Hmm ik ben bang dat het hier alweer mis gaat Streepjes lopen nog niet op en ik had net met afvegen wat bloed...
Ja bah, ik wacht het nog even af of het doorzet, maar dat betekent dus al de 2e miskraam op rij.. nu dan een vroege.. Dat maakt me toch wel onzeker moet ik zeggen en vooral ook verdrietig
Dat kan ik me heel goed voorstellen meid... Veel sterkte. Je zou het ook eens met je (huis)arts kunnen bespreken nu het 2x zo kort op elkaar gebeurt.
Dankjulliewel voor de lieve reacties ♥️ Na dat bloed bij afvegen is er na nog een keertje minimaal bruinverlies niks meer geweest tot nu toe.. zit op 12 dpo, ergens stiekem nog de hoop dat het misschien toch nog van een innesteling is ofzo. Het is dus even morgen/overmorgen afwachten denk ik om meer zekerheid te hebben..
Oh lieve meiden, dankjulliewel, het ontroert me dat jullie zo meeleven ♥️ hoe gaat het met jullie allemaal? Hier nog steeds spannend.. geen bloedverlies meer gehad, alleen echt bruin met afvegen soms. En vandaag weer een tuurstreep op de Kruidvat 2v5, meer dan ik gisteren zag.. Maar wel nog echt turen. Pff ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Dus maar rustig blijven, hopen en duimen en morgen weer afwachten... Ik krijg m bijna niet op de foto dus na uploaden blijft er mss helemaal niks meer over, maar ik probeer het toch maar..
Zie hem wel, hoop dat het toch een plakkertje is! Wat spannend.. na eisprong is 1 of 2 dagen erna 1 dpo hoop dat he dus minder ver bent en dat dat dit streepje verklaard. Geen predictor meer in huis??
Nee ik heb helaas geen predictors meer en die krengen zijn zo duur ik moet gewoon even proberen mijn geduld te bewaren en duimen draaien dat het toch een plakkertje is en uitdraait op een gezonde baby in augustus.. ik durf na mijn missed abortion niet meer zo te vertrouwen op alles en te geloven dat het kan..
Oh en mijn eisprong was volgens fertility friend op 29 november. 28 en 29 november had ik een smiley op de cb ovulatietest. Bij m’n zoontje en de vorige zwangerschap testte ik echt pas op nod positief en ook nog niet met knallers van testen...