Vorige maand was m'n nod 4 dagen eerder. Eisprong was opeens eerder. Toen heel consequent teunisbloemolie r de slikt, deze maand niet zoveel geslikt en gelijk een latere eisprong. Jij ook succes!
Ik vind die al heel positief. Maar goed dat je hem in elk geval al gebruikt hebt! Je kan testen of hij donkerder wordt, maar Action is meestal zodra hij echt roze is dat ze hem als positief beschouwen. Bij twijfel idd gewoon testen en dan zie je vanzelf wel als hij terug lichter wordt... Kan je hem al zeker niet missen!
Tja lachen helpt bijna altijd hè Ja dat is echt een tegenvaller als het zolang duurt. En snap ook dat het al helemáál niet makkelijk is als het niet zélf lukt. Maar inderdaad, van depressief zijn wordt het ook niet beter en hoop houden is goed! Jullie doen je best en al die moeite wordt vast héél binnenkort beloond!
Hahaha geweldig. Hoe ga je het vertellen ? Mijn moeder weet al dat ik er mee bezig ben. Heb 2 zusjes zwanger dus ja... Maar wil het nog wel leuk vertellen
Bij mij kan de Action juist echt flink knallen! Zal even een foto zoeken... Bij mij is hij als hij lichter is dan de controlelijn echt nog niet positief
Jah, meer dan dit kunnen we helaas niet doen... De gyneacoloog heeft mij ook al verboden om nog terug te komen, tenzij voor een termijn echo. Dus die is in elk geval al positief!
Heel appart, maar wist het al na de daar zeg maar. Het was eigenlijk niet de bedoeling maar ja we wisten dat het kon gebeuren. En toen had ik al zoiets van ,: volgens mij is het te laat om nog anticonceptie te gebruiken Dus na een week een test gedaan en die was negatief, er werd al gezegt door anderen "je hebt niet zwanger, de test zegt het" maar ik wist dat de test geen gelijk had ( hoezo eigenwijs) Na nog een week weer een test gedaan en die was positief. Wist ook al dat ik een meisje kreeg. Heel appart. Ik wist bij mijn zusje ook al dat ze zwanger was. Had dat tegen mijn moeder gezegt, zij wist het al maar mocht niets zeggen. Werd een mk En nu is ze weer zwanger en dat wist ik ook
Mijn ouders weten het ook al (omdat we met een voet in het fertiliteitstraject staan hebben we het gezegd, dan heb ik er ook wat steun aan en zo...) Ik ga voor beide een koffie tas laten maken. Ik weet nog niet of ik ze dan ga uitnodigen voor een brunch en er de tafel mee ga dekken, of dat we het gewoon inpakken. Zal wat van corona afhangen. Maar heb ze al zelf ontworpen... Ik ga ze wel pas bestellen als er een positieve test is. Anders brengt dat sowieso ongeluk!
Hoi Meiden, Ik lees mee, heb mezelf ook op de lijst gezet . Misschien niet op het juiste forum, maar toch. Wij zijn 7 jaar bezig (wel een pauze gehad vanaf 2018, sinds mei 2019 proberen wij het weer op een natuurlijke manier), heel traject gezeur en gedonder. 24 Aug. weer eens overleg met het ZH. Toch de stille hoop dat een vervolg van het traject niet nodig is. Ben sinds deze maand begonnen met acupunctuur. Sinds 2019, 15 KG afgevallen en doe wat yoga en meditatie. Hoop toch echt dat het nog zijn vruchten af gaat werpen. Voor de meiden hier hoop ik dat jullie wens en de weg er naar toe niet zo lang hoeft te duren. Voor de meiden die in een traject zitten hoop ik dat die vanaf nu nog voor korte duur is. Heel veel liefs, Asil
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (3) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 Mickey20 - 41 jaar - 2e (5e) kindje - ronde 13 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (2) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI Miekke - 39 jaar - tweede kindje - IUI 5 8 augustus (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 augustus (3) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) Asil - 38 jaar - 1e kindje (7 jaar bezig MMM, 2 miskramen) 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus (0) 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 augustus (5) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 augustus (0) 15 augustus (3) Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 1e ronde Ajuuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - 7e ronde Line922- 27jaar-1e kindje--ronde 4 Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡Totaal (30) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Het dames, Ik kom er ook bij! Ik dacht dat mijn nod eerder eind augustus zou liggen maar het ziet ernaar uit dat m'n ei de komende dagen al zal springen. Veel te vroeg en zeker niet optimaal qua timing dus heb er niet teveel hoop op deze ronde... De 2 vmks hebben heel mijn cyclus in de war gestuurd Veel succes iedereen
Wow, wat een lange tijd Asil! Lijkt me superheftig. Ik hoop dat jullie wens binnenkort vervuld mag worden! In elk geval welkom!! Leuk dat je meepraat.
Als mijn ei op dag 14 was geweest zou ik morgen ongesteld moeten worden. Ervan uit gaande dat hij op dag 17 was moet ik dus nog even wachten. Normaal echt goed last van mijn borsten, maar echt niks noppes nada. we gaan woensdag weer naar huis na 1,5 week vakantie. Ik denk dat ik dan pas test ga doen, maar mijn gevoel zegt dat dat niet nodig is