AHM zegt wat over je ei reseve des te lager des te dichter je tegen de overgang aan zit. Oestradiol = oestrogeen, TSH = schildklier, LH en FSH hormonen. Beste is bloed prikken op CD 3 dan zijn de waarden het rustigst. Vit D is vaak laag bij mensen. Foliumzuur en andere vitaminen spreken voor zich.
@Maudje123, hier kun je zonder arts waarden laten testen wel tegen betaling natuurlijk. www.bloedwaardentest.nl
Ach als het via huisarts gaat moet ik het ook zelf betalen Die dat zou niks uitmaken. Ik ga eens kijken
Ik vind het er positief uitzien! Ik had ook hele erge krampe 12/13 dpo alsof ik ongesteld ging worden en toch zwanger toen..
Een dip is niet perse nodig hè Maar ik durf hier er nog geen vertrouwen in te hebben, ms gevoel is zo af en toe aanwezig. Normaal heb ik geen ms gevoel voordat ik ongesteld moet worden
Nou ik heb toen pas 16dpo getest omdat ik die dag moest bloedprikken in het ziekenhuis en wilde die uitslag toen afwachten...
Ik heb deze ronde echt geen f*cking idee, pardon my french... dat is de frustratie hahaha. Ik heb al dagen een rood gloeiend gezicht. Krampjes was niks, denk spanning zat met de kat bij de DA. Afscheiding wisselt dan niks, dan nat dan wit dan een geurtje, valt geen touw aan vast te knopen. Ik hou van exacte gegevens, en die heb je alleen als ms weg blijft of bij een positieve test. Of ik heb corona/ ben ziek of niet, heb nog nooit zo een hoge stabiele temp gehad, temp net nog steeds 36.8.. ik begrijp er werkelijk niks van. Testen heeft geen zin want kan nog een lijntje van de ovitrelle hebben. Borsten zijn nu minder maar vannacht, echt niet normaal toen ik de tap af moest om te plassen dat is ook al 3 dagen..
Ik snap je, ben ook eentje van duidelijkheid. Of een posi test of ms Het klinkt hoopvol, hoop voor je dat het raak mag zijn!