Dan ga ik andere zoeken als ik wel ongesteld wordt eind van deze week! voorlopig nog maar even verder ei zoeken. Ik heb er nog 6 testers.
Ja ik denk dat ik me rond 9 DPO ook niet meer ga kunnen inhouden van testen. Hoe verloopt het bij jou? Ergens last van? Ik hoop dat we allebei positief testen
Ik probeer te ontspannen maar ben er zo zenuwachtig over. Weet niet eens waarom maar toch gaat het zo.. We kunnen niets anders dan afwachten. Dan is afleiding toch het beste denk ik. Ik probeer vooral leuke dingen te doen in de vakantie nu.
Idem hier .. enigzins hoop ik dat de dagen snel gaan zodat ik weet of het gelukt is of niet. Maar anderzijds is mijn verlof dan sneller gedaan
He dames. Wat een hoop gezelligheid hier! Ik kan het haast niet meer bijhouden.. Ik werd wakker met n giga blaasontsteking en ging in 5 uurtjes van geen klachten naar bloed plassen. Dus ik heb gezellig op de HAP gezeten vanmiddag voor een kuurtje. Ik heb dit normaal altijd alleen als ik zwanger ben, dus hoop op n voorteken hahah Ook zei ze bij het afhalen, ik zie dat je zwanger bent? Ohnee, een kinderwens haha. Zou toch leuk zijn als ik echt een positieve test heb over een week.. Voor de testers.. ik test altijd op 8a9 DPO eerst qltijd met n ovulatietestje. Die spoort ook HCG op. Niet dat t heel betrouwbaar is. Maar als die nog haast blanco is, dan weet ik wel zeker dat het geen zwangerschap is.. Dus dat is mijn plan voor volgend weekend.. zondag n ovu, geeft ie meer aan als "gewoon" maandag n zwangerschapstest Al hebben we er iets minder moeite in gestoken dan we normaal zouden doen omdat we volgende maand voor t echte gaan. Dus verwacht er niet teveel van.
Hopelijk voel je je snel beter met het kuurtje. Zou zeker mooi voorteken zijn.. nog een weekje geduld!
beterschap met je blaasontsteking. wel heftig dat het zo snel gegaan is. hopelijk een heel goed voorteken
Vandaag 7 DPO en heel sterk het gevoel dat het gelukt is. Bepaald gevoel wat ik haast niet kan uitleggen eigenlijk. Kan niet wachten om te testen.
Dat weet je pas zeker als je 14 dagen later ongesteld wordt of zwanger bent. Of met de temperatuurmethode
Heb je nog doorgetest? Lijkt alsof de knaller vanavond zou moeten komen. Dan je ei morgenavond of die dag erna en dan is de dag daarna 1 dpo
Heb met die testen zelfs vals positief getest. Zelf zou ik ze niet meer gebruiken. Had ze al besteld en daarna pas de recensies gelezen en die zijn niet zo best...