NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door MrsWit, 4 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Ik kom ook gezellig kletsen!
    Had vorige ronde positieve zwangerschapstestjes op en na NOD, maar helaas begon ik 6 dagen geleden te bloeden:( M'n testjes waren ook een stuk lichter.. Helaas een vroege miskraam dus. Ik heb mezelf weer even bij elkaar geraapt en ga nu met frisse, goede moed de volgende ronde in:thumup: Hopelijk krijgen we veel roze deze maand!
     
  2. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Sterkte en succes!
     
    Secret Promise vindt dit leuk.
  3. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hi meiden,

    Gister nog even gekeken en hij lijkt lichter dan de dag ervoor, dat zou betekenen dat ik nu op DPO 1 zit?
    We hebben we gezellig gehad met wijn (oeps!) was niet helemaal zo handig maar dat besefte we ons pas later. Maar ontspannen gezellig gemaakt en veel gelachen dus daar heeft het niet aan gelegen! Nu wachten
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  4. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Testje... van gister
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Elianora

    Elianora Actief lid

    31 jul 2017
    340
    308
    63
    Vrouw
    Wanneer was jouw positieve test? Een eitje springt uiterlijk 48 uur na de positieve test normaal.

    Als ik een positieve test heb op dinsdag, dan springt mijn ei uiterlijk op donderdag en reken ik vrijdag als DPO 1.
     
  6. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    Meer meiden die het zo vreselijk spannend vinden?
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  7. Zwennie

    Zwennie Bekend lid

    25 jun 2015
    736
    479
    63
    Ja ik haha. Vind het ontzettend spannend. Pas in de tweede ronde hier maar merk dat ik het nog spannender vind als de ronde hiervoor. Terwijl ik mn eisprong nog niet eens heb gehad o_O die wachtweken worden straks echt weer killing :roflmao:
     
  8. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Ja hier ook! Nadat ik vorige ronde een vmk heb gehad, is het een beetje geland dat we daadwerkelijk vruchtbaar zijn en het wel eens serieus kan lukken:eek::D Dat maakt het nu wel even wat (leuker) spannend! Uiteraard had ik liever gelijk zwanger gebleven.. Maar goed, van achterom kijken krijg je sowieso geen baby.
     
    Lootje, MrsWit en Browny89 vinden dit leuk.
  9. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    Ja vreselijk hè
    En die eerste weken zie ik heel erg tegenop
    Zelf met 4 maanden een overleden kindje gekregen
    Zo spannend of het goed blijft gaan
    En dan nog kan altijd wat mis gaan
    Kennis van mij had een voldragen kindje wat zomaar overleden is 2 dagen voor ze bevallen is
     
  10. Elianora

    Elianora Actief lid

    31 jul 2017
    340
    308
    63
    Vrouw
    Hier blijven de streepjes licht op mijn ovulatietest, dus voorlopig nog even wachten. Ik zit ook pas op CD 16 en de vorige keer had ik positieve test op CD 19, dus alles kan nog.

    @Dettol , heftig, moet echt moeilijk zijn! Ja, spannend, hier al tweemaal een vmk gehad... Terwijl we voor de eerste drie jaar zijn bezig geweest. We proberen eerst zonder MM, we kijken het even aan.
     
  11. Sisietje

    Sisietje Lid

    18 jul 2020
    8
    0
    1
    Vrouw
    Ik zit vier dagen voor nod en heb vandaag en gister negatief getest . Wie had dit ook en was toch zwanger? Ik ben echt super moe en heb gespannen borsten en ben duizelig en prikkelbaar . T voelt anders . Ik ben al bijna twee jaar bezig en 37 . Heb super lang niet voor nod getest omdat ik niet teleurgesteld wil worden . Maar mijn lichaam voelt zo anders dus ik hoop dat ik nog positief kan testen . Wie had dit toevallig ?
     
  12. Dettol

    Dettol Bekend lid

    12 apr 2020
    896
    418
    63
    Wat ontzettend spannend ik hoop dat het zonder mm lukt
    Ik duim voor jullie
     
    Sisietje vindt dit leuk.
  13. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Hier ook net een vroege miskraam achter de rug.. Vond het best heftig :( Je hoopt natuurlijk altijd dat het goed gaat. Bij mijn eerste kindje heb ik ook een vroege miskraam gehad en de volgende ronde was ik zwanger van een gezond kindje. Dus ik hoop het voor ons deze rond raak is :)
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  14. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Ik probeer daar zo weinig mogelijk aan te denken tijdens de zwangerschap anders wordt je helemaal gek als je denkt wat er allemaal mis kan gaan. Maargoed eerst nog zwanger worden :)
     
    Dettol vindt dit leuk.
  15. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Heb ik nog nooit gehad, maar ik lees wel verhalen van vrouwen die pas op de NOD (of zelfs er na) genoeg HCG aangemaakt hebben dat ze het op de test kunnen zien, dus er is nog hoop. Zelf ga ik niet meer op mijn lichaam af. Twee rondes terug echt overtuigd dat ik zwanger was, maar had ook negatieve testen, werd ook gewoon ongesteld..
     
    Sisietje vindt dit leuk.
  16. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Ach, jij ook :( Het is ook niet niks.. Ik was er ook een aantal dagen echt flink van geschrokken en verdrietig. Maar het verandert helaas niets:( Ik probeer er daarom nu vooral het 'positieve' van in te zien. Maar goed, een blijvende zwangerschap zal dan wel fijn zijn nu:rolleyes: Dat het bij jou met je eerste kindje gelijk raak was de ronde na een vmk, geeft mij ook wel goede hoop voor deze ronde:thumup: We gaan er gewoon voor, toch?:D
     
  17. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Het zwanger worden vind ik niet spannend meer. Na 3 jaar proberen meerdere vroegtijdige miskramen en missed abortion en de geboorte van ons dochtertje met 21 weken. Is dat er wel af. Het zwanger blijven vind ik spannend en doodeng.
    Afgelopen vrijdag in ziekenhuis geweest en krijgen bij een komende zwangerschap een vroege echo een termijn echo en met 16 en 20 weken een uitgebreide echo om ons mentaal door de eerste helft heen te helpen.
     
  18. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020


    1 augustus (2)
    MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13
    Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde


    2 augustus


    3 augustus (3)
    Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Dettol -28 jaar- 4e kindje-ronde 1
    Michele25 - 35jaar - 4e kindje - ronde 6

    4 augustus

    5 augustus (1)
    Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4

    6 augustus


    7 augustus (2)
    Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3

    8 augustus (1)
    Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2

    9 augustus


    10 augustus


    11 augustus


    12 augustus (2)
    Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

    13 augustus (1)
    Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk)

    14 augustus

    15 augustus


    Onbekende datum (2)
    elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje.
    Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2



    Totaal (14)
    Wachtend op de eisprong (13)
    Wachtbankje (1)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  19. ilse23

    ilse23 Actief lid

    16 jan 2017
    283
    186
    43
    Vrouw
    Kinderopvang
    veluwe
    NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020


    1 augustus (2)
    MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13
    Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde


    2 augustus


    3 augustus (3)
    Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Dettol -28 jaar- 4e kindje-ronde 1
    Michele25 - 35jaar - 4e kindje - ronde 6

    4 augustus

    5 augustus (1)
    Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4

    6 augustus


    7 augustus (2)
    Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3

    8 augustus (1)
    Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2

    9 augustus


    10 augustus


    11 augustus


    12 augustus (2)
    Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

    13 augustus (1)
    Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk)
    Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje - ronde 2

    14 augustus

    15 augustus


    Onbekende datum (2)
    elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje.
    Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2



    Totaal (14)
    Wachtend op de eisprong (14)
    Wachtbankje (1)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
     
  20. ilse23

    ilse23 Actief lid

    16 jan 2017
    283
    186
    43
    Vrouw
    Kinderopvang
    veluwe
    Hee dames! Wat leuk dat er al een nieuw groepje is gemaakt.. En daar wordt al gezellig in gekletst. Ik denk dat ik 13 augustus mijn nod heb.. 2e ronde dus nog zoekende in mijn cyclus.

    Voordeel eerste week van onze vakantie moeten dus de vruchtbare dagen zijn.. En tijdens het wachten zijn we op vakantie.. haha

    Hopelijk veel roze in de groep:):thumup:
     
    MrsWit vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina