Ohhhhh ik zie ze ook! Vooral op de predictor idd Wat spannend! Ik heb nog niet getest Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik durf gewoon echt niet witte-testjesangst!
Hier durf ik momenteel ook niet meer te testen.. Nog steeds geen ongesteldheid. Maandag een afspraak bij de huisarts, die vind m’n cyclussen heel vreemd en zeker nu ik nog niet ongesteld ben. We wachten maar weer af
Wat vervelend voor je zeg , hier na mijn mk ook nog geen menstruatie te bekennen.. hopelijk komt het hier ook snel
Net terug van bij de fertiliteitsarts. Hij heeft enkel bloed genomen om progesteron te testen. Als het nu niet gelukt is, moet ik zo snel mogelijk een nieuwe afspraak voor een voorschrift van die spuiten. Gezien ik een eisprong heb gehad beetje een nutteloze afspraak. Enige dat hij nu kon doen was via mijn bloed controleren of t een goeie eisprong was.
Vanmiddag gaat hij al bellen. Heeft ineens ook op HCG getest, maar zei zelf dat het miss nog wat te vroeg is (10dpo, innestelling is nog niet perse geweest). Woensdag neem ik mijn laatste reeks utrogestan, en donderdag moet ik dan testen. Als die positief is, moet ik utrogestan blijven nemen. Anders stoppen en met de spuitjes starten... Donderdag is nog zo lang! :-0
Hier nog steeds geen bloed te bekennen. Ik denk dat mijn baarmoeder op vakantie is gegaan met al mijn babygepieker. We gaan vanzelf zien wanneer ze bijhekomen is als er dinsdag nog niks is gooien we er weer een test tegen aan maar met die omo witte testen denk ik dat het redelijk duidelijk geen zwangerschap is. Achja, wie weet gaat het wat trager bij mij met hcg ofzo. Geeeen idee. Fijn weekend aan iedereen!
Mijn progesteron gehalte is perfect. Nog geen HCG. Maar da's normaal, Tis nog heel vroeg daarvoor. Donderdag testen!