Bedankt voor je reactie. Ik hoop het ook, heb 2 MK's gehad. 1 x natuurlijke zwangerschap jaarwisseling 2015 / 2016. Na 8 weken kwam de MK nog niet op gang en heb ik een curettage gehad. 2de MK na IVF 1B poging 2018. (alles in mijn handtekening te lezen) Maar niet getreurd hoor, hou de moed er in. Maar inmiddels 38 en klok begint nu toch echt te tikken
Spannend.. wat zijn die cyclussen toch raar he. Elke maand hier weer anders.. succes met de zoektocht naar je ei.
Ik vind het ook zo lastig en raar.. eergisteren echt super rekbaar slijm.. nu niks.. Maar ik heb ook niet het idee dat m'n eitje nu gesprongen is (als ik op buikpijn af ga) Maar testen worden wel wat lichter.. maar of dit nou echt m'n eisprong is.. en ik heb maar 1 keer per dag getest omdat ik het nog wat losjes wou laten.. ik weet het niet
OwJa tuurlijk ik zie het in je banner van je dochter. Ja dan heeft ze het al echt bewust mee gemaakt idd. Ben je ook lang samen geweest met je ex? Ik 15 jaar. Maar ineens zei hij dat hij niet meer wilde en trok de stekker er uit. Ik heb het verder onderzocht en hij bleek al een half jaar lang een dubbelleven te hebben. Terwijl we samen een baby hadden. Ik had het totaal niet verwacht. Ook omdat we niet aan anticonceptie waren omdat we snel voor een 2de wilde. Ik heb er jaren om moeten rouwen. Het was zo'n klap voor mij. Ben heel erg gekleineerd en mocht geen mening hebben en keuzes maken. Als ik dat wel deed werd hij woedend en zat ik in een hoekje te huilen. Bang dat hij mij zou gaan slaan en werd respectloos behandeld. Dat slaan en schoppen deed hij wel eens ook waar dochter bij stond als 1 jarige die dan heel hard ging huilen omdat ze bang was. Verschrikkelijk. Hij is een narsist. Maar dat zag ik toen niet. En het is in de loop door de jaren heen ingeslopen. Toen zat ik in die bubbel. Nu niet meer en kon ik alles veel beter inzien hoe ik het toen heb gehad. En snap niet dat Ik het zo lang met hem heb uit kunnen houden. Maar ik was ook bang om de relatie te verbreken. Door zijn mening en de gevolgen er van. En ik was heel afhankelijk van hem geworden dus wist niet wat ik zonder hem moest. Nu weer happy met mijn huidige vriend. De wereld ging voor me open en ik wist nie wat ik meemaakte. Mm vriend is zo respectvol en begripvol. Ik kende dit helemaal niet meer en wist niet wat me overkwam en dat dit nog bestond. We zijn nu sinds ik hem ken met een klushuis bezig. Hij heeft hem toen gekocht 4 jaar geleden en toen hij alles gestript heeft kwam ik er bij. We hebben het huis samen weer opgebouwd en mijn mening heeft juist mee geteld met de verbouwing over keuzes maken hoe we de keuken, badkamer en nog veel meer willen hebben. Het klushuis is nu bijna klaar. Over 2 weken gaan we verhuizen. Zo spannend. Weer samen wonen, dochter sinds 1 jaar op school en nu na de vakantie naar een andere school (ander dorp gaan we wonen). Ik ben hier gestopt met mijn werk. Ik ben gastouder en start per september met mijn nieuwe gastkindjes in het nieuwe huis. Veel veranderingen voor ons maar ik heb er zoveel zin in. Eindelijk weer samen wonen na 3 jaar hier in die huurhuis te hebben gezeten met dochter lief. Het voelde niet als een fijn huis hier want ik zit hier door de scheiding van mn ex. Maar straks is alles beter en hebben e ons droomhuisje met een hele grote tuin waar de gastkindjes en eigen kinderen in kunnen spelen. Nu nog samen kindjes maken
Zo herkenbaar. Die van mij is ook een narsict . Ook veel later doorgehad. Bij hem gebleven vanwege geen zelfvertrouwen etc.. Op een gegeven moment kwam hij bij me en zei dat het over was. Op dat moment had ik het ff moeilijk maar daar was ik gelukkig snel overheen. Wonder boven wonder had ik snel een huisje gevonden en werk ( was bewust thuis voor de kleine. ) Niet veel later kwam ik erachter dat hij vreemd ging . Niet dat hij sex had met een ander, maar hij praatte ook al een half jaar met een ander. En ik had gezien wat coor appjes het waren. Waren vrij close berichten. Ik woonde toen al op mezelf en had hem er toen mee geconfronteerd bij mij thuis. En had hem helemaal verrot gescholden...En oh dat voelde lekkerrr! Had hem zo mijn huis uitgezet. Durfde eerder nooit tegeb hem in te gaan en nog vind ik het moeilijk. Heel soms lukt het , maar verder niet Ik was echt bijna 10j met hem samen .scheelde 3 weken ofzo. Nu heb ik 3 jaren een vriend en is zo heerlijk. Durf te zeggen waar het op staat en laat me niet kleineren. Doet hij ook niet maar door mijn verleden voelt het soms zo. Vat soms dingen verkeerd op en ben de makkelijkste niet. Maar ook dat komt allemaal goed. Fijn dat bij jou ook alles goed terecht gekomen is. Leuk Vooruitzicht allemaal zeg. Met kindjes werken is ook erg leuk. Doe ik ook. Maar dan op een kdv en soms bso Heeft het bij jou ook deuk gegeven in je zelfvertrouwen enzo?
Hahaha ik heb wel het idee dat die van er niet om staat te springen . Doe het dan nu weliswaar niet om de dag. Maar wil nu wel voor de 2e x deze week. En hij loopt nu al soms te miepen
OOH maar dat is hier ook hoor!!! Voor mijn vriend hoeft het maar eens in de drie dagen of zo. Rond de eisprong moet hij nu van de gyn soms drie dagen achter elkaar... Jongens toch, net of de wereld vergaat! Ik denk soms echt je vrienden moesten je bezig horen! Maar snap wel dat het echt niet leuk is als het moet hoor! Heb ik zelf ook wel. Die dagen dat het van de moetes is heb ik er zelf ook geen hol aan.
Hoe kon ik ookalweer een foto toevoegen ? Bij mij nog iets veranderd in de ovu test. Nog steeds een licht streepje.
Die van mij vind 1x in de week wel prima. En nu wil ik ervoor gaan ( hij vind het nog eng en wil het eigenlijk het liefst uitstellen, maar ja ik word er niet jonger op en heb al een meid van 11.) En nu zegt hij ook dat het een moetes word en dat vind hij niet leuk, maar ja dan heeft hij nu de pech En ik maar denken dat mannen wel van die dekhengsten waren , er niet genoeg van kunnen krijgen...
Yess gelukt! Mijn testen van gister en vandaag.. zit er nog niet aan te komen volgens mij. Maar volgens mijn buik wel heel iets.