NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020

Discussion in 'NOD forum' started by MrsWit, Jul 4, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

Mar 18, 2009
    666
    494
    63
    Female
    Goedenmorgen dames

oh neee @MrsWit en @Mickey20 ongesteld.:( echt jammer. hopelijk de volgende ronde meer geluk.

@Asil : Wat een verhalen zeg. Heel sterk van je allemaal. Vind het nogal wat dat je zo positief bent na alles en er nog hoop in hebt. goede instelling wel, je hebt maar die ene x nodig .

hopelijk komen er nog wel een paar positieve testen. ziet er niet uit als een vruchtbare maand. ik zie er nog 4 op de lijst van vandaag/gister en eergister. of heb ik iets gemist?

ik heb afgelopen nacht weer krom gelegen van de buikkrampen.
    en heb gedroomd dat ik zwanger ben :roflmao:. hopelijk komt mijn droom uit

Lientje91 likes this.
  2. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

Mar 18, 2009
    666
    494
    63
    Female

3. Redrose82

Redrose82 Actief lid

Mar 2, 2009
    306
    80
    28
    Female
    Voor de dames die ongesteld zijn geworden, jammer en balen.

Heb zelf vannacht amper geslapen, geen idee waarom.

4. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    Dank je, en ik heb ook zaterdag omo wit getest, was ook veel te vroeg, NOD ook pas zondag.
    You never know. Ik denk dan ook meteen, oh maar heb ergens eens gelezen dat iemand 7dpo een positieve test had dus dan... Maar lees ook vaak vrouwen die pas 7 dagen na NOD positief testen. Sterker nog kwam zo pas een verhaal + foto's tegen van een meid die ook 7dpo negatief had (en die was ook echt omo wit) en op NOD positief. Dus kop op :)

Zwennie likes this.
  5. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    Dit klinkt toch echt positief!!

6. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    En dit heb je vaker gehad?

7. blondina1993

blondina1993 Actief lid

Dec 5, 2019
    408
    186
    43
    Female
    Ja vorige ronde had ik t ook en toen werd ik Gewoon ongesteld..
    Ma sommige rondes alleen echt 2 dagen met eisprong en was ik ook niet zwanger dus geeeeen idee
    Meer

8. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

Aug 21, 2019
    2,482
    1,884
    113
    Female
    Jah, ik begin toch voorzichtig te hopen vrees ik... :s Wou dat niet doen, om mezelf wat te beschermen... Maar als het bloed vandaag verder weg blijft ga ik echt beginnen geloven dat ik gisteren een innesteling had... Zou echt super zijn! :) Dan zijn we er na 13 maanden en 3 rondes (echt hallucinant eigenlijk) toch in geslaagd...
    Ach, klinkt al weer te mooi om waar te zijn hoor! :p

Ik ben eigenlijk, net als in jou verhaal, ook al van als kind aan het zeggen dat ik geen kinderen kon krijgen. Ik weet het niet, ik voelde dat precies aan of zo? Toen we dan begonnen dacht ik even dat wij (net als mijn beste vriendin) ook wel gewoon van de eerste keer gingen zwanger zijn. Ik wou al héél lang kinderen, maar heb wat moeten wachten tot mijn vriend mee was.
    Toen de gyn dan met PCOS afkwam was dat wel even heel erg zwaar. Nu nog af en toe, vooral tijdens het wachten op het ei. Dan is het echt elke keer opnieuw die onzekerheid of er een ei zou komen of niet. Maar nu mag het ook gewoon wel een keertje lukken... Dan kan ik beginnen stressen over of het al dan niet goed biljft gaan... :s En zo is het altijd iets... -_-

Asil likes this.
  9. blondina1993

blondina1993 Actief lid

Dec 5, 2019
    408
    186
    43
    Female
    Elke vrouw heeft die angst wel geloof ik hoor... kan ik wel kinderen krijgen en kan mijn lichaam
    Dat wel.. heb ik ook sterk hoor!!
    Hoop heeel erg voor je dat t raak is nu❤️

10. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

Aug 21, 2019
    2,482
    1,884
    113
    Female
    Spannend zeg die buikkrampen! Miss ook van een innesteling? Mijn app zei gisteren 'je kan vanaf vandaag je innestelling hebben, mogelijke symptomen vandaag zijn: bloeding, krampen, vermoeidheid'.
    Klopte bij mij wel! Ik heb gisteren echt geslapen tot 11U (normaal max tot 9u), dan een dutje gedaan om 13u en nog eentje om 16u. En steeds echt diep geslapen. Normaal doe ik in het weekend wel eens een dutje op de middag, als het zo echt een tamme dag is en mijn vriend naar de formule 1 kijkt, maar nu toch echt veel geslapen, zelfs voor mij... :p

Asil likes this.
  11. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

Aug 21, 2019
    2,482
    1,884
    113
    Female
    Dankje!! <3
    Idd, is een algemeen gevoel denk ik, maar toch, als je eraan begint hoop je toch dat het gewoon snel en vlot loopt he! Dan zit je niet te wachten op 1000 echo's voor je uberhaupt zwanger geraakt!
    Bij mij is het ook nog geen echt traject, gewoon opvolging van de medicatie bij de gyn, dus alles uit eigen zak te betalen... 1 ronde kost hier vlotjes over de 100euro. Dus hopen dat we niet in de mmm terecht komen, want heb nu al af en toe wat geldstress erover... :s Mag natuurlijk kosten wat het wil, als ik maar zwanger geraak, maar toch... Ik wil ook nog wel geld over hebben voor de baby natuurlijk!

12. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    Ik hoop het echt, en anders zou ik toch je interesse willen wekken naar acupunctuur en PCOS ook al google je het alleen maar, zowel in nederlands en engels en lees dan de positieve verhalen eens. Misschien is het een idee?

En vreemd he die overtuiging, in 2018 ben ik ervoor naar hypnose therapie geweest. Wilde kijken of het te herleiden viel. Toen hebben wij mijn onderbewust zijn wakker gemaakt en een zaadje geplant dat ik het wel kon. En zie nu 2 jaar later ineens de volledige overtuiging.

Misschien ben ik een beetje zweverig maar alles houd verband met elkaar. Als je je zelf maar blijft overtuigen dat het niet lukt dan gebeurd het ook niet, dus wat als je jezelf in de spiegel aankijkt en overtuigd dat het wel kan... en dit ook hardop tegen jezelf zeggen. Tenslotte luid het gezegde, visualiseren is creëren.

Milena92 and Lientje91 like this.
  13. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

Aug 21, 2019
    2,482
    1,884
    113
    Female
    Mja, Acupuntuur heb ik vroeger wel gedaan (heel veel stress en faalangst). Dan als ik ouder werd begonnen met yoga, maar ik merk dat ik daar ondertussen alleen maar zenuwachtiger van word, dan ben ik zeg maar te hard alleen met mijn gedachten en maak ik mezelf letterlijk gek...

Ik heb een jaar echt op heel veel hoop geleefd, om elke keer opnieuw teleurgesteld te worden, dus probeer nu net als mijn vriend het realistischer te bekijken. Maar merk toch dat ik elke keer opnieuw weer volop ervan uit ga dat het wel gelukt zal zijn.
    Allemaal heel dubbel hier, en letterlijk van minuut tot minuut verschillend soms... :p

14. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

Sep 23, 2014
    773
    176
    43
    Oké trots op je dat je al wat kilo’s kwijt bent.
    Sporten is gezond.denk dat ik dat ook maar weer eens ga doen. Fiets en loop wel veel.
    oasr jaar geleden gestopt met tennis. Mischien dat ik dat weer ga oppakken.

Zelf ben ik 39 mijn man 45. Wij hebben een zoon 6 en een dochter van bijna 5. Ik sta er wel positief in. Het is voor ons de derde. Derde is wel heel leuk. Het is je gegund of niet. Als het niet zo is.
    dan moeten we blij zijn wat we hebben. We staan alle bij zo in. Dat is wel fijn. Wij zijn met 2 kinderen net zo gelukkig dan met 3 kinderen.

Ik snap ook heel goed voor mensen die langer bezig enz... Is dat heel anders is. Dat het ook moeilijker is. die wil zeker een even digitaal knuffel geven.

Bij ons is denk ik echt de leeftijd. We zijn alle bij gezond. Spiraal gehad die is er in feb eruit gehaald. Bij de eerste was ik na half jaar zwanger nadat de spiraal verwijderd is.

Om een medische molen in gegaan. Dat doen wij denk ik niet.

Redrose82 and Lientje91 like this.
  15. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

Mar 18, 2009
    666
    494
    63
    Female
    ohh ik hoop het zo voor je .

ik
    hoop het dat het iets is. al denk ik dat de kans klein is, of het moet een mega snel eitje zijn hahaha . innesteling is toch pas na 9 dagen ong?

16. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

Aug 21, 2019
    2,482
    1,884
    113
    Female
    Ik vind overal 5-9 dagen. Maar ik heb een LF van 11, dus dan kan het wel dat die bij mij op 5dagen al is natuurlijk...

Asil likes this.
  17. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    Er valt ook geen pijl op te trekken. Na mijn 2 MK's weet ik helemaal niet meer wat je wel of niet hoort te voelen.

18. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

Mar 18, 2009
    666
    494
    63
    Female
    kan ook zijn dat ons lichaam ons voor de gek houden omdat we heel graag willen.
    lichaam is een gek iets en doet gekke dingen.

Asil likes this.
  19. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

Mar 18, 2009
    666
    494
    63
    Female
    dan duurd het nog heel ff. heb vandaag dpo 1.

20. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    Zo herkenbaar. Maar je bent er niet zomaar even met yoga, zoals voor alles geld oefening baart kunst. Ik volg Fertiliteits yoga en Nidra yoga op YOUTube. Nidra yoga word ik echt relaxt van iemand verteld dan precies wat je moet denken en dat gaat goed.

Lientje91 likes this.

Share This Page