NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door MrsWit, 4 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robsss

Robsss Actief lid

24 jan 2017
    396
    501
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ah nee wat rot zeg:(

2. Lientje91

Lientje91 Fanatiek lid

21 aug 2019
    2.482
    1.884
    113
    Vrouw
    hmm... Vanmorgen 1 keer roze, nu weer de rest van de dag niks... The story continues! :p Wat een miserie zeg!
    Ik stem nogmaals voor een belletje of zo, na de seks 'tringtring, je bent zwanger!!' en dat is dat dan... De sadist die dit alles verzonnen heeft...

Robsss, Mickey20 en Charly05 vinden dit leuk.
  3. Mickey20

Mickey20 Bekend lid

29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap @michele25! Wat een spannende tijd ook voor jou.

En alle dames die net als ik een teleurstelling moeten verwerken nu, sterkte gewenst!

Op 31-8 hebben we een intakegesprek met de gynaecoloog. Maar wie weet ben ik dan toch al zwanger, want we gaan er de komende ronde gewoon weer voor. :thumup:

Toitoitoi voor alle dames op het wachtbankje. Ik lees wat hoopgevende verhalen...spannend!

michele25 en Lientje91 vinden dit leuk.
  4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    En vandaag nog getest en loopt de test op?

5. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Moet even iets van mij afschrijven en heb daarbij een vraag. Mijn oudste zoon (bijna 11) heeft NAH door een herseninfarct, die kreeg hij toen hij 7 jaar was. Afgelopen weekend hebben ze bij mijn schoonouders geslapen en het is druk geweest. Zondag heeft hij uitgeslapen en daarna hebben ze nog gefietst. Toen wij kwamen, midden op de dag, gaf Pascal mij aan dat hij hoofdpijn heeft en zich moe voelde (hij was ook bleek). Mijn schoonmoeder (mijn schoonvader heeft weinig te vertellen), geloofde dit niet. 's avonds is hij direct op bed gaan liggen met een migraine aanval. Vandaag is Pascal samen met mijn partner en schoonmoeder naar de bibliotheek geweest. Daar heeft mijn schoonmoeder Pascal een preek gegeven, dat hij voorlopig niet meer welkom is en mensen tegen elkaar uitspeelt door te liegen. Tevens zei ze tegen mijn partner (met Pascal erbij) dat hij later een probleem kind wordt en mij in elkaar zal slaan. Terwijl Pascal een knuffelaar is. Dit heeft bij mij een enorme stress reactie, boosheid en huilbui veroorzaakt, en vraag me of dit invloed heeft op de innesteling etc.

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Jeetje mina zeg, moet toch niet gekker worden... Wat heftig en wat een oordelen. Als jij al aangeeft dat Schoonpa niks te zeggen heeft dan zegt dat een hoop over haar. Een kind zo neer zetten. Wat bezielt je? Jochie kan er toch niks aan doen. Is al niet heftig genoeg zeker zoiets op jonge leeftijd mee maken. Je zou der toch even vast willen pakken en door elkaar willen schudden. Hoe reageerde je partner? Ik bedoel, moeder of schoonmoeder, dit kan toch niet. En meid alleen maar goed dat je het laat gaan en nee denk niet dat dat invloed zou hebben.

Redrose82 vindt dit leuk.
  7. Emm95

Emm95 Lid

31 jul 2020
    56
    86
    18
    Vrouw
    Ja, haha. Had vandaag weer een action test gebruikt. Die vergeleken met die van maandag en er was een veel duidelijkere en roze streep. Dus gaat de goede kant op denk ik? Blijft wel spannend.. Wil graag dat zaterdag voorbij is. Verder merk ik dat ik echt om de twee uur echt honger heb. Terwijl ik normaal 3 maaltijden nodig had. En het ontbijt ook nog wel eens werd overgeslagen. Kan nu echt niet, haha. Hoe gaat het met jou? :)

Asil vindt dit leuk.
  8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Wat goed en dat snap ik. Joh zou een hele hoop willen opschrijven maar wacht rustig af.. Niet te veel hoop :) anders weer zo een teleurstelling. Maar van berichten als de jouwe word ik wel blij.

9. Emm95

Emm95 Lid

31 jul 2020
    56
    86
    18
    Vrouw
    Ja dat is ook zo, het enige wat we kunnen doen is afwachten. Ben al lang blij dat ik elke ochtend een positieve test in handen krijg, haha.
    Lief van je. Ik vind het ook fijn om met iedereen mee te lezen hier.

Asil vindt dit leuk.
  10. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    #1470 Redrose82, 5 aug 2020
    Laatst bewerkt: 5 aug 2020
    Dank je voor je lieve reactie! :) Gelukkig dat het niet zoveel invloed heeft. Dat hoop ik echt. Er heerst veel onbegrip bij haar. Zij heeft altijd gelijk en een ander niet. Het heeft nog nooit echt geboterd tussen haar en mij, mede omdat ik 8 jaar ouder ben als mijn partner. Mijn partner probeerde het haar uit te leggen, maar het wil er niet bij haar in. Hij voelt zich rot, omdat hij er tussen in staat. Hij zei tegen mij: "Ziet ze dan niet dat dit een klap in mijn gezicht geeft?" Ik vind het heel erg, omdat ze het niet met mij bespreekt maar met mijn kind. En oordelen.

11. Mickey20

Mickey20 Bekend lid

29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Dat snap ik. Echt niet normaal hoor, om zo om te gaan met je zoon, schoondochter en kleinzoon. Ik neem aan dat zij zelf ongelukkig is en daarom zo uithaalt naar jullie. Maar dat geeft haar nog niet het recht om zich zo te gedragen, zeker niet waar jullie kind bij is, laat staan dat ze zich zo mag gedragen tegen jullie kind zelf. Arme jongen. En wat erg dat hij (en jullie) zoiets als een herseninfarct heeft moeten meemaken, op zo'n jonge leeftijd nog wel.

En ik denk ook niet dat jouw stress nu invloed zal hebben op de innesteling hoor. Probeer nu maar gewoon je samen sterk te voelen met je gezin. En het probleem van je schoonmoeder bij haar te laten.

Redrose82 vindt dit leuk.
  12. Mickey20

Mickey20 Bekend lid

29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Wat fijn, gefeliciteerd! Die streep willen we wel zien!
    Zaterdag is je nod? Hoeveel dpo ben je nu?

Asil en Strijkplank vinden dit leuk.
  13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Mogen wij mee turen?? Spannend hoor!

Emm95, Asil en Strijkplank vinden dit leuk.
  14. Emm95

Emm95 Lid

31 jul 2020
    56
    86
    18
    Vrouw
    Haha, ja ik zal het mee sturen. Heb hier ook al een first response test in gestuurd. Die was ook goed duidelijk. Ja vrijdag of zaterdag is mijn NOD. Ik denk zelf zaterdag. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt maar als ik de app moet geloven die ik gebruik ben ik nu 11 dpo.

15. Emm95

Emm95 Lid

31 jul 2020
    56
    86
    18
    Vrouw
    Hier de action testen

Bijgevoegde bestanden:

Mayson, ilse23, Asil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Mickey20

Mickey20 Bekend lid

29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Dat is een mooie oploper hoor! En dat al op 11 dpo, ziet er goed uit! :thumup: Misschien wel een tweeling... (Is mijn ervaring en heb ik vaker gehoord, als je hcg al zó vroeg zó hoog is.)

17. Emm95

Emm95 Lid

31 jul 2020
    56
    86
    18
    Vrouw
    Hahaha, dat zou wat zijn. Lopen de testen dan sterk op? Ik heb nog niet zo veel ervaring/kennis op dat gebied..

18. Mickey20

Mickey20 Bekend lid

29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Ja bij mij was het ook zo en ik hoorde destijds van meer dames op het forum, dat als je hcg zo vroeg zo hoog is dat je zo'n duidelijke streep krijgt, er een vrij grote kans is op een meerling.

19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Dat ken ik mijn ex was ook 6 jaar jonger en zijn ma plaatste zich altijd in een slachtofferrol. Had ook een keer woorden met haar, ben weg gegaan ex bleef zitten.

Maar alles prima maar niet over de rug van je kind of tegen je kind! Dit hoort bij volwassenen. Ieder zijn of haar mening maar een kind op die leeftijd met die achtergrond uitmaken voor leugenaar...

20. Emm95

Emm95 Lid

31 jul 2020
    56
    86
    18
    Vrouw
    Oh jeetje, spannend! Dat duurt nog wel even voordat we daar achter komen.. heb je zelf een tweeling gekregen?

Deel Deze Pagina