Ik ook, NOD dan op zondag maar voel wel wat dingetjes, maar in tegenstelling tot andere maanden veel genuanceerder. Maar omdat ik deze cyclus met acupunctuur bezig ben geweest kan het verschillende dingen zijn, of mindere menstruatie klachten, of ...... Borsten worden wel steeds erger maar ook "anders" lage onderrug pijn is heel licht en komt en gaat, als je er niet op zou letten zou je het geen eens voelen. Krampjes lies, gerommel in me buik en met PDS kan ik wel onderscheid maken of het darmen zijn of BM. En weer temp verhoging vanmorgen (was ik nog vergeten) ben deze week van 36.2 naar 36.7 in de ochtend. Maar afscheiding juist heel weinig, nou verlies ik eigenlijk zelden wat. Maar ook temp en wat droger voelen zijn weer indicaties voor menstruatie. PFFFF vermoeid dat wachten. Je zou denken na 7 jaar dat het minder word, maar nee hoor is net zo spannend al een eerste ronde hahahaha
ik heb vanmorgen 2 aleve feminax op.. omdat ik dus denk... ben ongesteld.. als deze tampon vanavond dus nog zo leeg is als afg verschoning... dan zal ik toch moeten gaan testen ben ik bang... ik wacht t nog af.
Pfoeee ik voel je helemaal!! Frustrerend om bloed te zien en maar te hopen dat het snel over is, om vervolgens weer terug te komen. Pffffff We gaan ervoor!
Is eigenlijk echt vermoeiend voor jezelf he? Herken het zo goed.. voel je iets dan denk je wat zou het zijn, en voel je niets is het ook niet goed
Dat heb ik altijd na mijn ei. Lig dan al in foetus houding en dan moet ik niezen en dat is me toch een steek.
Even een hele andere vraag tussendoor; heeft er iemand (goede) ervaring met de Etos zwanger worden pillen toevallig?
Hier zo opgeblazen Gisteren op resto plotse diarree dacht mss iets verkeerd in het eten. Maar nu ganse tijd het gevoel dat ik naar het toilet moet maar is enkel lucht