Hier een vriend die het gelukkig wel meerdere dagen achter elkaar kán.. Maar het is wel duidelijk meer een moetje Ik probeer het maar extra leuk voor ons beiden te maken
Fijn dat hij positief varenderd is daar in. Super Die van mij vind het eng want hij lees overal over ziektes etc.. En in mijn familie komt geestelijke beperkingen, adhd en autisme voor (, dit laatste heeft mijn dochter ook ) Ik heb vanaf dag 1 van de relatie gezegt wat ik wou en hij wou ook. Alleen nog niet. En nu wil ik heeel graag ( het klappert nogal ,) Dus ja.. Wauw.. meen je. Lekker dan. Wow.. dat is super. Heb je goed voor elkaar. Die van mij heeft dat niet hoor. Kan me naakt zien en dan rustig gaan slapen
Hij Hij is 38 ikzelf ook. Mijne heeft mindere kwaliteit, maar nog zeggen ze in het ZH om de dag.. Daarom dat ik er benieuwd naar was.
Ik probeer het wel denk ik. Of het lukt weet ik niet . Ben gek op eten. Wel heb ik een b12 tekort en spuit daarvoor b12. Hoop niet dat dat in de weg gaat zitten
@Kruimeltje 1 het liefst nog 2 of 3 keer achter elkaar maar dat mag ook weer niet van het ZH in verband met verminderde zaad kwaliteit.
Nee ik had idd ook geen zelfvertrouwen toen ik bij hem was. Ik was al een onzeker persoon met wijnig zelfvertrouwen maar hij heeft me dat nog meer ontnomen. Ik was volledig in zijn macht. We hebben veel gemeen lees ik. Ik vind het nog steeds lastig om me tegen hem opgewassen te voelen. Heb altijd nog het gevoel dat hij boven mij staat en het voor het zeggen heeft. Zal straks misschien iets afnemen als ik samenwoont. Dan heeft hij daar helemaal niks te ruziezoeken want dan staat hij aan de deur van mijn vriend . Uiteindelijk word/is het huis natuurlijk van ons samen ook al heeft mijn vriend het gekocht maar ik hou bij mn ex sterk vol dat het huis van mn vriend is. Ook al zolang samen 10 jaar zeg je. Ik ook al 15 jaar met hem doorgebracht. Bijna de helft van mn leven toen. Bah, blij dat ik r vanaf ben. Al blijft het met de omgangsregeling en wisselmomenten een gedoe. Dochter heeft ook niet altijd trek om daar heen te gaan. Toen ze nog klein was was het altijd al gillen, huilen en moest ze van me af getrokken worden anders lied ze niet los. Hartverscheurend om je dan om e draaien en weer naar huis te gaan na het wegbrengen. Nu zegt dochter steeds dat ze er niet meer heen wil als we samen met mijn vriend wonen. Hij is een soort papa voor haar en die mist ze elke dag. We zien mijn vriend nu nog maar 2x in e week (3 jaar lang) maar straks elke dag en daar verheugd dochter zich enorm op
Zoo beter.! Ik merk dat mijn libido hoger is dan die van mijn vriend. En hij is nog wel 4 jaar jonger
Ik heb een darmziekte waardoor zwanger blijven een probleem zou worden. Wat nu dus ook al duidelijk blijkt na 3 rondes.. Zwanger worden is gelukkig niet echt een probleem hier Ik heb niet echt aan m'n levensstijl veranderd maar mijn vriend wel. Hij drinkt niet meer in de vruchtbare week. Niet dat hij anders een alcoholic is maar hij geniet toch wel vaak van een aperitiefje na een stressvolle werkdag
@Kruimeltje1, ik ben daar in 2019 naar gaan kijken. Was niet perse heel zwaar. Ben ook 1.80 en woog bijna 100 KG mede door de medicatie, pregnyl en dergelijke. Nu weeg ik tussen de 85/86 KG en probeer dat ook zo te houden. Maar wij hebben nogal een waslijst . Allebei ADHD. Hij verminderde kwaliteit. Ik Endometriose, Prikkelbaardarmsyndroom, gekantelde baarmoeder, hartritme stoornis. Maar dit alles probeer ik met voeding, bewegen en acupunctuur in toom te houden, Ik heb veel gelezen over acupunctuur en zwangerschap en er zijn heel veel positieve verhalen. Dus nu rustig afwachten. Voor de endometriose ben ik geopereerd in 2015, gelijk daarna zwanger geraakt maar helaas een miskraam. Edit: die van mij drinkt ook graag een biertje maar sport daarnaast haast elke dag en eet redelijk gezond. Maar hij is ook erg fit en slank. 1.90 en 78 KG (merendeels spier)
Jah, beperkingen is bij ons ook nog wel een ding! Voor mij zou bv Down niet veel uitmaken, maar hij wil dat dan absoluut niet. Die kans is natuurlijk wel heel klein, dus proberen we voorlopig niet aan te denken. Wij neigen beide naar autisme (beide wat trekjes, geen diagnose) en ik heb zelf add. Dus dat gaat sowieso in de mix... Op zich geen problemen mee, ik heb zelf lang les gegeven en leiding gegeven aan kinderen met leer-en gedragsproblemen, loopt dan ook wel weer los denk ik dan... Mijn vriend flapt er graag vanalles uit... Valt niet veel aan te doen, vaak hebben we er dan wel even een meningsverschil over na een feestje bij zijn vrienden, maar hij bedoelt het nooit slecht... Dat onthoud ik dan maar!
ja, zaad is hier perfect in orde. Dus wij gaan er gewoon twee dagen op rij voor... Proberen het dan wel wat te timen dat we niets meer doen vanaf we weten dat de positieve test er gaat aankomen, dat het op dag 1 van twee al weer even geleden is. Dan lukt het voor hem beter, en de dokter zegt toch altijd dat het niet veel nut heeft voor de positieve test... (die gaat los in tegen al wat ik op google lees, vreselijk!! )
Ik ook ADHD maar neigt nu meer naar ADD. Heb jij niet het idee dat je lichaam altijd op spanning staat? En dat je altijd al bezig bent met de volgende stap. (Runs in the family hoor aan beide kanten) Neefje is 12 en ook Autistisch en merk dat ik het wel van mijn ouders heb en hij van zijn moeder. Ik probeer nu juist mijn lichaam en geest te ontspannen, man man man wat is dat moeilijk maar gaat steeds beter. En de acupuncturist zei iets tegen mij wat echt bleef hangen. En chinese gezegde vertaald: "wanneer men rijst wast, wast met rijst" of te wel concentreer je op 1 ding de rest komt later. En dat is echt mijn valkuil...
Die van mij moet ook niet weten dat ik hier lekker aan het kletsen ben hoor, of de geschiedenis in mijn telefoon nakijken haahah. Die wilt ook niks engs, of raars of wat ook horen.
Jeetje das wel een waslijst. Ga je accapuntuur doen? En goed afgevallen zie ik . Ik ben ook niet extreem zwaar. Wou al ff afvallen, ging een tijdje goed maar ja...corona . En daarna een oog operatie. Hopelijk mag ik over een week weer beginnen. Ik ben 1.71m en weer 78kg. Valt mee dus. Mijn vriend is lang en erg dun. Sinds kort issie 10kg aangekomen . Daar baalt ie een beetje van, maar hij kan het hebben . 1.80m en 76kg ong
@Asil . Die van mij weet ook niet dat ik hier klets. Hoeft hij ook nog niet te weten. Hij vroeg vanmorgen wel wat ik deed ,maar heb hem gezegt dat hem dat niets aanging
Jah! Op het werk ben ik echt met 1000 dingen tegelijk bezig! En dan is het half zes en ben ik doodmoe van alle prikkels! Echt niet normaal soms... Maar heb er wel al hard mee leren omgaan. Als kind nam ik medicatie, maar die heb ik afgebouwd en nu kan ik mij meestal wel goed concentreren. Nu werk ik thuis, maar op kantoor kan ik echt in een cocon kruipen en hoor ik niets of niemand als ik druk bezig ben met iets. Dan kan ik echt alles en iedereen buitensluiten. Mijn vriend weet dat ik hier meeschrijf, dat ik daar veel steun aan heb, maar no way dat hij moet weten wat en hoe! Hij wil zelf ook de naam van het forum niet weten, zodat hij niet kan gaan kijken. Hij gunt mij daar mijn privacy wel in. En idd... Telefoongeschiedenis... omg! 'buikpijn en zwanger', 'borsten pijn en zwanger' 'niezen en zwanger' zo van die dingen...
Hier alleen vanno hopelijk een positieve test voor jou! Zie dat jullie ook al een tijdje bezig zijn!!❤️❤️