Oh echt! Ja heel vervelend... Wij ook idd... En vandaag beide positieve ovu test? Ik ook positieve cb en action!
Jah, tis dat het bij mij allemaal super moeilijk gaat blijkbaar, het geld interesseert ons al niet meer ondertussen (kosten van echo's en medicatie zetten het wat in perspectief, die paar keer 30eur kan er dan ook nog wel bij! ) Maar als je weet hoe je action moet lezen ook zeker doenbaar hoor! En bij mij met PCOS geeft alles sowieso altijd lichtjes positief aan, dus ik ben niet echt een goede om mee te vergelijken!
Ja dan valt dat in het niet. Daarom vind ik het voor mij nog te duur. Maar de echo betaal je ook zelf? En medicatie om de eisprong te stimuleren ? Word dat niet vergoed ?
De echo is elke keer 40euro (ondertussen al een 10tal gehad). Daar krijg ik 15euro van terug via ons ziekenfonds. Daarnaast neem ik een voedingssupplement van 40euro per maand, naast de medicatie die ik gewoon meekrijg van de gyneacoloog. Die is gelukkig gratis. Maar per maand zit ik al snel aan 150euro zonder ovulatietesten... Dacht dat baby's zelf duur waren en dat maken een zeer goedkope hobby of zo?
[/QUOTE] Heb mezelf er ook opgezet, ondanks ons traject. Ben met acupunctuur begonnen en houd nog steeds goede hoop. Succes allemaal! (moet nog wat nalezen)
@Mauzy82 las dat je in het traject zit, hoe voel je je nu? (2 jaar geleden zaten wij volgens mij ook in een forum)
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (3) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Michele25 - 35jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (2) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI Miekke - 39 jaar - tweede kindje - IUI 5 8 augustus (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 augustus (3) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) Asil - 38 jaar - 1e kindje (7 jaar bezig MMM, 2 miskramen) 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 augustus (5) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 augustus 15 augustus (1) Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡Totaal (28) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (19) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Herkenbaar... Ik merk dat ik er ook erg mee bezig ben. Maar na mijn vorige gekmakende cyclus, doe ik nu meer mijn best om het los te laten. Wel makkelijk praten, want ik denk dat dat moeilijker wordt als je al langer wacht...
Klopt je bent je extra bewust van alles wat je lichaam doet nu.. Ik probeer ook niet heel veel te letten op alles maar dit was zo opvallend.. heb ik echt nooit
Ik heb weer even bijgelezen. Ben op vakantie en kan niet zo goed onthouden wie wat zegt, dus vind het ook best lastig om te reageren op jullie berichtjes. Maar ik leef met jullie mee. Speciaal met degenen die al zolang bezig zijn. Hopelijk mogen er deze maand een heleboel mensen op roze. Zelf moet ik rond maandag ongesteld worden. We zijn vrijdag weer thuis dus ik denk dat ik maandag afwacht, voor ik ga testen...
Haha zo herkenbaar. Maken onszelf er een beetje gek mee Sinds december gestopt met de pil, elke eisprong voel ik super goed. Sinds nu bezig met kindjes en meende al iets wat gevoelige buik te voelen van de eisprong. Maar dan denk ik dat ik me dat inbeeld hahahah
Inderdaad. Heel herkenbaar. Wij zijn pas net begonnen. Blijft toch hele tijd in je hoofd spelen. Zit nog niet eens in mijn wachtweken.