Ik zie hem ook! Misschien ben je indd nog wat vroeg, over 2 daagjes weer testen en hopen dat er geen bloeding meer komt!
Wat spannend meid. Ik zie ook ietsje meer dan eerst denk ik. Hopelijk blijft het oplopen! We blijven voor je duimen!
1 dpo is toch de eerste dag na je eisprong? En volgens ff was die op 29 november. Dus dan zou 30 nov 1dpo zijn (ook volgens ff) toch?
Sinds gisteren last van een brok in de keel gevoel, ben er ook misselijk bij Of dat hierdoor komt weet ik niet Last van een vaag ms gevoel onderin mijn buik en zere tepels Vandaag 7 dpo dus of dit nu komt dat mijn lichaam mij voor de gek houdt of door een zwangerschap Vanmorgen bloedgeprikt op progesteron en ik ga sowieso niet eerder testen dan dat ik de uitslag daarvan heb. Als die slecht is hoef ik niet de moeite niet te doen Dus op zijn vroegst maandag, liever nog dinsdag
Kan ook 2 dagen is 24-48 uur bij een natuurlijke cyclus is het veilig om de 2de dag als 1 dpo te rekenen. Dat geld niet bij ovulatie inductie en IUI.
Hmm ja wel rood bloed nu, maar nog steeds maar licht. Krampen nu ook weer weg, maar lijkt me niet dat t nog goed kan zitten..
Ja en geduld hebben hiermee is niet makkelijk hè. Houd ons maar op de hoogte van je symptomen. Good luck!
Ja maar gaat me aardig af deze ronde moet ik zeggen. Heb toch een bepaalde rust over me op een of andere manier Gevoel deze ronde is goed Hou je op de hoogte
Ik wacht eerst even af wat er nu gebeurt.. als het niet doorzet ga ik weer testen natuurlijk, als het doorzet dan is t klaar.. en dan mss eens bloed laten prikken