Ik denk toch dat m'n eisprong wel is geweest... Eergisteren heel veel rekbaar slijm.. nu bijna niks meer. Wel ga ik vanmiddag nog even een ovulatietest doen.
Ooh! De eerste testen komen dichterbij!! Spannend!!! Ik duim voor een immens roze lijst! Veel succes voor de meiden die hun ei gevonden hebben ondertussen!
Goedenmorgen dames . Wat spannend! Wie gaat er wanneer als eerste testen ? Ik had met mijn zwangschap toen eerst ook nergens last van. Ik wist al dat ik zwanger was en had verder geen symptomen. Die kwamen iets later
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (3) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 Mickey20 - 41 jaar - 2e (5e) kindje - ronde 13 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (2) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI Miekke - 39 jaar - tweede kindje - IUI 5 8 augustus (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 augustus (3) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) Asil - 38 jaar - 1e kindje (7 jaar bezig MMM, 2 miskramen) 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus (0) 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 augustus (5) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 augustus (0) 15 augustus (2) Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 1e ronde Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡Totaal (29) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Goedemorgen dames, Veel bijzondere verhalen lees ik hier. Ik hoop voor iedereen dat die grote wens mag uitkomen! Bij mijn vorige zwangerschap (na een miskraam van een tweeling, en onze dochter was eigenlijk ook een tweeling) heb ik ook veel steun gehad aan de dames op dit forum. En nu we alweer ruim een jaar bezig zijn, vond ik het tijd worden om me weer hier aan te sluiten. Het is elke maand weer enorm spannend. En ook elke maand zó'n teleurstelling geweest toen ik weer ongesteld werd. Als het deze ronde niet lukt ga ik toch echt met een arts praten. Maar ik voel vanalles (al is het wel heel anders dan bij mijn vorige 2 zwangerschappen), dus ik heb een beetje hoop...
Goedenmorgen. Gezellig dat je meepraat . Heftig zeg wat je schrijft. Lijkt me erg moeilijk. Hopelijk is het deze maand raak voor je en hoef je niet naar de dokter ervoor.
Ik ga proberen de rust zelve te blijven (hahahahaha... Grappig, echt... ) tot 8augustus. Sowieso test ik niet te vroeg, maar de voorbije twee rondes was de ronde op 11dpo al afgelopen. Mijn app schat dus mijn NOD op 9/8, en ik test sowieso enkel in het weekend (eender welk resultaat, ik wil dat niet verwerken tijdens een werkdag... ) waarschijnlijk doe ik een eerste testje op 8/8, dat is al minstens 11dpo (kan ook 12 zijn, afh van wanneer mij ei nu echt sprong). De voorbije twee rondes steeds menstruatie voor ik kon testen, dus ik probeer niet te hoge verwachtingen te hebben. Zo, dan ga ik nu rustig verder met alvast in mijn hoofd de kinderkamer in te richten, kwestie van de verwachtingen laag te houden...
Dankjewel Lientje! Jij ook al een jaar bezig, wachten duurt lang hè als je iets zo graag wilt. Ik duim ook voor jou!
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (3) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 Mickey20 - 41 jaar - 2e (5e) kindje - ronde 13 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (2) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI Miekke - 39 jaar - tweede kindje - IUI 5 8 augustus (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 augustus (3) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) Asil - 38 jaar - 1e kindje (7 jaar bezig MMM, 2 miskramen) 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus (0) 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 augustus (5) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 augustus (0) 15 augustus (2) Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 1e ronde Ajuuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - 7e ronde Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡Totaal (29) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Mag ik ook meekletsen? Ik twijfelde omdat altijd achteraan hang en dan iedereen alweer weg is. Maar ik zie dat er hier ook aan 't einde van de ronde nog een hoop hun nod hebben. Ovulatietest piekt bijna dus ik houd m'n nod op de 15e. Ik heb een beetje meegelezen, maar was erg veel om in 1 keer te lezen haha.
Ik probeer er ondertussen zo veel mogelijk mee te lachen, want ik ga anders los depressief worden denk ik... Hopelijk helpt deze houding ook al wel wat. Proberen er wat luchtiger tegenover te staan... Dankje! Jah, nooit gedacht dat het zo lang ging duren, en dat we daarbovenop ook nog eens niks zelf zouden kunnen... Alles behalve wat we ons erbij hadden voorgesteld, maar je moet er door he. Ooit is het onze beurt, daar moeten we maar aan blijven denken...
Goedemorgen. Leuk dat je meeklets. We hebben rond dezelfde tijd de nod. Ik heb het ook op de 15e gezet maar kan zo later zijn Succes!
Geen idee... Ik dacht dat het testlijntje net zo donker moest zijn als de controle lijn. Maar die is hier iets lichter dus ik dacht dat het donkerder zou kunnen. Gisteravond in ieder geval al gezellig gehad (toen was ie nog negatief dus 'no pressure' hahaha) Gaan gewoon nog even door voor de zekerheid.
Maar nee joh! Hoe kom je erbij? Namenlijst, meubels voor de kinderkamer, kado'tje om het aan de grootouders aan te kondigen...