Ik zie ook nog niets... :s Maar heel erg slechte tuurder, dus wil niet veel zeggen. Hoeveel dpo ben je?
Ik zie hem op de indroger wel. Over 2 dagen nog een keer testen.. zo testen ik bij onze dochter ook..
Voor mij dit nog niet positief. Vorige maand heb ik ook een Indroger gehad. Als ik morgen of overmorgen. Weer een streepje zie dan geloof ik meer in op dit moment denk ik dat niet zo is. ik voel me gewoon geen symptomen. het nog even afwachten.
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (3) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 Mickey20 - 41 jaar - 2e (5e) kindje - ronde 13 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (2) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI Miekke - 39 jaar - tweede kindje - IUI 5 8 augustus (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 9 augustus (3) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) Asil - 38 jaar - 1e kindje (7 jaar bezig MMM, 2 miskramen) 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus (0) 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 augustus (5) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 augustus (0) 15 augustus (3) Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 1e ronde Ajuuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - 7e ronde Line922- 27jaar-1e kindje--ronde 4 Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡Totaal (30) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (21) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier ook. Al anderhalve week aan het testen. Maar geen verandering. Twijfel elke keer zou ik om De dag gaan testen. Maar dan weer bang dat ik hem toch ga missen.
Heel erg jammer! Maar gelukkig geen onzekerheid inderdaad. Hoop dat jullie een goede terugreis hebben (gehad) en sterkte met de ongesteldheid.
Ik heb advies nodig. Ga zo uit eten en heb wel zin in een wijntje. Maar zit op 10dpo en heb geen idee of ik zwanger ben. Had net wel een minibeetje lichtbruinige afscheiding (sorry) bij afvegen. Dat heb ik vaker als ik ongesteld moet worden, maar had ik ook bij mijn zwangerschap... Wat zouden jullie doen? Gewoon maar niet drinken voor de zekerheid neig ik naar... Maar zou wel balen als ik het voor niets doe, want ga al zo weinig uit eten en drink ook eigenlijk al nooit
Ik ben misschien ook wel zwanger. Maar heb een jaar lang niks gedronken en dat heeft ook niet geloond. Dus ik zelf geniet van een wijntje of een liefmans. Het kan nu nog niet heel veel kwaad. Zolang je niet flessen achter elkaar drinkt kan t geen kwaad