maken in de lijst Gaat erg moeilijk op mijn telefoon mij heb geen ovu testen gebruikt maar vermoed dat hij of vandaag is of is geweest Spannend
Hier nog geen smiley. Ga vanavond nog is testen met een action. Als die positief lijkt probeer ik nog eens met CB, anders hopelijk morgen...
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (4) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 Michele25 - 35jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (1) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI 8 augustus (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) 9 augustus (1) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 augustus (3) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) 14 augustus 15 augustus Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (23) Wachtend op de eisprong (13) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dames, ik had gisterochtend een positieve ovulatietest (donderdagochtend). Is zaterdag of zondag 1 dpo?
Hier ook met ovulatietesten door gegaan.. maar geen echte knaller gehad. Maar die van vandaag (zonder datum) lijkt al weer veel lichter, wel afgelopen week om de dag gezellig gemaakt.
Een vraag voor de ervaringsdeskundigen Ik heb de ovulatietesten van zwanger & kids (dipstick). Op zich bevallen ze prima en heb voor deze gekozen vanwege de lage prijs. Maar vind dat bekertje en die natte strip ergens neerleggen niet zo fijn. Hoe doen jullie dit? En welke midstream testen zijn aan te raden?
Kan het zijn dat je ○ later komt? Misschien nog even doortesten? In ieder geval genoeg aan de slag geweest
Blijven het wel gezellig maken. Zijn nu op vakantie dus dat komt wel goed ! Heb testen nog wel mee dus kan blijven testen!
Ik reken dan altijd zaterdag, maar 100% sluitend is dat nooit... :-s Ik vind idd geen enkele positief tot nu toe ... Bij mij lopen die van action nooit echt op. Dat blijft zo een vaag streepje dat elke keer net iets donkerder of lichter is, tot die écht knalt. Miss bij jou ook? K Zou nog verder doortesten. Ik denk niet dat je ei al geweest is. Maar idd, moest je hem toch gehad hebben zit je in elk geval safe! ;+)
Ik combineer action (verrassend goed eigenlijk) en clearblue. Maar bij mij is de eisprong heel moeilijk te vinden. Gynaecoloog kijkt het steeds al even na met een echo en die van Kruidvat bv blijven standaard heel positief. Heb ik niks aan. Lang leve pcos... -_- Ik heb heel dure rondes, laat dat duidelijk zijn...