Ja vandaag ook 3 dagen overtijd. Ene kant hoop ik dat het komt ben ik uit die onzekerheid. Andere kant vind ik het natuurlijk wel fijn en hoop ik dat ik overtijd blijf.
Dat is balen. Op naar de volgende ronde. Hopelijk volgende ronde dat het wel raak is. nu is even grrrrrr momentje.
Dankje. Ja ik twijfel ook. 20 min is lang natuurlijk. Hoewel ze op hun site schrijven dat indroogstreepjes langer duren. Maar goed het is ook nog veel te vroeg. Mijn nod is waarschijnlijk pas 8 augustus dus ik moet gewoon echt geduld hebben. Maar mentaal kan ik hier niet zo goed tegen Echt ik kan me bijna niet voorstellen hoe mensen zich moeten voelen als ze al zoveel langer bezig zijn. Ik ben nu al op van de zenuwen en ongeduld..
Ah nee Heel veel succes met de volgende ronde! even goed voor jezelf zorgen nu en lief zijn voor jezelf.
Ja hoop ik natuurlijk ook. Maar deze onzekerheid zou ja 13 maanden wel eens leuk zijn. Ik weet hoe t is om een positieve test te hebben. Maar toen dat met 5+6 fout ging vind ik toch wel weer spannend en geduld is zo lastig! Ik kan het gewoon ook echt niet opbrengen. Als ik thuis wa geweest had ik al wel getest. Maar wat ik gisteren al zei wil mijn vriend niet onnodig teleurstellen. Dus doe t ook maar niet op vakantie. Zijn woensdag weer thuis als t er dan nog niet is doe ik misschien wel een test. Maar ik voel dat t niet zo ver mag gaan komen
Hier kon me niet meer bedwingen en een 11 dpo testje gedaan. Nog een spoortje pregnyl en dat was het dan! Verwacht morgen in elk geval geen streep meer. We zijn een stapje dichterbij het sluiten van het boek. Hierna nog 1 cryo en dan houd het op.
Klinkt gek, gaat nooit over en voelt je nog steeds elke maand hetzelfde, alleen relativeer je misschien iets meer..
Na 20 minuten lijkt de test me echt niet betrouwbaar. Best wacht je tot 10 DPO om opnieuw te testen. Ik duim voor je!
Je weet 100% zeker dat het de pregnyl is? Ik heb met pregnyl nog nooit een positieve zwangerschaps test gehad. De laatste keer in 2018 had ik 9dagen na tp een positieve early test en die liep alleen maar op. Side note, wel een mk geworden maar waren ook rot omstandigheden. De dag dat ik een positieve test had raakte ik in het ZH met een niersteen, alle pijn en stress van toen hebben denk ik negatieve invloed gehad op het vruchtje. Dus ik hoop zo voor jouw dat je over 2 dagen een knal test hebt. En weet hoe het voelt, wij hebben nog 1 ICSi behandeling over. Hoop op een natuurlijke zwangerschap of toch nog 1 via IUI maar schat de kans klein in. Stay positive.
Kan idd nog pregnyl zijn, maar ik duim voor je dat het toch een beginnende zwangerschap is! Op dag 11 was pregnyl 10 000 EH bij mij altijd afgebroken, maar ieder lichaam is anders natuurlijk...
Ja test vrij lang streepjes op pregnyl helaas. Niets aan te doen. We zullen tot morgen moeten afwachten of er oploop is. Maar ik vermoed of ja weet zeker een witte test te krijgen. Ik heb al vele scenarios mee gemaakt en weet dus wel dat dit niet meer goed kan komen,zelfs niet op 11 dpo.
Ja precies. Weet dat het pregnyl is. Test vrij lang streepjes op die zooi. Morgen is D day ! Oploop of wit.
Ik moest pregnyl 10000 EH spuiten om een rijp eitje te laten springen, maar het wordt ook nog gebruikt om het innestelen van een embryo te bevorderen. Ohja en Pregnyl maken ze met urine van zwangere vrouwen waardoor het HCG bevat en je dus positief kunt testen.
Ah oke. En dat kan dus de zwangerschaps test beïnvloeden, te lezen aan de reacties. Dus wie weet heb je toch nog een positieve test in handen straks