Hier even een kleine update... vandaag dag 3 met clomid en as dinsdag echo! Vorige keer was 1 echo voldoende want toen had ik op dag 10 een mooi eitje van 17mm.. hopelijk gaat t nu ook weer zo goed. Ben benieuwd!
@Robsss, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wilde wat aan je vragen, jij gaf aan al vrij snel last van je borsten te hebben gekregen. Ik heb dat nu ook al sinds 1 dpo, van 1-5 was het wat op de achtergrond maar was er wel en vandaag wat meer. Ik heb altijd wel ergens in mijn cyclus last van mijn borsten maar sporadisch dat ik het zo snel heb en dan voelt het ook "anders" uiteraard wil ik mezelf geen valse hoop geven. Maar wat voor gevoel had jij? Ik ervaar het alsof ik zwaar met gewichten heb getraind en voel het vanaf mijn oksels tot de zijkanten en als ik loop dan voel ik ze echt! moest ze vannacht vast houden met de trap af lopen. Had jij ook overdag in je BH minder pijn dan s'avonds en s'nachts? Ik herken het wel maar herken het niet zeg maar.
Dankjewel!! Ik had inderdaad al heeel vroeg last van m’n borsten. Overdag minder inderdaad, savonds en snachts was het ergste. Vooral als m’n BH uit was en t langs m’n shirt schuurde.. Ik moest ze ook echt vasthouden af en toe zo zeer dat ze deden. Vooral met douchen en afdrogen, het aanraken zegmaar. Pfoe dat deed zeer haha. Nu gelukkig een stuk minder maar dit heeft wel 2 weken aangehouden. Het kwam bij mij ook vanuit m’n oksels, het leek alsof m’n tepels brandde en een soort van spierpijn. Niet echt te beschrijven, ik herkende het gevoel in ieder geval totaal niet. Ik heb normaal tijdens mijn eisprong wel gevoelige tepels maar dit was heel anders. Hoeveel dpo zit je nu?
Wat gebeurd er als je hem spoelt? Dus paar druppeltjes water waar je normaal de urine doet. Als t streepje dan weggaat is het een indroger. Ik ga hard voor je duimen, over 2 dagen een donkere test
Ik ga eerst morgenochtend ff afwachten wat mijn temp doet. Heb de hele dag al ms pijn in de buik, normaal heb ik dat niet voordat ik mijn ms krijg