Ik geloof er ook echt nog in hoor! Soms is het gewoon om onverklaarbare reden een beetje trager allemaal... Ik duim in elk geval!!
@Mayson Maandag is mijn nod pas lol.. testen haalt nog niet zoveel uit. Ik heb verder geen hoop deze ronde, dus weinig mee bezig. We hebben t wel op de goede dagen gezellig gehad.
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (3) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Michele25 - 35jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (2) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI Miekke - 39 jaar - tweede kindje - IUI 5 8 augustus (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 augustus (2) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 augustus (5) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 augustus 15 augustus Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (17) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Goede avond dames, oef Moet weer eens paar paar paginas bij lezen ik Had deze dagen geen Internet dus kon me niet inloggen. Maar oke, ik zit nu op 2 dpo, we hebben het wel zowat al deze dagen gezellig gemaakt en denk dat we nog twee dagen gaan doen voor Het geval dat. Maar vandaag Even de zwemmers laten rusten
Vandaag een omo witte test op 10dpo (cd24). Ik weet het, het kan nog van alles worden maar Ik voel ook al sinds een paar dagen niks meer. Dus ben er nu niet meer zo zeker van.
@Mayson wat jammer maar 10dpo is nog steeds erg vroeg dus nu negatief kan nog steeds positief worden.
Ja ik ook maandag, we lopen samen daarom vroeg ik het ook. Waarom denk je dat het niets geworden is deze maand?
Ja het is een early test voor 6 dagen voor nod kan je hem gebruiken. Ik moet nog 5 dagen dan heb ik mn nod
Even iets helemaal anders... Ik heb al een paar dagen zo een van de 'bultjes' op mijn tepel dat wat groter en roder is dan de rest. Nu is dat echt wat aan het ontsteken precies (kwam beetje etter uit vanmorgen en nu wat bloed/vocht). Doet ook constant een beetje pijn. Iemand dat ook al eens gehad? Kan ook een haartje zijn dat ontstoken is of zo? K wil nu precies nog niet direct voor het minste naar de huisarts (blijft toch een risico), maar ben toch een klein beetje bezorgd...
Heb alles weer gelezen hoor. Wordt veel gekletst leuk! Ik weet niet of ik mijn menstruatie nu 1-8 moet verwachten of 14 dagen na eisprong op cd17