Ik heb alle hoop voor jou dat hij nog komt hoor! Je hebt geen knaller gehad hè En 10 is wel heul vroeg.. ik denk nog ff volhouden♡
Hier ook aan het wachten. Cd19! Ook geen positieve test gevonden.. 1 dag was de test ietsjes donkerder. Maar niet echt knallend. Ik heb vandaag maar 10 nieuwe testen erbij gekocht... dus test ‘vrolijk’ door. En wij maken het hier ook om de dag gezellig.
Ik had ook pas op cd20 een positieve ovulatietest, moed zakte mij ook in mn schoenen dus snap het gevoel. Maar toch een mooie knaller gehad! Komt bij jullie ook nog
Whahaha ja dan snap ik het wel dat je met 1 dpo bent begonnen met testen en het niet uit maakt 1 of 5 meer of minder neit uit maakt. Al maak je jezelf zo wel een beetje gek want elke witte test is een teleurstelling. Hopelijk mag je snel een aantal positive testen in handen hebben.
Fijn dat je toch knaller hebt gehad. Ja hoop dat hij hier ook nog komt. Als die nog even duurt pas ik niet meer op het lijstje half augustus
Dat geeft toch niks, gewoon gezellig mee blijven kletsen. Maar dan heb je nog wel een aantal daagjes hoor die knaller komt vast eerder!
Wel fijn weer zo'n groepje met meiden die wat meer kletsen enzo, ipv de 'door tot roze' lijst die een beetje deprimerend wordt zo langzamerhand Voel me ook weer wat positiever erin staan ♡♡♡
Fijn te horen. Ik vind het ook altijd wel gezellig als er in deze weken een beetje over koetjes en kalfjes gekletst kan worden om de tijd te doden
Hé! Niet ongerust worden! Hier ook dag 18 vandaag en nog steeds geen knaller en smiley. Vorige maand was die ook pas dag 19 vermoed ik. Dag 10 zou inderdaad vroeg zijn, ik zou nog zeker even doortesten! En heb je hem gemist maakt het ook niet zoveel uit aangezien jullie wel goed zitten met gezellig maken!
Zolang hij komt, maakt je kans zeker ? Maar snap het wel heel goed dat het wat frustrerend is als je langer moet wachten op je ei.. zo worden de cyclussen direct heel lang hé!
Ik hoop met je mee ! Hier ben ik soms wat paranoia.. als ik weet dat de eisprong eraan komt en we hebben het gezellig gemaakt durf ik bijna niet meer actief te zijn, uit vrees dat de zaadcellen hun weg niet zouden vinden
DPO 12/13 volgens mij... dit is de eerste keer qua ovu testen enzo is voor mij een beetje nieuw. Mijn iwatch gaf toevallig aan... uw menstruatie moet binnenkort beginnen
Ik vind het ergens ook wel lief <3 bedoel sex is in mijn ogen iets normaals en elke volwassen (en ook bejaarden) doen het..... Misschien opbeurend bedoeld, van hop laten we hopen dat het lukt??! Maar dat is mijn kijk er op hahaha
Haha, jah! Ze bedoelt dat sowieso lief hoor! Heb er ook heel veel steun aan. Voelde mij er gewoon redelijk ongemakkelijk bij... T blijft wel je mama. Dan vind ik dat toch zo iets waarvan je allebei doet alsof het niet gebeurd of zo?