Oooh @michele25 ! Da's echt al duidelijk een baby! Gaat zo snel zeg!! Ongelooflijk! @blondina1993 heel veel succes!! spannend he! Heb je er bijwerkingen van? Hier dag 5 letrozole. Dubbele dosis deze keer, dus wie weet gaan we voor 2 eitjes?? Dinsdag eerste keer gonal F spuiten. Nu moet het toch zo stilaan eens beginnen lukken!
Nee gelukkig helemaal niks! Voel me eigelijk super goed.. ook dat down gevoel totaal niet.. gelukkig maar! Had ik niet verwacht eigelijk maar dus een grote meevaller!!! Hoop wel echt dat t iets doet met mn lichaam dus vind donderdag echo wel spannend!
Wat testen betreft ik vandaag dubbel en dwars negatief, ben 9 dpo en zou morgen ongesteld moeten worden. Had een korte LF deze maand, schijnt. Ben aan de ovulatietesten geslagen en door het forum er achter gekomen dat ik het de eerdere keren verkeerd deed.. Dacht voorheen dat wanneer ik 2 wat duidelijke strepen had dat ik dan mijn ovulatie had gehad. Dit gevraagd op het forum en de meiden zeiden door testen, wat ik heb gedaan. Waarbij ik dacht dat ik de 15de (ook volgens app) mijn ei zou hebben is de positieve test pas de 18de geweest en mijn ei de 19de. We zullen zien, als het geen korte LF is dan zal het deze maand 30 dagen zijn ipv 28. Maar ben in ieder geval een ervaring rijker
Op zich wel een mooie cyclus... je hebt r alleen zo weinig aan op dit moment. Hopelijk snel een streepie!!
Ooh, goed zeg!!! Ik zal Duimen voor donderdag! Ze volgen dat allemaal heel kort op en kunnen heel veel oplossen moest je niet meteen reageren. Maar snap dat het spannend is... :-s Ik ben heel snel geïrriteerd erdoor en heel emotioneel... Net nog even beginnen Wenen op het werk, ole! Jah, morgen zullen we t weten! ik hoop op meer dan 1 in elk geval, toch wat meer kans dan he... De kans op een tweeling is iets groter met deze behandeling, maar zouden we gelukkig mee zijn hoor! zolang het er geen drie (of meer) zijn komt alles wel goed!
Hoi meiden, even een vraagje. Ben deze Maand begonnen met temperaturen maar er eigenlijk amper verstand van hihi. Houd het bij in een app , kunnen jullie eens kijken ? Heb ik mijn ei al gehad ? temperatuur elke dag om dezelfde tijd .
Ik heb nog nooit temperatuur gedaan. :-s altijd gewoon met ovulatietesten. Ik ben niet consequent genoeg voor zoiets... dus kan je ook niet helpen helaas...
Voor temp vragen kun je beter in een temp forum terecht. Rogijuli heeft er veel verstand van geloof ik.
Mijn iui is morgen! Vandaag pregnyl gezet! Eitje was op dag 10 al 17mm! Niet verwacht maar super blij! Ben benieuwd!!!