Ow maar je hebt binnenkort een gesprek met de fertiliteitsarts toch? Dan kan je verder worden geholpen. Dat is toch fijn? Ik snap wel dat je het liever zelf had gedaan maar wel mooi dat het dan niet daar bij stopt als het zelf niet lukt maar je er bij geholpen word. Heb ik ook gehad bij dochter waar we al 1,5 jaar lang probeerde maar niet lukte. Uiteindelijk toch vanzelf nog gegaan net voor de IUI behandeling. Denk ook omdat het mij heel veel rust gaf en echt een last van mn schouders af viel omdat we wisten dat we geholpen werden.
Super leuk! Ik heb een dochter van 11j. Al een puber tutje. En ben iets meer als 3j samen met mijn huidige vriend. Ben nu 4j bij mijn ex weg. Dus dochterlief heeft het helemaal meegekregen, maar ging helemaal goed. Ze vind mijn partner erg leuk, dus dar scheeld wel. Mijn nod is de 15e. En die van jou ?
Wij hebben vanaf dag 1 afgesproken dat we niet voor vruchtbaarheidsbehandelingen gaan. Het is ons 4e kindje en we laten deze behandelingen graag over aan koppels waarbij het echt nodig is. Ik loop alleen wel met veel pijn en wil uitzoeken waar het vandaan komt. Vandaar deze arts.. komt eruit waarom het niet lukt zou dat wel heel fijn zijn.
Nee daar heb je ook gelijk in!! Nieuwe ronde nieuwe kansen en liefde is er dus whoop! maar geen bloed is ook nog geen rampen bedenken, besef mijzelf nu ook toen ik testte 2 dagen overtijd ik 1-2 weken stond met een digitale clear blue, misschien nestelt zich alles gewoon laat in hahahaha! We houden hoop, ik wil morgen weer testen als er geen bloed is, ik voel me wel opgeblazen dus we wachten rustig af en ondertussen toch tampons in mijn tas!
Ben zo benieuwd naar de eerste testjes... hopelijk allemaal positief natuurlijk Hier vandaag 8 dpo en weinig tot niets maakt me redelijk nerveus eerlijk gezegd
Ik zat er net aan te denken. Hier ook niks te merken. Wel wat gevoelige borsten en gisteren menstruatieachtig gevoel in m'n onderbuik. Moest gisteren ook belachelijk vaak plassen...vond ook m'n oude berichten, bij de jongste had ik dit dus ook. En testte ik positief 5 dagen voor NOD. In dit geval zou dat zijn op 1 augustus Ik heb alleen de ultra sensitive testen van Z&K in huis, waar ga jij mee testen?
Ik gebruik hormonen, dus gevoelige borsten van hormonen en zo. Kan er dus geen peil op trekken Ik ga gewoon testen met de kv die bevallen mij nog het beste Edit: Klinkt spannend bij jou, dacht vanmorgen hier ook eventjes het menstruatie gevoel te hebben maar is alweer weg. Het enige wat dan vager is, ben wat misselijk denk ik haha.
Ikke ook ! Of 11 dpo zondag want we gaan zaterdag een dag weg. En ja ik zal ws nog pregnyl testen dus de testen daarna geven pas uitsluitsel
Het begint nu voor een aantal dames echt wel spannend te worden.. Heb al zin in all (tuur)testjes! Ik heb als verwacht m'n ei gevonden
Ja mijne ook gisteren ochtend. fertility friend app geeft aan morgen 1DPO.. maar kan evengoed overmorgen, vind dat steeds iets moeilijks
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (3) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (2) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI Miekke - 39 jaar - tweede kindje - IUI 5 8 augustus (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 augustus (3) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) Asil - 38 jaar - 1e kindje (7 jaar bezig MMM, 2 miskramen) 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus (0) 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 augustus (5) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 augustus (0) 15 augustus (2) Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 1e ronde Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡Totaal (29) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (21) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Vanmorgen weer een ovulatietest gedaan die was een stuk lichter dan gisteren. Dus ga er vanuit dat vandaag mijn eisprong is, morgen 1 dpo. Gisteravond hebben we het gezellig gemaakt en vanavond nog even. Ik ga vast op het wachtbankje