Aha.. ik ga het sowieso loslaten.. ik zie wel wanneer m'n ei komt. Ik neem de testen maandag ook niet mee op vakantie.
Bepaald voorgevoel, maar eigenlijk slaat dat nergens op natuurlijk want duidelijk is het nu nog niet.
Dit herken ik wel . Had ik bij mijn dochter ook. Ik wist het gewoon. Hoop voor je dat he voorgevoel klopt. Ah neee das ruk. Je hebt ook geen signalen ? Dat je misschien een late innesteling hebt of dergelijke?
Ik heb gister niet meer doorgetest. Mijn dag loep niet zoals het zou moeten lopen. Ah zo. Dankje. Dat wist ik niet. Dat snap ik. Je bent alleen dan maar daar nee bezig. Hoop dat het lukt en dat je er een leuke vakantie hebt en erg leuke avonden.
Ik lees mee, maar kan weinig reageren omdat we op vakantie zijn. Ik denk dat ik op 't wachtbankje mag. Vrijdagochtend knal positief en net daarvoor gezellig gemaakt en gisteravond. Zou vandaag of morgen dan ook nog moeten? Het gaat namelijk vrij onhandig met 2 kinderen en ook nog in de tent Ik kijk uit naar de eerste roze op de lijst!
Ik zou het wel doen die 3de keer als dat lukt. Wij hebben het ook geprobeerd maar lukte niet bij mn vriend. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. Ik zit te wachten op dat het door gaat zetten. Heb er geen goed gevoel bij maar we zullen het zien
Ik denk ook dat mijn menstruatie vandaag gaat komen. Onderbuik gevoel. Dan een cyclus van 30. Zolang heb ik t nog nooit gehad
Hallo dames, Ik sluit me ook nog graag aan! Mijn NOD is 8 augustus en we zitten in de eerste ronde voor een 2e kindje. Ons zoontje is 3. Bij hem was het in de eerste ronde raak, ik ben dus wat verwend.. Ik heb nog geen ovu testen gebruikt, wel twee keer gezellig gemaakt rondom mijn vermoedelijke ovulatie. Maar de laatste maanden werd mijn cyclus ineens wat onregelmatiger (normaal standaard 28 dagen, nu wisselend tussen 21 en 33). En nu op het wachtbankje.. Pff ik ben hier te ongeduldig voor, heb inmiddels al drie keer getest met zo’n early test van Sensitest. Alle keren hartstikke wit natuurlijk. Is ook nog veel te vroeg, maar ik haat wachten haha Stiekem dus heel erg de hoop dat het weer in de eerste ‘echte’ ronde raak is, maar dat is wellicht wat teveel gevraagd.. Ik ga vandaag eens de 50 pagina’s doorlezen. Heel veel succes voor iedereen!
Luteale fase van 11 dagen is helemaal prima hoor . Dat moet geen belemmering zijn voor het zwanger raken. Hier al 5 keer in ronde 1 zwanger geweest met een luteale fase van 10 dagen. Gynaecoloog houden ook aan dat alles boven de 9 dagen tot 16 dagen oké is.
Vandaag NOD en negatief getest. Laat de menstruatie nu maar doorbreken en dan op naar de eerste echte ronde .
Shit ja! Jij mag deze wk heen toch? Ik ga na deze menstruatie afspraak maken. Ook vanwege pijnklachten, wij gaan niet mmm in om zwanger te worden
NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020 ♡ ♡♡♡♡♡♡1 augustus (2) MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde 2 augustus (1) Gruffalo - 4e kindje - ronde 1 (eerste cyclus na bevalling ruim 1 jaar geleden) 3 augustus (3) Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3 Mickey20 - 41 jaar - 2e (5e) kindje - ronde 13 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 5 augustus (1) Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4 6 augustus (2) Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1 Dettol - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 7 augustus (4) Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3 Mauzy82-38 jaar-1e kindje samen ICSI Miekke - 39 jaar - tweede kindje - IUI 5 8 augustus (3) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2 LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje - ronde 3 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus (3) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 Lientje91 - 29 jaar - 1e kindje - maand 12/ronde 5 (pcos) Asil - 38 jaar - 1e kindje (7 jaar bezig MMM, 2 miskramen) SenoritaS - 37 jaar 1e kindje ( icsi 1.2 ) 10 augustus (1) LillyAlphen - 25 Jaar - 1e kindje - Ronde 1 11 augustus (0) 12 augustus (1) Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Helena86 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 13 augustus (5) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes. Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 augustus (0) 15 augustus (3) Kruimeltje 1 - 32 jaar- 2e kindje (1e met huidige partner) - 1e ronde Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 1e ronde Ajuuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - 7e ronde Line922- 27jaar-1e kindje--ronde 4 Onbekende datum (1) elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje. ♡ ♡♡♡♡♡♡Totaal (34) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (24) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ow neee ik zie heel veel berichten over negatieve testen en menstruaties die op doorbreken staan wat ontzettend jammer! Ik zit echt in een achtbaan.. ene dag slecht gevoel andere dag goed gevoel.. Vandaag weer een slecht gevoel helaas. Vandaag 9dpo, verwacht dat het niet raak is deze ronde.
Ja als het dan negatief is wil je ook niet meer in spanning zitten. Heel herkenbaar. Ik leef al 3 dagen in spanning. Echt helemaal niks. Telelens naar de wc of er al iets is
Mijn test van vanochtend. Ik twijfel nu of ik niet toch een super super licht tuurstreepje zie.. Wat denken jullie? Wel pas na 20 minuten ofzo...