Mijn test is vandaag weer opgelopen begin me nu ook wel een beetje zwanger te voelen. Vind het weer zo spannend! Als mn testen t/m donderdag (NOD) netjes zijn dan ga ik vrijdag de verloskundige bellen
22 al! Heb er lang op moeten wachten... Jah, ik ben ook geneigd om voor vandaag te gaan, denk dat alles voor de eisprong sowieso beter is dan op of erna... Heb nog tot donderdag om over utrogestan na te denken, maar denk dat ik het wel ga doen. Anders gaat het sowieso een heel kleine kans zijn, owv een tekort aan progestron. Lijkt mij zo'n zonde...
Ja nog even goed over nadenken, doen wat je gevoel zegt. Het zou inderdaad zonde zijn mocht je eitje mooi bevrucht worden dat het niet goed innestelt, je weet maar nooit he zo spannend! Ik ben nu zwanger geraakt van sex op de dag van de positieve test en de dag erna dus ik kan je daarin niet verder adviseren dan wat mijn gevoel zegt beide dagen zouden mijns inziens even goed zijn.
Jah, vooral dat he! Lijkt mij dan zonde van alle medicatie deze ronde. En wie weet kan ik dan 12/9 naar de fertiliteit en zwanger blijken... dat zou nog iets zijn!
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020, door tot iedereen op roze ♡ 9 augustus (1) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 12 augustus (2) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Flothe - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 augustus (2) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Blondina1993 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 15 augustus (4) Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde Ajuuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 Nymeria - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Madeluc - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 augustus (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 1 31 augustus (1) Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 4 2 september (2) Strijkplank - 36 jaar - 3de kindje - ronde 2 Asil - 38 jaar - 1e kindje (7 jaar bezig MMM, 2 miskramen) 4 september (1) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - 3e ronde 7 september (3) Helena86 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 Robsss - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk 10 september (2) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. 11 september (1) Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 14 september (2) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk Lientje91 -29 jaar - 1e kindje - maand 13/ronde 7 (PCOS) 16 september (1) Ajuuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 3 19 september (1) Mickey20 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 15 (start MMM?) Onbekende datum (2) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ ♡♡♡♡♡♡Totaal (28) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (14) Ongesteld (3) Zwanger (6) Zwanger Augustus: Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 - uitgerekend 12 April 2021 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - uitgerekend 17 april 2021 Emm95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - uitgerekend ? Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - Ronde 3 - uitgerekend ? Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde - uitgerekend 22 April 2021 Nymeria - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 - uitgerekend 25 april 2021 Afspraken: Asil - 24 aug nieuwe intake gynaecoloog + 25 aug Acupunctuur Hippie89 - 22 aug eerste echo (6 wkn) Michele25 - 31 aug intake vk + echo Emm95 - 31 aug intake vk + echo Mickey20 - 31 aug intake gynaecoloog Lientje91 - 12 sept afspraak fertiliteit
Ja da’s een meevaller! Vind het wel spannend hoor wat mijn eigen uitslagen zullen zijn. En superfijn dat we indien nodig snel naar IVF kunnen, maar dat is toch ook wel iets heel spannends lees en hoor ik. We zullen zien. Heel misschien is het allemaal niet nodig als we deze ronde veel geluk hebben. Wat super voor jullie, toch een eisprong deze maand! Ik zou het gewoon weer gezellig maken vandaag, des te meer kans heb je (want ei springt net iets vaker binnen 24 uur). En morgen voor de zekerheid ook nog een keer als jullie zin hebben! Veel plezier! Ik duim mee dat je 12/9 zwanger blijkt! @Zwennie Wat een prachtige oploop, gefeliciteerd! Je voelt je vandaag meer zwanger dan gisteren hè, wat voel je dan nu?
Dankjewel Vandaag voel ik me al de hele dag licht misselijk.. mn borsten beginnen licht te steken en ik heb nu het gevoel dat er een band word strakgetrokken rond mn baarmoeder. En natuurlijk begint het besef een beetje te komen dat het echt zo is Voor jou ook een spannende periode. Ik ga voor je duimen dat het allemaal niet nodig is en je deze ronde afsluit met een positieve test!
Hopelijk wordt de misselijkheid niet erger! Verder klinkt het allemaal prima zwanger . Ja dat besef moet even indalen hè. Zo'n bijzondere fase! Ja zeker spannend ook hier. Dank voor het duimen, zou zó fijn zijn als dat zo mag zijn!
Jah, IVF is dubbel he... :s Je wordt dan meteen goed geholpen, maar toch een zwaar en intensief iets... Daarnaast ook echt wel duur (in Belgie rond de 500euro per poging las ik!) Hopelijk heb je dat helemaal niet nodig allemaal! Jah, we gaan voor vanavond gaan denk ik... Morgen gaat dan 90% zeker niet meer lukken, zovaak kan vriendlief niet presteren... Maar dan zitten we sowieso ook al wel goed denk ik... Kans is bestaande dat die test gisterenavond al positief was natuurlijk. Spannend wel! Zou super fijn zijn als we dan niet heel dat traject door moeten... :s
Ooh! super zeg!!! Ik ben stiekem een beetje jaloers, maar zoooooo blij voor jou!! Geniet er maar volop van!
Ja dubbel inderdaad. In Nederland worden volgens mij 3 pogingen door de basisverzekering vergoed (tot je 43e), dat is dus iets. Maar hoop dat ik het niet nodig heb ja. Haha heel goed dat jullie voor vanavond gaan dan en dan zit je qua timing zeker goed lijkt mij. Ik duim keihard voor je hoor!
Jah, hier worden er ook drie terugbetaald door het ziekenfonds, maar het remgeld moet je zelf betalen. Dat kan afh van het ziekenhuis 200 tot 500euro zijn. Vind ik toch al redelijk veel...