Jeetje, veel dames ongesteld. Wat jammer voor jullie! Hopelijk de volgende ronde meer succes! Hier 0 kwaaltjes. Ik zou mijn best moeten doen om eentje te vinden. Het is ook best nog vroeg. Ik moet nog een hele week. Genieten jullie van het warme weer of is het niet zo warm bij jullie?
Aangezien de testen allemaal zo uitblijven dacht ik, dan ga ik maar hahah Veel te enthousiast en vroeg 7a8 DPO.. Maar na alle symptomen kon ik me niet meer inhouden.. maar ben uiteraard niet heel veel wijzer. Als ik echt goed kijk lijk ik wel "oets" te zien. Dit was binnen de tijd, alleeen tis echt zo minimaal dat ik dit niet zie als n streepje.. voor nu nog negatief, maar t maakt het eigenlijk alleen maar nóg spannender..
Hier nog niet ongesteld maar ook geen streep Wel behoorlijke rugpijn en opvliegers maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden
Ja tis ook echt enorm turen.. had dit exact bij m'n dochter ook een 2 dagen later een mooie roze streep.. Maar weet ook dat dit prima een voordruk streep oid kan zijn. Dus heb iets meer hoop, maar blijf realistisch haha
Thanks girls, maar ik blijf vol goede moed. Laatste cyclus was 26 en deze nu ook. Blijf toch denken dat het de acupunctuur is. Na wat ik heb gelezen e.d. gaan ze eerst je cyclus weer "goed" laten lopen, niet vergeten dat ik heel lang aan medicatie heb gezeten. Ondanks dat ik daarna wel weer regelmatig werd is het hoe raar het ook klinkt niet mijn eigen cyclus. Misschien klinkt dit raar en zweverig maar al vanaf dat ik ongi werd in mijn tiener jaren werd ik het altijd met volle maan. Klok erop gelijk zetten, ook met de pil, spiraal en na mijn spiraal. Na geklooi met medicijnen is dit in de war gegooid. Ik gok dat ik weer terug naar de volle maan moet. Hoewel het ritme van de maan van invloed is op ieder mens, zijn vooral vrouwen er gevoelig voor. Net als de planeet Venus resoneert de maan namelijk met de vrouwelijke yin energie. In het yin-yang teken is yin zwart afgebeeld. Het staat symbool voor de energie van de nacht. Yang-energie is mannelijk en resoneert met de energie van de zon. Duizenden jaren geleden toen er nog geen kunstmatig licht bestond dat de vrouwelijke cyclus beïnvloedde, viel de menstruatie van vrouwen vaak samen met de volle of wassende maan. Vrouwen trokken zich dan gezamenlijk terug en gebruikten deze tijd om dichterbij hun eigen wijsheid te komen. De cyclus van de maan hielp hen om persoonlijke vragen of die van de gemeenschap waarin ze leefden te overzien en met nieuwe inzichten terug te komen. Voor mannen (die geen eigen cyclus hebben) is de maan een mooie wegwijzer om meer in contact te komen met hun emotionele leven. Zij kunnen – net als vrouwen – gedurende de maand bijhouden hoe ze zich voelen in overeenstemming met de maan. Volgens de acupunctuur heb ik een Yin tekort. En laat nu net mijn volgende cyclus beginnen op. Volle maan 2 september 2020 Maargoed, zoals ik al eerder vertelde, ben ik een beetje van de medici afgestapt ook al ontkom ik er waarschijnlijk niet aan weer hulp te moeten vragen maar ik vind de holistische kant ook erg interessant. Zoals dat ik volgens die kant een koude baarmoeder zou hebben. En dat word nu ook behandeld, en dat klopt ergens wel omdat ik altijd een koude buik, handen en voeten heb en een heftige menstruatie en dat staat allemaal in het teken van een koude baarmoeder. Misschien gaan jullie gedachten niet zo ver en dat is prima, maar denk er eens over, zoek het voor de gein eens op... Het is echt vreemd maar wel logisch. Dus op naar een warme baarmoeder!
Balen zeg dat er zoveel ongi zijn geworden deze maand. Sterkte allemaal en hopelijk de volgende ronde raak. Ik lees dat veel meiden naar september gaan. Ik nog net augustus (31ste). Laat het dan maar komen dan is mijn dochter haar eerste schooldag op de nieuwe school, zie ik haar weer voor het eerst na 1,5 week bij haar vader te zijn geweest, en heb ik mijn aller eerste werkdag met mijn nieuwe gastkindjes in het nieuwe huis. Wonen we daar net samen met zijn 3e en zijn we daar net gesetteld. Misschien is dat dan wel ons klein gelukje. De dagen van mijn eisprong gaan we overhuizen dus dat is weer niet zo ideaal. Beetje stres periode haha en hopen dat alles optijd over is voor mijn werk/de GGD die inspectie kont doen. Maar wie weet geeft het juist wel geluk en ontspanning dat de verbouwing na 3,5 jaar eindelijk klaar is en gaat het lukken. Ik ben april jarig mn partner juni dus in mei vind ik het wel leuk geplant . Is allemaal nog heel erg ver vooruit gezocht maar je weet het nooit wanneer het zo mag zijn.